Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yatzy-vinkkejä

Vierailija
26.05.2017 |

Millaisia strategioita teillä on pelatessanne yatzy-noppapeliä?

Minulla on ainakin muutama:

Jos minulla on kolmannen heiton jälkeen kolme kuutosta muttei mökkiä (täyskättä), sijoitan pisteet ensisijaisesti kolmilukuun, ellei yläkerrassa ole jo esim. 20 pistettä viitosissa. Yritän tällä tavalla säilyttää mahdollisuuden saada 24 pistettä kuutosista, jolloin saisin 50 pisteen bonuksen sangen helposti. Jos kolme kuutosta riittää antamaan bonuksen, silloin ilman muuta sijoitan pisteet kuutosiin.

Jos saan ensimmäisellä tai toisella heitolla luvut 2-3-4-5 ja yksi niistä esiintyy kahdesti ja minulla on molemmat suorat käyttämättä, yritän saada jommankumman suoran.

Jos saan ensimmäisellä tai toisella heitolla kaksi viitosta ja kaksi kuutosta ja minulla on mökin lisäksi pari, kaksi paria tai sattuma auki, yritän saada mökin. Jos yritys epäonnistuu, saan maksimipisteet parista tai kahdesta parista tai isot pisteet sattumasta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂😂

Vierailija
2/3 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mulle ole sen kummempia taktiikoita kehittynyt kuin että keskityn saamaan kaikki ykköset, kakkoset jne. ensin, jotta bonuspisteet tulisivat varmasti. Eli ensin ne ja sitten vasta kolmilukujen ja nelilukujen täyttö. Jos tulee 5 samaa, harkitsen tilanteesta riippuen, otanko yatzyn vai laitanko bonuspisteitä varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaas ne nopat pitää heittää avaruuteen niin tulee 5 samaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi