Olen laihaläski mies jolla on iso maha, mutta onneksi luonnollisesti leveät hartiat
Hyvä luusto tavallaan kompensoi sitä enkä näytä ihan niin hirveältä. Kuntosalilla en ole käynyt koskaan edes kääntymässä, enkä käy.
Kommentit (21)
Samalla viivalla ollaan, vaikka kuvittelet muuta.
T. Pönäkkä nainen
Saa miehillä olla mahaa kun naisillakin on iso perse.
Laitas ap mittaa, niin vertaillaan.
Vierailija kirjoitti:
T. Pönäkkä nainen
ei mene ihan noin. Miehillä on muitakin arvoja.
Vierailija kirjoitti:
Laihalla ei ole luonnostaan leveitä hartioita.
Väärin, luusto määrittää hyvin paljon hartioiden leveyttä. Ns. kaljapullohartioista et saa leveitä vaikka treenaisit salilla 10 kertaa viikossa ja piikittäisit kaikki mahdolliset aineet kankkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Pönäkkä nainen
ei mene ihan noin. Miehillä on muitakin arvoja.
Joo, mutta kun puhutaan ihan vaan puhtaasti fyysisestä vetävyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin, luusto määrittää hyvin paljon hartioiden leveyttä. Ns. kaljapullohartioista et saa leveitä vaikka treenaisit salilla 10 kertaa viikossa ja piikittäisit kaikki mahdolliset aineet kankkuun.
Mitä sä idiootti selität? En ole kaljapullohartioista maininnut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oletpas sinä kiukkuisella päällä.
Ei laittanut ap mittaa. No, minäpä laitan: ihan kiinnostuksesta pyysin vaimoa mittaamaan. Sanoi olevan 130 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oletpas sinä kiukkuisella päällä.
Kerrotko sinä, miksi aloit selittämään kaljapullohartioista.
Laihaläskillä ei ole isoa mahaa vaan on löysä (lihakseton) ja korkeintaan pieni pömppis.
Tuo on totta. Laihuus sopii ainoastaan miehille joilla leveät hartiat ja isot kädet luonnostaan.
Jos on kapeat hartiat kannattaa treenata sillä kyllä ne treenillä paremmaksi saa.
Mikä hemmetti on kaljapullohartia??,minkä näköinen se?
Nyt sitten niitä evidenssejä ja vähän äkkiä...
Millainen on laiha läski, jolla on iso maha????!!! Siis tikkujalat ja käsivarret kuin koivunrisut vai? Kiinnostaa tietää.
Olen nainen, mutta muuten kuin ap. leveine hartioineni ja mahoineni. En juo kaljaa, joten en sano palloani kaljamahaksi, vaan söpösti pömppikseksi, vaikkei se niin söpöltä näytäkään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä vain leveäharteisena olen ollut jopa alipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, mutta muuten kuin ap. leveine hartioineni ja mahoineni. En juo kaljaa, joten en sano palloani kaljamahaksi, vaan söpösti pömppikseksi, vaikkei se niin söpöltä näytäkään.
Vierailija kirjoitti:
Ja sulla oli iso maha vai?
Kaljatölkkien suutelua vähän vähemmälle niin mahakin pienenee! Näyttää hassulta laiha mies jolla pallomaha :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitta on?