Skitsofreniaa sairastava ihastunut?
Onko täällä kenelläkään kokemuksia siitä, että skitsofreniaa vakavasti sairastava olisi ollut itseen ihastunut? Miten ilmeni? Myös skitsofreniaa sairastavat voivat kirjoittaa omia kokemuksiaan ihastumisesta.
Kommentit (25)
Tulkitsin aloitusviestin ensin niin, että kyseinen henkilö olisi ihastunut itseensä... :p
Ei vaan skitsofreniaa sairastava henkilö vaikutti olevan ihastunut minuun.
Jos kyseistä sairautta sairastava luulee ensin tuntevansa vetoa samaan sukupuoleen mutta sitten, nähtyään minut, sanookin ettei niin olekaan.
Ymmärrän jos kysymys vaikutti oudolta, mutta minua kiinnostaa tietää mitä näin käyttäytyvän kyseistä sairautta sairastavan henkilön käytöksestä voisi mahdollisesti päätellä. Itse kun en ymmärrä niin hyvin miten kyseinen sairaus saattaa vaikuttaa esim. siihen, kuinka sitä sairastava ilmaisee esim. seksuaalisuutta. Lisää kokemuksia niin skitsofreniaa sairastavilta kuin asiasta tietäviltä voi kirjoittaa.
Ap
Rimputteli monta tuntia ovikelloa, soitteli sata kertaa, pommitti viestein, murtautu asuntoon ja lopulta mulle meinasi käydä huonostikin. En kerro enempää, ettei tunnisteta.