Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Skitsofreniaa sairastava ihastunut?

Vierailija
26.05.2017 |

Onko täällä kenelläkään kokemuksia siitä, että skitsofreniaa vakavasti sairastava olisi ollut itseen ihastunut? Miten ilmeni? Myös skitsofreniaa sairastavat voivat kirjoittaa omia kokemuksiaan ihastumisesta.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä lailla kyseinen mies, joka sai sinua kohtaan pakkomielteen, käyttäytyi?

Ap

Rimputteli monta tuntia ovikelloa, soitteli sata kertaa, pommitti viestein, murtautu asuntoon ja lopulta mulle meinasi käydä huonostikin. En kerro enempää, ettei tunnisteta.

Vierailija
22/25 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkitsin aloitusviestin ensin niin, että kyseinen henkilö olisi ihastunut itseensä... :p

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan skitsofreniaa sairastava henkilö vaikutti olevan ihastunut minuun.

Vierailija
24/25 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseistä sairautta sairastava luulee ensin tuntevansa vetoa samaan sukupuoleen mutta sitten, nähtyään minut, sanookin ettei niin olekaan.

Vierailija
25/25 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän jos kysymys vaikutti oudolta, mutta minua kiinnostaa tietää mitä näin käyttäytyvän kyseistä sairautta sairastavan henkilön käytöksestä voisi mahdollisesti päätellä. Itse kun en ymmärrä niin hyvin miten kyseinen sairaus saattaa vaikuttaa esim. siihen, kuinka sitä sairastava ilmaisee esim. seksuaalisuutta. Lisää kokemuksia niin skitsofreniaa sairastavilta kuin asiasta tietäviltä voi kirjoittaa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan