Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin marketissa ja sillä välin jokin ällöttävä puu satsitti vasta pesetetyn autoni päälle!!!

vihainen!
26.05.2017 |

Jätin tänään pesufirmassa pesetetyn autoni marketin parkkipaikan reunalle, ja vajaan puolen tunnin päästä kävelin autolle niin se oli täynnä jotain kartion mallisia pihkaisen tahmeita satsituksia jotka eivät meinaa lähteä millään irti, niistä jää keltaisia jälkiä, niin maalipintaan kuin tuulilasiin! Juuri kun olivat saaneet autoni kiiltävän puhtaaksi ja kaikin puolin edustavan näköiseksi!
Mikä hiton puulajike tekee tuollaista ja miksi? Miksi tuollaisia ikäviä, haitallisia ja ihan hyödyttömiä puita ei voi hävittää luonnosta?
Huomasin äsken että yksi tuollainen ällö oli jäänyt jopa kenkäni pohjaan kiinni, ja jätti tahmean raidan jota ei meinaa saada kengän nahkapohjasta hangattua millään irti. Helvetin luonto!!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammetkin taitaa olla nykyään lähes samoissa hinnoissa koivujen kanssa, joten nyt valtion ja kuntien kannattaisi sijoittaa sellaisiin. Saisimme hienompaa polttopuuta ja kestävämpiä kalusteita.

Vierailija
22/32 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sinun pitää pysäköidä markettiin, jossa on parkkihalli, ei kasva puita. Itsekin olen luonnon ja eläinten ystävä, ja joo linnut kiittävät paskantamalla konepellille, so what. Nyt ei kannata pesettää, on äkkiä keltaisen sävyllä koristeltu(siitepöly). Kuitenkin rakastan kaikkia eläimiä ja puita.

Aina kun linnut on paskoneet mun kaverin auton päälle niin se menee terassille syömään paistettuja kananmunia ja huutelee linnuille että hähähää katsokaas mihin minä pystyn! :DDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö kukaan teistä vihreistä luontoihmisistä tiedä mikä puulajike tekee tuollaista? Päästelee vihertäviä kartiomaisia tahmeita juttuja jotka ovat noin 1-2 sentin mittaisia? Tietäisin varoa sellaisia vastaisuudessa.

-ap-

Vierailija
24/32 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha-haa

Vierailija
25/32 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne puut olivat 5-10 metrin päässä parkkipaikasta, eli en pysäköinyt missään vaiheessa suoraan minkään puun alle. Ajoin tänään marketin parkkipaikan ohi ja yritin tiirailla että minkä näköinen se mahdollinen syypää puu on joka likasi autoni, mutta en tiedä mikä niistä kolmesta eri näköisestä se olisi voinut olla. Niiden lisäksi siinä on mänty ja koivu, mutta eivät kai ne tuollaisia tahmeita juttuja satsittele pitkin poikin?

-ap-

Vierailija
26/32 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen edelleen järkyttynyt tuosta puun tekemästä vandalismista, mutta mieheni lupasi käydä pesettämässä autoni uudestaan vielä tänään.

Harmittaa todella paljon nuo kengät, koska harmikseni laitoin juuri tänään paremmat Manolot jalkaan töihin, eikä tuota kenkämallia saa enää mistään.

Ei nuo puut tuollaisia ennen olleet, mikä on saanut ne toimimaan noin? Ilmaston lämpeneminen? Lisääntyneet saasteet?

Miksi juuri minun auto, joka ei edes saastuta koska se on sähköauto!!!

-ap-

Ei todellakaan ole kyse mistään muuotksesta, eikä ilmastosta.

Ja se suns sähköautos saastuttaa enemmän kuin dieseli , kun päästöjä verrataan ottaen huomioon sekä polttoaineen ja energian että itse ajoneuvon päästöt.

Karma kosti, oot paha ihminen.

Vierailija
27/32 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin nähdä APn Kauniaisissa marketissa viime viikonloppuna, kun oltiin käymässä siellä päin miesystäväni isän luona ja käytiin marketissa kotimatkalla  =D

Päästä varpaisiin merkkivaatteisiin pukeutunut vaaleaverikkö, Teslan avaimet kädessä, ja valitti suureen ääneen kalatiskillä kun niillä ei ollut mitään upean trendikästä miekkakalaa saatavilla kun eihän uuteen hienoon merkkigrilliin voi mitään rasvaista lohta laittaa kun se alkaa haisemaan niin että saa hävetä naapureiden puolesta ihan!

Vierailija
28/32 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luonto kiittäisi sinua ydinsähköautosta. Puu yrittää hienovaraisesti viestiä, että vaihda biokaakaasuautoon.

Vierailija
29/32 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puu kiihottui sulavalinjaisesta Teslasta niin paljon että päätti vähän vempata tahmeitaan sen päälle? :DDDDD

Vierailija
30/32 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi luonto kiittäisi sinua ydinsähköautosta. Puu yrittää hienovaraisesti viestiä, että vaihda biokaakaasuautoon.

nehän haisee ihan pierulle!

Vierailija
31/32 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kyllä se puu vähemmän ympäristöään saastuttaa kuin se sinun peltilehmäsi. Ja todennäköisesti puulla on myös parempi syy tiputella tahmeita "joitakin" (ihan uusi sana minulle tuo satsitti) kuin sinulla kaasutella autollasi.

Kun minä nimenomaan hankin uuden SÄHKÖAUTON tänä vuonna, eli Teslan, koska en halua saastuttaa luontoa! Vaikken varsinainen luontoihminen ole. Toki pidän leikkokukista kuten ruusuista, eli ihan vieraantunut en sentään luonnosta ole.

Näinkö luonto kiittää minua?! Voisin kostoksi palata takaisin isoon bensakone-citymaasturiin ja mennä kaasuttelemaan sillä nenä pystyssä sen puun viereen että haistelepas tätä! Kyllä oikeasti pistää vihaksi, ja viikonloppu on pilalla.

-ap-

Hyvin sä vedät...

Vierailija
32/32 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä autosi nyt pahin aika tallissa ja käytä taksia. Eipä ole oma autosi silloin, johon satsit tulee. 

Puu saattaisi olla vaikka lehmus.