Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka alkavat itkeä vaan enemmän jos joku tulee lohduttamaan?

Vierailija
26.05.2017 |

Pahinta on, jos joku halaa. Silloin aukeaa hanat ihan kunnolla :D Tuntuu typerältä, eikö sen pitäisi mennä päinvastoin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normaalia

Vierailija
2/8 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on yleensä vaikea itkeä, joten jos joku tulisi lohduttamaan niin itkuni loppuisi koska mun pitää jotenkin keskittyä siihen, että voin itkeä :D Kun paha olo voi silti olla, ja itkeminen purkaa sitä, niin koitan sitten itkeä jos mahdollista. Olen nainen, 23 v :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikutun siitä että joku välittää tunteistani.

Vierailija
4/8 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista koska olisin viimeksi itkenyt jotain tragediaa, mut kyllä mä rauhotun kun tullaan lohduttamaan.

Vierailija
5/8 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle iskee joku ihmeen nolous jos vaan vollotan vaikka toinen lohduttaa. Eli kyllä mä mielummin itken salaa itsekseni kuin muiden edessä.

Vierailija
6/8 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää parkuvat ihmiset. Ymmärrän jos on oikein hyvä syy siihen että ulvoo muiden edessä esim oot saanu just ilmoituksen jonkun kuolemasta. Mut että lähdetään ihmisten ilmoille parkumaan. Hautajaiset eri juttu.

Vierailija
7/8 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahintahan on se, jos on juuri onnistunut vääntämään hanat kiinni ja joku tulee kysymään onko kaikki hyvin. Silloin alkaa vain uusi poru. Tästä on juteltu ihan terapeutin tuolissa - pitää vain hyväksyä se, että on ihan helvetin herkkä.

Itkemisessä ei ole mitään pahaa tai noloa, vaikka hetkittäin oma räkäporaus näyttääkin aika kammottavalta.

Vierailija
8/8 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes osaa itkeä yksin ollessani, mutta auta armiasi seurassani on joku muu ihminen silloin kun olen surullinen... Jännä juttu, kun joskus nimenomaan haluaisin itkeä ja purkaa tunteitani yksin ollessani kun taas häpeän yli kaiken vollottamista muiden ihmisten edessä. Ihmismieli on jännä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän