Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syy, miksi petän poikaystävääni

26.05.2017 |

Pidän poikaystävästäni todella paljon. Hän on ihana, huolehtivainen, ahkera, hauska, syvällinen, todella komea ja lisäksi vieläpä erittäin hyvä seksissä. Minusta on ihanaa, kun on joku kelle puhua kun asiat menevät huonosti, joku joka lohduttaa, välittää ja huolehtii.

Miksi sitten petän? En osaa itsekään perustella sitä hyvin, myönnetään. Mutta kaipaan vain vaihtelua ja jännitystä. Tehdä jotain kiellettyä (yleensä petän poikaystävääni "alempitasoisten" miesten kanssa). Sitten voisikin kysyä, että miksen ole avoimessa suhteessa? No, ensinnäkin poikaystäväni ei halua avointa suhdetta, vaan hän haluaa minun olevan vain ja ainoastaan hänen. Lisäksi, suoraan sanoen, en itse haluaisi jakaa poikaystävääni muiden naisten kanssa.

Lyhyesti siis, petän, koska haluan vaihtelua, ja koska en halua erota poikaystävästäni. Niin ihanaa ja komeaa miestä kuin hän on lähes mahdoton löytää. Kerran olen jäänyt pettämisestä kiinni, mutta poikaystäväni antoi anteeksi ja jatkoi kanssani siitä huolimatta, kun lupasin, etten tee niin enää toiste.

Saan varmaati paljon paskaa niskaani, mutta ihan sama. Syyllistän itseäni jo tarpeeksi.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuulostaa täysin meidän avioliitolta. Olemme jo vanhempia kuin te, mutta kun vaimoni jäi kiinni, jätin hänet. Poikaystäväsi kannattaisi tehdä samoin.

Vierailija
2/17 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeettoman pitkä viesti. "Olen itsekäs ja kamala ihminen" olisi tiivistänyt koko tekstin sisällön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavaa, että pokaystäväsi pitää lopulta jättää sut. Et tajua, että voit menettää, jotakin mitä et saa koskaan takaisin.

Vierailija
4/17 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarpeettoman pitkä viesti. "Olen itsekäs ja kamala ihminen" olisi tiivistänyt koko tekstin sisällön.

Teen kyllä paljon poikaystäväni eteen odottamatta vastapalvelusta, mutta ehkä olet oikeassa. Itsekäs, ehkä vähän, kamala, no en.

Vierailija
5/17 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene terapiaan.

Vierailija
6/17 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene terapiaan.

Käyn jo. Minulla on meinaan aika paljon lapsuus- ja nuoruusiän traumoja.

Vierailija
7/17 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haluan syödä kakun ja mutta samalla kuitenkin säästää sen". Tavanomaista itsekkyyttä ja kaksinaismoralismia siis, jossa itselle annetaan oikeuksia mukavuuden vuoksi ja samalla kielletään nuo oikeudet muilta. 

Poikaystävä toivottavasti eroaa sinusta kun jäät seuraavan kerran kiinni. Toivottavasti tuo kiinnijääminen ei tapahdu siten, että tartutat poikaystävääsi seksitaudin vastuuttomalla käytökselläsi.

Vierailija
8/17 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hukkaat perseilylläsi vaan molempien aikaa. Kannattaisi suosiolla lähteä itse. Ei sinun itsesi takia, vaan vapauta miehesti tuosta paskasta. Ukko ansaitsee paremman naisen. Voit sitten hyvällä omalla tunnolla antaa niiden rumilusten höylätä itseäsi samalla kun miehesi lomailee kunnollisen naisen kanssa Karibialla.

Vierailija
9/17 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slore

Vierailija
10/17 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan pääsin panemaan kaunista 18-vuotiasta nymfomaania kun hänen intistä lomille tullut (minua paljon komeampi) poikaystävänsä valitsi viikonloppuseurakseen mieluummin kaverit+mäyräkoirat+nintendot. Neidon yhdeksi yöksi aikomansa kostoreissu venähti koko viikonlopun mittaiseksi kun hän "huonosti nukutun" yötä seuranneen aamupanon jälkeen ehdotti ettei lähtisikään vielä...

Kyllä oli aika perkeleen äijä olo kun sai ns nuorenpuoleista laatulihaa eteensä kerta toisensa jälkeen. Ja ihmettelin kuinka helvetin typerä ko neidon kundikaverin pitää olla että valitsee jotain muuta viikonloppunsa ohjelmaksi.

Vierailija
11/17 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dashaq kirjoitti:

Saan varmaati paljon paskaa niskaani, mutta ihan sama. Syyllistän itseäni jo tarpeeksi.

No ei kai tän viestin idea muutenkaan ole kuin oman syyllisyydentunteen helpottaminen 😃

Vierailija
12/17 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päätyy pettämiseen, ei välitä tarpeeksi kumppanistaan

Vierailija
13/17 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on ihanan korkea moraali, avoin international luonne ja selvä käsitys mikä on oikein ja mikä väärin.

Taidat olla aika nuori, lähes varmasti alle 30v

Uskollisuus,totuus ja toisen arvostaminen ja kunnioittaminen on vanhanaikaista & yliarvostettua, eikä se selvästikään ole sun juttusi.

Luultavasti et koskaan muutu sillä kun et edes ymmärrä mitään väärää tehneesikään

Vierailija
14/17 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä juurikin se syy miksi sen ensimmäisen pettämisen jälkeen kannattaa joko laittaa poikki tai alkaa pelaamaan samoilla säännöillä.

Vierailija
15/17 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa harvinaisen ärsyttävä aloitus. Onnistut jotenkin samalla  sekä leuhkimaan täydellisellä poikaystävälläsi ja pettämiselläsi että kerjäämään myötätuntoa. Jos haluat koittaa olla parempi ihminen eroa poikaystävästäsi tai kerro hänelle totuus. Olet julma. 

Vierailija
16/17 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listasit kumppanisi puolia. Millaisella kuvailulla kuvailisit itseäsi?

Vierailija
17/17 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tyrkkää viestin helpottamaan omaa oloa ja poistuu ketjusta ettei tarvitse miettiä omia valintoja. 👍 Sille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi