Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kodissani on nyt sälekaihtimien asentajamies ja täällä on kiusallinen hiljaisuus!

Vierailija
26.05.2017 |

Apua.. istun vaan sohvalla hiljaa ja toi mies rehkii, pieni yksiö kyseessä :S

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä, kelpaisiko sille kupillinen kahvia työn jälkeen vai olisiko suihinotto mieluisampi

Vierailija
22/57 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon myyjä ja kerran tuli kauppaan reipas pieni mies, ikää ehkä jotain 7-8v, isovanhempien kanssa oletettavasti. Kassalla tuli vissiin hiljainen hetki kun pieni mies keksi kysyä: "No, miten se on kauppa käynyt?" :D  Päivä parani kummasti ja jokaisella suupielet korvissa. Hyvä keskustelun avaus :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi tilanteet ovat mulle painajaisia.

Mulla on kuitenkin neliöitä ympärilläni, että pääsisin karkuun... Mutta sitten tulee ongelma, että onko se kohteliasta olla muualla, kun duunari tekee työtänsä? Pitääkö sitä vahtia ja jutella kiusallisesti omiaan? Enkä voi tarjota kahvia, kun sittenhän sitä pitäisi nenätysten olla ja vissiin jutella..

Meille asennettiin vasta uusi liesi. Olin tekeväni töitä ahkerasti ruokasalin puolella. Sanoin vielä, että haittaako, jos tässä naputtelen työjuttuja samalla? Oli ok. Tulin mäkin silloin palstalle, kun en muuta naputettavaa keksinyt. Niin ja olen kokki ammatiltani.

Vierailija
24/57 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Se on kauheeta.

Varsinkin jos on hänestä saa sellaisen vaikutelman ,että ei oikein tiedä mitä voisi puhua.

Soita jollekkin ystävällesi tai laita vaikka radio päälle.

Jos oikein ahdistaa lähde pois ja keksi jokin syy lähdölle.Mene vaikka uimaan. Käsket vain laittaa oven lukkoon kun lähtee pois.

Vierailija
25/57 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan niille mitään puhu. Paitsi tervehdin, kiitän ja vastaan jos jotain kysytään. Muuten puuhaan omia juttujani.

Vierailija
26/57 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtään sen helpompaa toisellekaan osapuolelle :D

Nimimerkillä ravannutihmistenkotonaviimeiset10v :P

Vierailija
27/57 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ajattelen, että annan heille työrauhan, oon toki valmis vastaamaan jos niillon jotain asiaa mut tarviiko sitä mitään höpöttää väkisin. :D

Vierailija
28/57 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin aikoinaan keitin asentajille kahvit ja pälpätin lakkaamatta. Sekään ei vissiin ollut hyvä ? 😄

Vierailija
29/57 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei vaan kemiat kohtaa. Pitäisikö?

Vierailija
30/57 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas tykkään tollasista tilanteista. Varsinkin jos se vastapuoli on vähän sellainen mörökölli. Tarjoan kahvia ja syötävää tms koska tiedän suomalaisten keskimäärin menevän hämilleen siitä.

Ihmisiä me kaikki vaan ollaan.

Vierailija
31/57 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy siltä että pitääkö se kesälomaa tai ala puhumaan säästä. "ompa hyvä että tileenyt nämä kaihtimet kun aurinko paistaa välillä todella kuumasti sisään"

Ompa, ja ompa!

Voi hyvänen aika, opettele kirjoittamaan, onpa, onpa, onpa!

Vierailija
32/57 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se lähti?

Vierailija
33/57 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonani kävi remonttimies, suunnittelimme pienen korjauksen jo myymääni omakotitaloon.

Istuimme kahvipöydässä liki kolme tuntia ja meistä tuli elinikäiset ystävät. Meillä juttua riitti. Ai niin, se työhomma tuli sovittua varmaan ekan viiden minuutin aikana.

T. Joskun näinkin

Vierailija
34/57 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka tuputatte kahvia ja pullaa. Oletteko miettineet, että moni muukin tekee kenties samaa? Johan siinä tulee vatsahaava asentajalle, kun koko ajan joutuu juomaan kahvia. Plus että aikaa menee hitosti.

Vierailija
35/57 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka tuputatte kahvia ja pullaa. Oletteko miettineet, että moni muukin tekee kenties samaa? Johan siinä tulee vatsahaava asentajalle, kun koko ajan joutuu juomaan kahvia. Plus että aikaa menee hitosti.

Noh, pääkaupunkiseudulla olen ollut töissä monta vuotta ja kahvia tarjoillaan 3-4kertaa vuodessa...eli ei ole vatsahaavariskiä

Vierailija
36/57 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on tullut seistyä monta tuntia eteisessä katsomassa wc-pytyn vaihtoa, kyllä siinä oli jutun aiheet vähissä, lähinnä kysymyksiin vastailuksi se meni, aika erikoinen tilanne näin jälkeenpäin ajatellen.

Vierailija
37/57 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tiedän yksiöön on vaan niin kiusalllista kutsua huoltomiehiä.

Vierailija
38/57 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ikävämpää on se asentajamiehen odottelu, ei voi lähteäkään mihinkään jos haluaa olla paikalla samalla.

Vierailija
39/57 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummeli kirjoitti:

Minä ainakin aikoinaan keitin asentajille kahvit ja pälpätin lakkaamatta. Sekään ei vissiin ollut hyvä ? 😄

Eiköhän sen huomaa aika nopeasti puolin ja toisin jos ei jaksa toisen pälpätystä kuunnella.

Vierailija
40/57 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota aloite omiin käsiisi. Rupeat flirttailemaan ja munista vain kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän