Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei "lue" lähettämääni viestiä

Vierailija
26.05.2017 |

Mies alkoi muutamien treffien jälkeen käyttäytyä välinpitämättömästi minua kohtaan ja väitti silti haluavansa nähdä minua vielä. Lopulta laitoin hänelle viestin, jossa kerroin, että viimeksi nähdessämme mies oli oikeassa pohtiessaan, ettei tämä ehkä tule toimimaan. Mies ei ole avannut lyhyttä viestiäni whatsappissa, eli ehkä tarkoituksella jättänyt sen "avaamatta". Hän on käyttänyt sovellusta useita kertoja.

Haluaisin tietää, että viesti on luettu, jotta voin olla varma, että hän on tietoinen, että tapailumme on päättynyt. Asia vaivaa minua. Minun tekisi mieli soittaa miehelle ja käsitellä asia lyhyesti. Olenko typerä jos soitan?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihminen, joka pitää tykkää, ettei suhde jää epämääräiseen tilaan, joka perustuu olettamuksiin. Siinä mielessä ymmärrän ketjun aloittajaa. Miehen eleet kuitenkin kertovat, ettei hänellä ole tapana puhua asioista vaan vihjailla käytöksellään/välttelyllään. En pidä tällaisia ihmisiä kovinkaan emotionaalisesti kypsinä, joten antaisin olla. 

Vierailija
22/25 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kyllä lukenut viestisi lukitusnäytöltä ja tietää jo. Hän ei ole ihastunut sinuun, vaan etsii jo uutta tai on jo ehkä löytänytkin sellaisen. Jos mies on kiinnostunut, niin hän ottaa yhteyttä ihan varmasti eikä jätä viestejä kuittaamatta. Älä keskity siihen mitä mies sanoo vaan siihen mitä hän tekee.

Esimerkki deitistäni: Mies sanoi olevansa minusta kiinnostunut ja kävimme useilla treffeillä. Hän ei kuitenkaan poistanut deittiprofiiliaan ja piti yhteyttä epäsäännöllisesti. Lopulta tivasin missä mennään ja mies edelleen vannotti olevansa kiinnostunut. Yhteinen tuttu paljasti minulle miehen sanoneen kavereilleen, että hän ei ole kiinnostunut minusta sen vertaa mitä minä hänestä. Hän roikotti minua "varalla" kunnes löytyikin yhtäkkiä ihanin nainen jonka kanssa meni naimisiin pikavauhtia. Opetus: Tee johtopäätöksesi miehen teoista älä puheista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on lukenut sun viestin. Ei sitä kiinnosta, eikä hän ole kiinnostunut sinusta 

Mene elämässä eteenpäin.

Vierailija
24/25 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos asia on selvä kummankin osalta, niin odotatko jotain vastausta vai miksi stalkkaa lukeeko viestin vai ei. 

Vierailija
25/25 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on kyllä lukenut viestisi lukitusnäytöltä ja tietää jo. Hän ei ole ihastunut sinuun, vaan etsii jo uutta tai on jo ehkä löytänytkin sellaisen. Jos mies on kiinnostunut, niin hän ottaa yhteyttä ihan varmasti eikä jätä viestejä kuittaamatta. Älä keskity siihen mitä mies sanoo vaan siihen mitä hän tekee.

Esimerkki deitistäni: Mies sanoi olevansa minusta kiinnostunut ja kävimme useilla treffeillä. Hän ei kuitenkaan poistanut deittiprofiiliaan ja piti yhteyttä epäsäännöllisesti. Lopulta tivasin missä mennään ja mies edelleen vannotti olevansa kiinnostunut. Yhteinen tuttu paljasti minulle miehen sanoneen kavereilleen, että hän ei ole kiinnostunut minusta sen vertaa mitä minä hänestä. Hän roikotti minua "varalla" kunnes löytyikin yhtäkkiä ihanin nainen jonka kanssa meni naimisiin pikavauhtia. Opetus: Tee johtopäätöksesi miehen teoista älä puheista.

Poistitko itse?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme