Pariskunta osti ”aidot italialaiset nahkatakit” 1 200 eurolla Kannelmäen Prisman parkkipaikalta - Kuinka tyhmä ihminen oikein voi olla...?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverini teki muutama vuosi sitten juuri tuollaiset kaupat ja sai juuri nuo selitykset.
Uskoo vieläkin mitä myyjä silloin kertoi.
Lisään vielä, että sama kaveri on muutaman kerran laittanut minulle kopion sähköpostin kautta tulleesta huijauskirjeestä ja kysellyt että mahtaakohan se roistojen tarjous pitää paikkaansa.
Vähitellen alkaa vasta uskoa että ne eivät ole totta.
Ja kaverini on pitkälle kouluttautunut ja arvostetussa työpaikassa.
Mitää just yleensä alhaisesti koulutetut ym. uskoo tuollaiset stoorit ei luoja.
Siis kuka ylipäätään törsää takkiin 600 e? Tai mihinkään 1200 e? Olen nuori aikuinen ja ilinä ei ole mikääm yksittäinen asia maksanut tonnia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverini teki muutama vuosi sitten juuri tuollaiset kaupat ja sai juuri nuo selitykset.
Uskoo vieläkin mitä myyjä silloin kertoi.
Lisään vielä, että sama kaveri on muutaman kerran laittanut minulle kopion sähköpostin kautta tulleesta huijauskirjeestä ja kysellyt että mahtaakohan se roistojen tarjous pitää paikkaansa.
Vähitellen alkaa vasta uskoa että ne eivät ole totta.
Ja kaverini on pitkälle kouluttautunut ja arvostetussa työpaikassa.
Mitää just yleensä alhaisesti koulutetut ym. uskoo tuollaiset stoorit ei luoja.
No se vain uskoo kaikista hyvää, eikä epäile mitään.
Aina heti kaikkien kaveri.
Miespuoleinen vieläpä.
En oikein jaksa enää tuntea minkäänlaista sääliä. Jos järjissään oleva ihminen on niin hyväuskoinen että laittaa rahansa ilmiselvään huijaukseen, niin eiköhän se ole ihan ansaittua. Näistä varoitellaan koko ajan ja ihan maalaisjärjellä pitäisi olla selvää ettei mitään laatukamaa myydä auton takakontista epämääräisen tarinan turvin. Ehkä oppivat jotain 1200 € virheestä ja jatkossa miettivät josko kävisivät tuolla rahalla ostamassa ihan tavallisesta kaupasta jolloin kauppaan kuuluu sellaisetkin luksukset kuin kuluttajansuoja ja reklamaatiomahdollisuus.
Joo ei ole, ihan kantahollantilainen. Katollinen valkoinen mies, petyitkö pahasti?