Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minuuksien taisto: lähdenkö lenkille, vaikkei yhtään tekisi mieli...

Vierailija
26.05.2017 |

Viisas minäni tahtoo lähteä lenkille, koska se on pitkällä aikavälillä hyväksi keholleni ja mielelleni.

Hetkessä elävä, vain läsnäolevaa ns. nyt-hetkeä elävä minäni taas haluaa olla nousematta tästä sohvalta ja vaihtamatta vaatteita yöpaidasta ulkovaatteisiin ja lähtemättä lenkille.

Kumpi minä voittaa? Klo 13 tulen kertomaan lopputuloksen tähän ketjuun.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisas minäni tahtoo lähteä lenkille, koska se on pitkällä aikavälillä hyväksi keholleni ja mielelleni.

Hetkessä elävä, vain läsnäolevaa ns. nyt-hetkeä elävä minäni taas haluaa olla nousematta tästä sohvalta ja vaihtamatta vaatteita yöpaidasta ulkovaatteisiin ja lähtemättä lenkille.

Kumpi minä voittaa? Klo 13 tulen kertomaan lopputuloksen tähän ketjuun.

Tarkoitan, kello 14.

AP

Vierailija
2/3 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala nyt painua sinne ulos! Aurinko paistaa. Kunhan saat itsesi ovesta ulos, niin vaikein osa on tehty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas minä voitti ja kävin 35 minuutin lenkillä. Olisin halunnut olla pitempään, mutta tie loppui. Minun olisi pitänyt kääntyä takaisin ja taas kääntyä ympäri ja kävellä takaisin, että olisin saanut lisää pituutta lenkille, mutta en kehdannut kääntyä ympäri keskellä jalkakäytävää. Ihmiset olisivat katsoneet, että mikä tuota vaivaa...

AP