Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei "lue" lähettämääni viestiä

Vierailija
26.05.2017 |

Mies alkoi muutamien treffien jälkeen käyttäytyä välinpitämättömästi minua kohtaan ja väitti silti haluavansa nähdä minua vielä. Lopulta laitoin hänelle viestin, jossa kerroin, että viimeksi nähdessämme mies oli oikeassa pohtiessaan, ettei tämä ehkä tule toimimaan. Mies ei ole avannut lyhyttä viestiäni whatsappissa, eli ehkä tarkoituksella jättänyt sen "avaamatta". Hän on käyttänyt sovellusta useita kertoja.

Haluaisin tietää, että viesti on luettu, jotta voin olla varma, että hän on tietoinen, että tapailumme on päättynyt. Asia vaivaa minua. Minun tekisi mieli soittaa miehelle ja käsitellä asia lyhyesti. Olenko typerä jos soitan?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se on sen lukenut siitä lukitusnäytöltä. Miksi pitäisi jotain vastata viestiin? En minäkään kaikkiin viesteihin vastaa tai mene niitä lukemaan niin, että tulee se "luetty" merkintä. Ei jaksa kiinnostaa. Vaikutat muutenkin hyvin raskaalta ihmiseltä.

Vierailija
2/25 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Ei kannata vaivautua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hätäile

Vierailija
4/25 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä soita. Tee omat johtopäätöksesi miehestä, kun hän ei suostu lukemaan viestiä (puhumattakaan siitä että ottaisi yhteyttä). Poista yhteystiedot ja unohda se venkoilija.

Vierailija
5/25 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille jotka vastasitte asiallisesti! Ehkä mies lukee viestin, kun on valmis kohtaamaan asian. Tai sitten ei. Olette ihan oikeassa siinä, että ei se ole minun murheeni. :)

Vierailija
6/25 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sille jo asia tullut selväksi, kun on nähnyt viestisi alun. Jatka eteenpäin.

Vierailija
7/25 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kertoo miehestä, jos hän ei pysty lukemaan asiallista viestiä niin, että toinen saisi ns. lukukuittauksen? Vastaaminenkaan ei veisi paljon aikaa tai vaivaa.

Vierailija
8/25 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten hän on lukenut viestin lukitusnäytöltä ja vain poistanut sen lukematta. Mä teen monesti näin kun en vain jaksa klikata viestiä auki ihan vain sen takia että vastaanottajalle tulee tieto.

Vierailija
9/25 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whatsupit, Messengerit, facebookit ym. on naisten hömppää. Moni mies ei niitä viestejä lue tai huomaa. Ainoa varma on sähköposti ja puhelinsoitto. Muu on pelkkää pilvipostia.

m

Vierailija
10/25 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten hän on lukenut viestin lukitusnäytöltä ja vain poistanut sen lukematta. Mä teen monesti näin kun en vain jaksa klikata viestiä auki ihan vain sen takia että vastaanottajalle tulee tieto.

Voi olla. Itselleni jäi outo olo, kun ensin mies oli silmittömän ihastunut ja osoitti sen minulle kaikin tavoin. Mies viestitteli vähintään aamuin illoin, yleensä pitkin päivääkin. Yhtäkkiä asia muuttui, ja nyt mies ei tosiaan edes vastannut koko viestiin.

Olisin toivonut vastaukseksi "ok" tai että tietäisin vastaanottajan varmasti nähneen viestin. Ainakin tiedän tehneeni oikean ratkaisun: juttu oli näin merkityksetön miehelle, kun ei halua edes vastata ok. Toivotin siinä viestissä samalla hyvää jatkoa hänelle.

Vierailija
11/25 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihan älyttömän kummallista käytöstä, jos vielä viestittäisit/soittaisit hänelle ihan vaan kysyäksesi että "tulihan sulle nyt selväksi, etten halua enää tavata?" Mietipä miten miehet yleensä toimii. Ei varmaan olisi tullut sitä ensimmäistäkään viestiä.

Vierailija
12/25 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestihän on selvä, jos mies ei ole enää yhteydessä. Jos edelleen viestittelet tai jopa soitat, vaikutat epätoivoiselta stalkkaajalta.

Vierailija
13/25 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule. Jos mies olisi silmittömän ihastunut suhun, se ei pitäisi tuollaista hiljaiseloa oli sitten nähnyt viestiäsi tai ei. Joten anna olla. 

Ja näitä tämmöisiä salamarakastujia riittää, ensin ollaan niin hullaantuneita ja rakastuneita ja aivan yhtäkkiä se kaikki loppuu ja ukko häviää kokonaan sanomatta sanaakaan. Joku sairaus tuokin varmaan on. 

Vierailija
14/25 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailusuhteita ei lopeteta viesteillä tai soitoilla, vaan jätetään vain seuraava tapaaminen sopimatta. Turhan vaikeaksi ei elämää kannata tehdä.

Vierailija
15/25 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies: Haloo?

Nainen: Tulihan sinulle nyt selväksi, etten halua enää tavata? Ajattelin vain varmistaa, että tosiaankin näit minun viestini, jossa siis kerroin olevani sinun kanssa samaa mieltä, ettei tämä meidän suhde ehkä tule toimimaan. Ja minä huolestuin, että mahdoitko sinä lukea viestiä, niin että olisit tietoinen asiasta, että meidän tapailu on päättynyt. Halusin siis vain varmistaa tämän koska asia vaivasi minua.

Ehkä voisit ap harjoitella tämän, varmaankin aika yksipuoleisen keskustelun ääneen niin huomaisit ettei se ole kovinkaan hyvä idea. Anna Vaan Olla. Kaikille jutuille ei tule yhteisesti ääneen sanottua yhtä pistettä, vaan vain kolme ääneen sanomatonta, loittonevaa pistettä...

Vierailija
16/25 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailusuhteita ei lopeteta viesteillä tai soitoilla, vaan jätetään vain seuraava tapaaminen sopimatta. Turhan vaikeaksi ei elämää kannata tehdä.

Totta, olin vain typeryyksissäni ihastuneena jo ehdottanut seuraavaa tapaamista ja mies väitti haluavansa nähdä. Tähän asti siis mies oli se aktiivisempi ja ihastuneemman oloinen, jatkuvasti yhteyttä pitävä osapuoli. Olin kyllä ns mukana koko ajan, mutta mies piti minua niiiiin ihanana. Viime päivinä viestittelyt alkoivat miehen osalta olla vähäisiä ja erityyppisiä kuin aiemmin. Yhtäkkiä ymmärsin, miten naiivi olin ollut ja että miehen kiinnostus on kadonnut. Lisäksi mies alkoi vaikuttaa haluttomalta tapaamaan, vaikka oli muuta väittänyt... siksi päätin perua jo sovitun tapaamisen.

Vierailija
17/25 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen: Tulihan sinulle nyt selväksi, etten halua enää tavata? Ajattelin vain varmistaa, että tosiaankin näit minun viestini, jossa siis kerroin olevani sinun kanssa samaa mieltä, ettei tämä meidän suhde ehkä tule toimimaan. Ja minä huolestuin, että mahdoitko sinä lukea viestiä, niin että olisit tietoinen asiasta, että meidän tapailu on päättynyt. Halusin siis vain varmistaa tämän koska asia vaivasi minua.

Ehkä voisit ap harjoitella tämän, varmaankin aika yksipuoleisen keskustelun ääneen niin huomaisit ettei se ole kovinkaan hyvä idea. Anna Vaan Olla. Kaikille jutuille ei tule yhteisesti ääneen sanottua yhtä pistettä, vaan vain kolme ääneen sanomatonta, loittonevaa pistettä...

Nainen olisi voinut vain soittaa: tässä Miia hei, halusin varmistaa saitko viestini jonka laitoin muutama päivä sitten, kun näytti siltä ettei sitä ole luettu? .... Asia selvä, hyvää jatkoa. Heippa!"

Vierailija
18/25 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen: Miia hei, halusin varmistaa saitko viestini jonka laitoin muutama päivä sitten, kun näytti siltä ettei sitä ole luettu?

Mies: Minkä viestin?

Nainen: : No sen viestin, missä halusin van varmistaa, että tulijan sinulle nyt selväksi, etten halua enää tavata? Ajattelin vain varmistaa, että tosiaankin näit minun viestini, jossa siis kerroin olevani sinun kanssa samaa mieltä, ettei tämä meidän suhde ehkä tule toimimaan. Ja minä huolestuin, että mahdoitko sinä lukea viestiä, niin että olisit tietoinen asiasta, että meidän tapailu on päättynyt. Halusin siis vain varmistaa tämän koska asia vaivasi minua.

Mies: Jaa sen. Näin. Kuule, älä enää soita mulle (sekopää)...

Vierailija
19/25 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää aina saada sanottua viimeinen sana?

Tyyppihän jo ilmoitti Sinulle kohteliaasti (vrt "yleensä jätetään vain seuraavat treffit sopimatta") ettette taida sopia yhteen.

Kyllä vastauksesi että olet samaa mieltä, on jo riittävä kuittaus - ei siihen enää kenelläkään olisi mitään lisättävää.

Olet jo saanut täällä useammankin vastauksen missä Sinulle on selvitetty miten viesti näkyy "lukukuittaamattakin".

Yksikään mies tollasia nyansseja mieti että Sinun pitäisi vielä saada varmistuksen varmistus miehen itsensä tekemille pakeille.

Soittamalla vain antaisit vaikutelman että pelaat vajaalla pakalla - kesti ymmärtää miehen viesti - ja että tekemänsä päätös todellakin oli oikea.

Vierailija
20/25 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurraa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä