Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Johtuvatkohan kaikki mielenterveysongelmat liiallisesta kapinallisuudesta?

Vierailija
26.05.2017 |

Ihminen kapinoi normeja, sääntöjä, auktoriteetteja jne. vastaan korostetun voimakkaasti, mikä johtaa usein itselle haitalliseen käyttäytymiseen. Voisiko tässä olla mt-ongelmien ydin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Kuinka tyhmä sä oikein olet? Alistuminen  ilman vastarintaa sairaampaa on kuin oman järjen käyttö ja kyseenalaistaminen.

Vierailija
2/6 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kuule, ihan varmasti esim. mun ongelmat johtuu siitä että kapinoin liikaa, eikä suinkaan siitä että olin skitsofreenisen ja väkivaltaisen äidin armoilla elämäni ekat vuodet. Vedä vittu päähäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Kuinka tyhmä sä oikein olet? Alistuminen  ilman vastarintaa sairaampaa on kuin oman järjen käyttö ja kyseenalaistaminen.

Puhuinkin korostetun voimakkaasta, liiallisesta kapinallisuudesta, sellaisesta joka on haitaksi itselle. -ap

Vierailija
4/6 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmien ydin on koulukiusaaminen. 

Vierailija
5/6 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kuule, ihan varmasti esim. mun ongelmat johtuu siitä että kapinoin liikaa, eikä suinkaan siitä että olin skitsofreenisen ja väkivaltaisen äidin armoilla elämäni ekat vuodet. Vedä vittu päähäs.

Ehkä halusi vastustaa äitiäsi on aiheuttanut sinulle sitä kapinallisuutta, jonka kohteeksi olet vanhemmiten vaihtanut muut ihmiset ja yhteiskunnan. -ap

Vierailija
6/6 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos lampaana elo on terveyttä ja kapinoiminen sairautta, niin onko mielisairaus vaan sosiaalinen konstruktio? Joka onkin enemmän ympäristön kuin yksilön vika?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän