Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kodissani on nyt sälekaihtimien asentajamies ja täällä on kiusallinen hiljaisuus!

Vierailija
26.05.2017 |

Apua.. istun vaan sohvalla hiljaa ja toi mies rehkii, pieni yksiö kyseessä :S

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos ap on mies?

Vierailija
42/57 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä, milloin se on viimeksi sextaillu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo noi on niin kiusallisia tilanteita, en ikinä keksi mitään järjellistä sanottavaa putkimiehille, sähkömiehille yms mitä noita puolipakollisia korjausmiehiä onkaan. Ihailen kun mieheni lörpöttelee noitten kanssa täysin sujuvasti ja "asiantuntevasti". Mä toivon vaan, että saisi työnsä nopeasti tehtyä ja poistuisi saman tien.

Samaa hänkin toivoo. Ei se puolipakollinen korjausmieskään halua tuhlata aikaansa turhanpäiväiseen rupatteluun, vaan saada työnsä äkkiä tehtyä päästäkseen jatkamaan seuraavaan kohteeseen.

Vierailija
44/57 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi työmiehille pitäisi puhua, jos ei ole mitään siihen työhön liittyvää asiaa? Mä jätän ne aina rauhaan, yksiössä olen piiloitunut vessaan. Mun mielestä se olisi pikemminkin epäkohteliasta tuijottaa kun toinen tekee työtään.

Vierailija
45/57 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kamalaa, itsekin jouduin istumaan kerran puoli tuntia hiljaa paikoillani, kun nuori, varmaan vasta valmistunut arka poika asensi uunia. En keksinyt muuta tekemistä kuin tinderöidä :D Mutta vielä kamalampaa oli, kun pimennysverhon asentaja alkoi flirttailla. Oli tosi limainen mies, vielä näin parin vuoden jälkeenkin kuvottaa. Eli ehkä pitää sittenkin olla kiitollinen noista jopa kiusallisen hiljaisista puurtajista...

Vierailija
46/57 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten asentajamiehet suhtautuvat jos asunnossa onkin kaunis nainen, meneekö puhe silloin änkytyksen puolelle ja lähteekö katse niin sanotusti harhailemaan, entä ovatko kyseisessä asemassa olleet naiset huomanneet asentajamiehissä jotain outoa käytöstä ?

Vierailija
47/57 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikoina olin huoltomiehenä kiinteistöhuoltofirmassa ja monet monet kahvit tuli juotua.

Vierailija
48/57 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mene näissä tilanteissa aina suihkuun, ja tulen sieltä tukka märkänä, pyyhe huolettomasti lanteilla keittämään kahvia.

M 36

Vierailija
49/57 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä aina radio päällä ja laskupino edessä niin esitän maksavani niitä.:D kurtistelen kulmiakin sopivin väliajoin niin asentaja voi miettiä minun pohtivan kovasti jotain työjuttua.

Vierailija
50/57 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muuten asentajamiehet suhtautuvat jos asunnossa onkin kaunis nainen, meneekö puhe silloin änkytyksen puolelle ja lähteekö katse niin sanotusti harhailemaan, entä ovatko kyseisessä asemassa olleet naiset huomanneet asentajamiehissä jotain outoa käytöstä ?

Ei yleensä, saatan olla vähän puheliaampi :D

Kerran on mennyt pakka sekaisin, oli nuori, ihan törkeän kaunis nainen vähissä vaatteissa vastassa...meni änkytyksen puolelle :D

Asentajamies

Vierailija
51/57 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoitko jo "On ilmoja pidellyt!"

Se toimii aina :) Mun lempilause.

Vierailija
52/57 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, hyvä tietää että näinkin moni vain esittää olevansa kiireinen mutta oikeasti kiusaantunut. -asentaja

Vierailija
53/57 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo noi on niin kiusallisia tilanteita, en ikinä keksi mitään järjellistä sanottavaa putkimiehille, sähkömiehille yms mitä noita puolipakollisia korjausmiehiä onkaan. Ihailen kun mieheni lörpöttelee noitten kanssa täysin sujuvasti ja "asiantuntevasti". Mä toivon vaan, että saisi työnsä nopeasti tehtyä ja poistuisi saman tien.

Olet ihanneasiakas, jos olet hiljaa. Mun töissä käydään ihmisten kodeissa ja pakkohan sitä on yksinäisten mummeleiden kanssa jutella, kun ne juttelee koko ajan, mutta se hidastaa työtä. 

Vierailija
54/57 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi laittaa radiota päälle. Tulee kumminkin joku Neljä ruusua hokemaan "rakastella missä vaaa-aaan, rakastella missä vaaaa-aan" tai se ranskalainen huokailubiisi, jossa mies ja nainen hässii (Je t'aime, moi non plus)

;D

Ihan hirveitä tilanteita nuo, kun joku työmies tulee kotiin korjaamaan tai asentamaan jotain. Saatan teeskennellä lukevani naistenlehteä tsi kirjaa, mutta en hermostuksissani osaa keskittyä ja luen samaa kohtaa uudestaan ja uudestaan muistamatta mitään lukemastani. Ylipäänsä kaikki hääräily on sellaista "mukamas hääräilyä", kun yrittää esittää tekevänsä jotakin ja olla jotenkin luontevasti tilanteessa.

Vierailija
55/57 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on ihmisillä ongelmat. Miksi ihmeessä pitäisi istua yhdessä paikassa ja olla tekevinään jotain, jos huoneistossa on joku asentaja tai korjaaja?? Eikö teillä ole kotona mitään tekemistä jossain muussa huoneessa tai tilassa. Mulla on tulossa ikkunan pesijät ja aion kyllä tehdä ruokaa ja muita kotihommia samalla aikaa, käydä ehkä asioilla. Ei tartte patsaaksi muuttua.

Vierailija
56/57 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kuvittelin olevani ainoa, joka ahdistuu tuollaisissa tilanteissa ja tekee tilanteista varmaan vaivaannuttavia myös sille huolto-/remppamiehelle.

Luonnollinen ratkaisu olisi paeta kylpyhuoneeseen pesemään vaikka hampaita tai sitä kylppäriä hyvin hitaasti, mutta kerran pakoillessani keittiössä puuhaavaa huoltomiestä asuntoon tulikin samaan aikaan joku remonttimies katsomaan kylppäriä. Jouduin sitten perääntymään huoneeseen tuijottamaan tiiviisti puhelimen ruutua, etten varmasti joutuisi katsomaan muutaman metrin päässä työskentelevään huoltomieheen päin. Pahinta on, jos ne ovat nuoria ja hyvännäköisiä.

Vierailija
57/57 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jo on ihmisillä ongelmat. Miksi ihmeessä pitäisi istua yhdessä paikassa ja olla tekevinään jotain, jos huoneistossa on joku asentaja tai korjaaja?? Eikö teillä ole kotona mitään tekemistä jossain muussa huoneessa tai tilassa. Mulla on tulossa ikkunan pesijät ja aion kyllä tehdä ruokaa ja muita kotihommia samalla aikaa, käydä ehkä asioilla. Ei tartte patsaaksi muuttua.

Puhe oli yksiöistä, ja niissä on usein keittiökin samaa huonetta olohuoneen kanssa, eikä tekemistä muualla ole helppo keksiä. Joskus asukkaan myös pitää olla paikalla, jos esim. asentaja antaa jotain ohjeita käyttöön tai jos asentajana on joku firma jolla ei ole käytössä yleisavainta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän