Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä olisi stydein käsikauppa-allergialääke? Heinix ei meinaa riittää teinille koko vuorokaudeksi :(

Vierailija
25.05.2017 |

Toki ne apteekissakin varmaan tietävät mutta mitä kanssapalstailijat suosittelisitte?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zyrtec

Vierailija
2/47 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kaikki on samaa tavaraa. Jos paketissa lukee setiritsiini 10mg, niin ne on aivan samaa. Vahvempaa kun 10mg ei ole saatavilla. Heinix, Histec, Zyrtec ja niin edelleen on samaa tavaraa ja tehoaa yhtä paljon, eli osta halvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaakohan vahvempikaan sen pidempään? Kannattaa varmaan kokeilla sellaista, jota saa ottaa kaksi kertaa vuorokaudessa. Lääkärin määräyksestä moniakin allergialääkeitä voi ottaa kaksi kertaa, mutta muistaakseni on myös sellaisia, joita voi ilman lääkäriäkin ottaa kaksi kertaa.

Vierailija
4/47 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne kaikki on samaa tavaraa. Jos paketissa lukee setiritsiini 10mg, niin ne on aivan samaa. Vahvempaa kun 10mg ei ole saatavilla. Heinix, Histec, Zyrtec ja niin edelleen on samaa tavaraa ja tehoaa yhtä paljon, eli osta halvin.

Huoh, en nyt ihan idiootti ole kuitenkaan... Ajattelin josko olisi parempaa vaikuttavaa ainetta vaikka.

Vierailija
5/47 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ette käy lääkärissä?

Vierailija
6/47 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö allergialääkitys olisi pitänyt aloittaa ennen siitepölykautta jotta se tehoaisi parhaiten?

Vierailija
7/47 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tabletin lisäksi myös nenäsuihke käyttöön! Esim mulla toimii Heinix+Nasonex

Vierailija
8/47 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen nimeltään Aerius, toiminut minulla Zyteciä paremmin ja ilman sivuongelmia. Vaikuttava aine desloratadiini 5 mg.

Vierailija
9/47 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joudun vaihtelemaan ja kokeilemaan ennenkuin löytyy hyvä. Moni vannoo Zyrtecin nimeen, mutta minulle siitä ei ole ikinä ollut apua.

Tablettien lisäksi nenäsuihke ja silmätipat ovat olleet tarpeen vaikeimpana aikana. Natriumkromoglikaattipitoinen nenäsuihke lievittää limakalvojen turvotusta. Glinor on muistaakseni yksi vaihtoehto.

Vierailija
10/47 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Aikaisemmin käsikauppalääkkeet ovat auttaneet.

Vierailija
11/47 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestine, keltainen tai oranssi (voimakkaampi). Minulla vie oireet heti, eikä väsytä yhtään.

Vierailija
12/47 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimita teini lääkäriin ja pyydä sille Duact resepti niin johan pysyy allergiaoireet poissa.

Vierailija
13/47 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaa sitä heinixiä. Helvetin rallatus soi koko ajan. Sen mainos on jo niin ärsyttävä, penniäkään sellaseesta maksa

Vierailija
14/47 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö allergialääkitys olisi pitänyt aloittaa ennen siitepölykautta jotta se tehoaisi parhaiten?

Siihen on niin monta koulukuntaa. Viimeinen on, että lääke otetaan oireiden mukaan.

Vierailija
15/47 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaa sitä heinixiä. Helvetin rallatus soi koko ajan. Sen mainos on jo niin ärsyttävä, penniäkään sellaseesta maksa

Heinix, just six, paranna sun teinix.

Vierailija
16/47 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkuperäinen nimeltään Aerius, toiminut minulla Zyteciä paremmin ja ilman sivuongelmia. Vaikuttava aine desloratadiini 5 mg.

Aerius meilläkin. Mikä käsikauppalääke sisältää tuota vaikuttavaa ainetta?

Vierailija
17/47 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimita teini lääkäriin ja pyydä sille Duact resepti niin johan pysyy allergiaoireet poissa.

Ja teini nuokkuu zzzz

Vierailija
18/47 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei setiritsiinit auta yhtään, kannattaa vaihtaa vaikuttavaa ainetta. Nykyään syön Loratadin nimistä, joskus Telfastia ja Kestineä. Loratadin taitaa olla edullisin noista, ainakin meidän apteekissa. Yhdellä pillerillä olen pärjäillyt päivän aina. Lisänä sitten silmätipat, tarvittaessa. Kokemusta on allergiaoireista yli 20v ajalta, ja muutaman vuoden välein pitää vaihtaa lääkettä jos haluaa että tehoaa, jostain syystä. Senpä vuoksi ei kannata reseptillä niitä hankkia isompaa erää kun sitten jää pian puolet käyttämättä.

Vierailija
19/47 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas tykkään Benadryl allergialääkkeestä , niitä saa ottaa kolme kertaa vuorokaudessa. On nopeavaikutteinen , eli jos sataa ni ei välttis tarvii ottaa mut tilanne muuttuu ni helpottaa jo 15 min.

Vaikuttava on sama ku monen tuntema Duact mutta ilman pseudoefedriiniä.

Vierailija
20/47 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Aikaisemmin käsikauppalääkkeet ovat auttaneet.

Niin, reseptillä ne lääkkeet on huomattavasti halvempia.

Mutta mitä lääkkeisiin tulee, niin superallergisena olen kokenut Kestinen ehdottomasti parhaaksi. Illalla tabletti ja aamulla nenäkannu.