Mies rikkoi taulutelevision suutuspäissään
ja on nyt ostamassa uutta. Mua harmittaa niin vietävästi, että rikotaan kallis taulutelkka. Pari vuotta vanha ja heti on varaa uuteen. Alkoholilla liittyi asiaan tottakai. Saa mut niin vihaiseksi. Ihan kun ois tehnyt mua kiusaakseen. vaikka tuntuu että sekasi se on ollu kun on juonut aamusta iltaan. En ollut paikalla näkemässä. ETtäh semmosta
Kommentit (16)
Palkintona käytöksestään hänellä on nainen. Monella muunlaisella miehellä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Palkintona käytöksestään hänellä on nainen. Monella muunlaisella miehellä ei ole.
Luuletko sinä katkera naistenvihaaja, että osaisit olla kenellekään naiselle suhteessa hyvä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko sinä katkera naistenvihaaja, että osaisit olla kenellekään naiselle suhteessa hyvä?
Naisen oikeutta omaan känniääliöön ei saa kritisoida, niin paitsi tietenkin toinen av-mamma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haukut minua noin? Onko tässä samanlainen ilmiö kuin siinä kun nainen alkaa haukkua miehensä salarakasta kun ei uskalla(?) sanoa suoria sanoja miehelleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haukut minua noin? Onko tässä samanlainen ilmiö kuin siinä kun nainen alkaa haukkua miehensä salarakasta kun ei uskalla(?) sanoa suoria sanoja miehelleen?
Koska kirjoitit, että naiset palkitsevat tavaroita hajottavat miehet alkamalla suhteeseen heidän kanssaan. Se on puhdasta naisvihaa.
Tuo ei kerro mitään hyvää kännipäissää rikotaan tavaroita! Mun poikaystävä on syystä lopettanut alkoholin juomisen, koska sen käytös muuttuu hurjaksi on rikkonut puhelimen, hyllyn ja tv:n, ja poikaystävä tiedostaa oman vikansa ja riskinsä.
Muakin hävettää poikaystävän aggresiivinen käytös alkoholivaikutus alaisena, mutta selvinpäinä puhuu mikä sinä päivänä otti päähän ja selvitetään ongelmat puhumalla. Olemme ollut juomatta pari kuukautta, koska hyllyn rikkomisesta ei mennyt kauaa se oli tapahtunut (onneksi emme asuta yhdessä)
Mikä sun poikaystävää otti päähän kun rikkoi tv:n?
Vierailija kirjoitti:
ja on nyt ostamassa uutta. Mua harmittaa niin vietävästi, että rikotaan kallis taulutelkka. Pari vuotta vanha ja heti on varaa uuteen. Alkoholilla liittyi asiaan tottakai. Saa mut niin vihaiseksi. Ihan kun ois tehnyt mua kiusaakseen. vaikka tuntuu että sekasi se on ollu kun on juonut aamusta iltaan. En ollut paikalla näkemässä. ETtäh semmosta
Seuraavaksi se käy sinun kimppuusi. Mä alkaisin katella kämppää heti kun tuollaista tapahtuu ja varsinkin jos juttuun on liittynyt liiallinen alkoholin käyttä. Miehellä on tunteenhallinnassa pahoja puutteita, sä olet tulilinjalla. Usko mua.
Taulu-tv on miehille niin rakas,
että sen ääressä vietetään hartaana, hiljaisuutta vaatien enin osa vapaa-ajasta ja siihen puretaan kaikki suuret tunteet.
Oma ex-ukko rakasti tv:tään ja vaati itselleen vähintään 10 metrin säteen hiljaisuuden ja liikkumattomuuden, kun hän lojui tv:n edessä kännykkä kädessään 8 tuntia päivässä. Oli siinä kaiken sen ajan mikä ei mennyt työssäkäyntiin tai nukkumiseen.
Oli kärttyinen ja vaativa, huusi koko ajan -Hiljaa! Mä en kuule telkkarii! ja lisäsi ääntä tv:hen.
Usein hän joi tv:n seurassa, viikonloppuisin erosi yhtäkkiä tv:stä käydäkseen ex-tempore baarireissulla, taksilla tukevassa kännissä parissa kapakassa heilumassa, ja sitten 5 tunnin jälkeen tv:n eteen kuorsaamaan.
Lapset eivät sitoneet häntä, hänellä ei ollut heistä vastuuta.
Joskus harvoin kävin minäkin jossain ulkona, join yhden juoman illan aikana, viivyin 2 tai 3 tuntia.
Tämä harmitti häntä kauheasti ja oli ihan liikaa: siitä jauhettiin, sitä pohdittiin ja paheksuttiin puoli vuotta jälkeenpäin. Että miksi kummassa halusin oikein juoda alkoholia, koko lasin, varmaan kaksikin ja kävin jossain kaupungilla ilman häntä ja lapsia. Jo on helvetti se viina ja oma aika tärkeetä!
Tilanne kulminoitui siihen, kun miehen piti katsoa 3 tuntia koululaista sen aikaa, kun käyn ulkona iltamyöhään. Hän suostui.
Kun tulin takaisin, lapsi pelkäsi yksinään kotona kaikki valot päällä. Ukko olikin vetänyt heti pullon viinaa, kironnut ja huutanut keuhkot suorana ja syöksynyt ulos viettämään kännistä ravintolailtaa.
Kun hän palasi muutaman tunnin päästä, hän hurjistui toden teolla ensimmäisen kerran: minä ja lapsi olimme nukahtaneet hänen tv:nsä eteen olohuoneeseen!
Mies repi koko tv:n alas seinältä pilkkoen sen samalla palasiksi.
Kun työ oli valmis ja tv säleinä,
takavasemmalla seisoikin jo poliisit valmiina viemään ukon putkaan. Hänen kotiavaimensa annettiin ystävällisesti minulle.
Ei ole montaa kertaa näkynyt tuon jälkeen. Asuu omassa kodissaan, uuden jätti-tv:n kanssa.
Ex-ukkoni ei häpeä tekosiaan. Hänestä on aivan outoa, että soitin poliisille, kun hän alkoi ryskäämään tv:tä alas seinältä huutaen kuin Tarzan 3:lta aamuyöllä. "Eihän se ketään häirinnyt"?
Hyvä uskoinen hölmö kirjoitti:
Tuo ei kerro mitään hyvää kännipäissää rikotaan tavaroita! Mun poikaystävä on syystä lopettanut alkoholin juomisen, koska sen käytös muuttuu hurjaksi on rikkonut puhelimen, hyllyn ja tv:n, ja poikaystävä tiedostaa oman vikansa ja riskinsä.
Muakin hävettää poikaystävän aggresiivinen käytös alkoholivaikutus alaisena, mutta selvinpäinä puhuu mikä sinä päivänä otti päähän ja selvitetään ongelmat puhumalla. Olemme ollut juomatta pari kuukautta, koska hyllyn rikkomisesta ei mennyt kauaa se oli tapahtunut (onneksi emme asuta yhdessä)
Tässä pisti silmään tuo "olemme olleet nyt juomatta, koska mies muuttuu aggressiiviseksi humalassa".
Tämä on erittäin yleinen kuvio. Naisen pitää alkaa absolutistiksi, koska MIEHELLÄ on ongelmia alkoholin kanssa. Raivostuttavaa.
En suostuisi tuollaiseen.
Impulssikontrollihäiriö on asianomaisen itsensä ongelma, ei vaimon vika. Jos on hillitsemishäiriö alkoholin suhteen: ei kykene olemaan juomatta kun näkee viinaa,
ei voi asua kenenkään ihmisen kanssa. Sellainen ihmishirviö pitää eristää muista ihmisistä, eikä muiden pidä mukautua hänen heikkouksiinsa ja hänen juomiskohtauksiensa pelkoon.
Viinan vaihtaminen mietoihin voi tepsiä lievempänä keinona, ellei miehesi ole täysi ihmisraunio naistenhakkaaja, joka saattaa seota selvinpäinkin
Vierailija kirjoitti:
Hyvä uskoinen hölmö kirjoitti:
Tässä pisti silmään tuo "olemme olleet nyt juomatta, koska mies muuttuu aggressiiviseksi humalassa".
Tämä on erittäin yleinen kuvio. Naisen pitää alkaa absolutistiksi, koska MIEHELLÄ on ongelmia alkoholin kanssa. Raivostuttavaa.
En suostuisi tuollaiseen.Impulssikontrollihäiriö on asianomaisen itsensä ongelma, ei vaimon vika. Jos on hillitsemishäiriö alkoholin suhteen: ei kykene olemaan juomatta kun näkee viinaa,
ei voi asua kenenkään ihmisen kanssa. Sellainen ihmishirviö pitää eristää muista ihmisistä, eikä muiden pidä mukautua hänen heikkouksiinsa ja hänen juomiskohtauksiensa pelkoon.
Ymmärrän pointtisi, kuitenkin en tehnyt päätöstä poikaystävän takia vaan itseni takia oikeasti juon tosi harvoin alkoholia. Alkoholia voi nauttia silloin tällöin mikä on hyvä asia ettei ole paheeni.
Lopetimme alkoholin juomisen (vaikka joimme harvoin) juuri poikaystävän aggresiivisyyden vuoksi, koska mitä järkeä toinen juo alkoholia pitää hauskaa ja toinen ei uskalla juoda oman vikojen takia, siksi päätimme ollaan juomatta mikä oli helppo päätös sitä emme tee usein eikä viikonloppuisin. En ole tossun alla että pelkäisin poikaystävää vaa tiedostan toiselle ei sovi alkoholi yhtään ja mä en kuluta alkoholia.
Olen huolissani poikaystävästäni ja ihan hyvästä syystä. Mun ei tarvitse ottaa "uhri" asennetta että mun pitää ottaa vastuu aikuisesta ihmisestä, vaa poikaystävä on ottaa vastuun omista teoista itse. Mä olen kuuntelija, joka kuuntelee huolet ei ratkaisevani ongelmaa tai korjaamaan virheitä, siksi alkoholin lopettaminen tuli molempien tahdosta ei vaativamuudesta.
Hänen tvnsä on ja myöns heti että tuli virhearvioitua. Mun tekis mieli pitää taukoa näkemisestä, mut en kuiteska haluaisi erota lopullisesti. Suututtaa vaa tommonen ku on noin idiootti.
Ap
Jaa, mun exä rikkoi kännipäissään vain mun tavaroita ja kieltäytyi ostamasta uusia tilalle tai edes siivoamasta sirpaleita. Kalliiksi kävi muna mulle, joten siksi ex.