Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen peruskoulun päättävä nuori ja aion käyttää kaikki stipendirahani ryyppäämiseen. Kysyttävää?

Vierailija
26.05.2017 |

Stipendi hyvästä koulumenestyksestä, keskiarvoni oli viime todistuksessa 9,5

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

16: Kiitos, pidän kyllä! Ja kavereistani myös!

17: Arvostan huolenpitoasi mutta ei tässä mitään hätää ole. Aika yleistä ryypätä päättäreinä.

18: Voishan sitä.

19: Älykäs kyllä mutta tarpeeksi idiootti.

Vierailija
22/41 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alatko muusikoksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata juoda alkoholia tai käyttää muitakaan päihteitä, se on ihan oikeasti helvetin typerää. Sinä olet aivan liian älykäs tuhlataksesi aikaasi tuollaiseen.

T. Vanha kurppa joka ei ikinä elänyt nuoruutta ja katuu sitä nyt.

Vierailija
24/41 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein, nuorena pitää rillutella kunnolla. Ehdit pyöriä sitten oravanpyörässä vuosikymmeniä myöhemminkin

Vierailija
25/41 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy tämän keskustelun perustamiselle? On täällä muutkin olleet saman ikäsiä. Ihmiset sanoo täällä että ei kannata, muuta vähän hankala sitten kommentoida. Pidät itseäsi varmasti tosi fiksuna. Tiedätkö, minäkin olen aika fiksu mutta ryhmäpaineessa olen ihan täysi-ikäisenä bilettänyt rytmihäiriön itselleni, join liikaa mutta ajattelin että sen kestän ja sydämentykytykset tuli vasta jälkeenpäin. Jossain muualla alkoholi on neutraalimpi asia jota juodaan ruualla lasillinen , ei perusteta jotain keskustelua että hei, katsokaa kaikki kun ala-ikäisenä aion juoda.

Vierailija
26/41 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol

Vierailija
27/41 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy tämän keskustelun perustamiselle? On täällä muutkin olleet saman ikäsiä. Ihmiset sanoo täällä että ei kannata, muuta vähän hankala sitten kommentoida. Pidät itseäsi varmasti tosi fiksuna. Tiedätkö, minäkin olen aika fiksu mutta ryhmäpaineessa olen ihan täysi-ikäisenä bilettänyt rytmihäiriön itselleni, join liikaa mutta ajattelin että sen kestän ja sydämentykytykset tuli vasta jälkeenpäin. Jossain muualla alkoholi on neutraalimpi asia jota juodaan ruualla lasillinen , ei perusteta jotain keskustelua että hei, katsokaa kaikki kun ala-ikäisenä aion juoda.

Mitä lääkäri on sanonut rytmihäiriöstä?

Vierailija
28/41 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa, et ainakaan menetä mitään.

Oman nuoruuteni ja mahdollisuudet hankkia pidempiaikaisia kavereita pilasin sillä että en juonut tai mennyt muiden mukana, syynä se että vanhemmat tykkäsi kun en rellestänyt kaupungilla. Tulos oli täysi-ikäistyttyä se että vanhemmat on todenneet joskus että voisit sitä joskus lähteä ulos mutta miksi lähtisin kun ei ole ketään jonka kanssa lähteä minnekään. En ole ikinä käynyt edes baarissa kun en sinne yksin kehtaa mennä. 

Vierailija
29/41 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata juoda alkoholia tai käyttää muitakaan päihteitä, se on ihan oikeasti helvetin typerää. Sinä olet aivan liian älykäs tuhlataksesi aikaasi tuollaiseen.

Hahaha, voin sanoa että olen vetänyt kamaa jos jonkinlaista.

Vierailija
30/41 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lääkäri ole sanonut mitään, en ole kysynyt. Sieltä paikalta olisi myös ollut aika pitkä matka lääkäriin. Muistan vaan kun heräsin kesken unien siihen että sydän alkoi hakata kovaa tahtia.

Vierailija
31/41 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla noin kolme vuotta peruskoulun päättymisestä kun meillä oli kutsunnat. Siellä yksi 18 v ikäinen luokkakaverini ekaluokalta ysiluokalle asti oli aivan umpikännissä. Nuo kuviot muuttuvat nopeasti, jos on taipumuksia alkoholismiin.

Vierailija
32/41 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelet muista päihteistä?

Vierailija
33/41 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä juo. Oikeesti. Älä juo.

Vierailija
34/41 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa! Minäkin join kaikki rahani teininä: Stipendirahat, kesätyörahat, rippikoulunlahjarahat, synttärirahat yms.... Tykkäisin kyllä vieläkin juoda kaikki rahani, mutta pitää elättää perhettä kun tuli sellainen hankittua.

Vierailija
35/41 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaha, voin sanoa että olen vetänyt kamaa jos jonkinlaista.

Aha et kuitenkaan ole päihteiden kohtuukäyttäjä.

-ohis

Vierailija
36/41 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lääkäri ole sanonut mitään, en ole kysynyt. Sieltä paikalta olisi myös ollut aika pitkä matka lääkäriin. Muistan vaan kun heräsin kesken unien siihen että sydän alkoi hakata kovaa tahtia.

Toi voi olla puhtaasi psykosomaattista noseboa. Oikeasti rytmihäiriö on niin vakava, että ei käy lääkärissä sen takia.

Vierailija
37/41 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä juo. Oikeesti. Älä juo.

Meinaatko perustella?

Vierailija
38/41 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vielä rytmihäiriöstä kertonut: enhän tiedä oliko kyseessä rytmihäiriö vai muuten vaan todella säikyttävä tilanne jota ei aiemmin ollut tapahtunut , en ole edes kyseenalaistanut etteikö olisi ollut rytmihäiriö, mutta tarkennuksen vuoksi virallista lääkärin diagnoosia ei ole, jos tämä on sinulle ap tärkeä tieto. Itse tyydyn olemaan vain onnellinen että olen tässä elossa ja terveenä, oli sitten mikä  oli :)

Vierailija
39/41 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuolla keskiarvolla voi stipendin saada? Ei kummosta kilpailua teidän koulussa?

Vierailija
40/41 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa, et ainakaan menetä mitään.

Oman nuoruuteni ja mahdollisuudet hankkia pidempiaikaisia kavereita pilasin sillä että en juonut tai mennyt muiden mukana, syynä se että vanhemmat tykkäsi kun en rellestänyt kaupungilla. Tulos oli täysi-ikäistyttyä se että vanhemmat on todenneet joskus että voisit sitä joskus lähteä ulos mutta miksi lähtisin kun ei ole ketään jonka kanssa lähteä minnekään. En ole ikinä käynyt edes baarissa kun en sinne yksin kehtaa mennä. 

Noh, sieltä saattaa tulla ikäviä yllätyksiä ryhmän paineessa, vaikka rikosrekisteri aueta kun joku joukossa keksii tehdä vaikka vandalismia niin tälläset sitten saattaa vaikuttaa pitkälle tulevaisuuteen, siinä ei paljoo kiitettävän paperit auta sitten enää...