Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei anna koskea pitkiin hiuksiinsa

Vierailija
25.05.2017 |

Avopuolisollani on pitkät, paksut ja upeat hiukset. Haluaisin kosketella mieheni hiuksia. Letittä, laittaa ja kammata niitä. Omaksi ilokseni :) Mutta mies ei anna minun koskea hiuksiinsa. Tuntuu kuulema inhottavalta, jos niihin kosketaan. Ärsyttävää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.Minä aina kampasin exän hiuksia ja kokeilin uusia kampauksia,ei pistänyt pahakseen.

Vierailija
2/10 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika.Minä aina kampasin exän hiuksia ja kokeilin uusia kampauksia,ei pistänyt pahakseen.

Minäkin haluaisin tehdä tätä! Vaan kun ei mies anna :( Uhkaa leikata kaljuksi, koska kuulema ärsyttää se kun haluan aina närpätä hänen hiuksiaan. Kalju ei sovi hälle, nähty on. Olisi niin kiva istua yhdessä vaikka katsomassa telkkaria, kun samalla voisin kokeilla uusia kampauksia hälle.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on eräs ystävä, joka on periaatteessa hyvä laittamaan toisten hiuksia, tekemään erilaisia lettikampauksia yms. Mutta ongelmana on, että hän on tavattoman kovakätinen, siis se laitettavana ja kammattavana hänellä oleminen on ihan kivualiasta. Ainakin itselläni on niin herkkä päänahka, että haluan sitä käsiteltävän hellästi, ja ihmisillä on muutenki  hyvin yksilölliset mieltymykset sen suhteen, kuinka toivovat muiden heitä koskettelevan. Todennäköisesti ystäväni ei itse lainkaan tiedosta tätä kovakouraisuuttaan - mahtaisiko ap:lla olla samaa vikaa...? En siis vihjaa tätä kettuillakseni, vaan ihan vain tuodakseni tällaista näkökulmaa kehiin.

Vierailija
4/10 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis taas tämä hiusaloitus onko AP:lla joku kaljufobia kun pitää hiuksista jankata?

Vierailija
5/10 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluaisin tehdä tätä! Vaan kun ei mies anna :( Uhkaa leikata kaljuksi, koska kuulema ärsyttää se kun haluan aina närpätä hänen hiuksiaan. Kalju ei sovi hälle, nähty on. Olisi niin kiva istua yhdessä vaikka katsomassa telkkaria, kun samalla voisin kokeilla uusia kampauksia hälle.

ap

Yksi teoria tietysti on, että mies kokee maskuliinisuutensa jotenkin hassusti uhatuksi, jos kohtelet häntä kampauspäänä. En tiedä kun en tunne ap:n miehen persoonaa, mutta joillekin miehille kaikenlainen puleeraus, ulkonäön hoitaminen yms. on vastenmielistä sen takia, että he mieltävät sellaisen naisten toiminnaksi, johon pitää tehdä hajurakoa, jotta se oma identiteetti miehenä ei kärsisi.

Vierailija
6/10 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on eräs ystävä, joka on periaatteessa hyvä laittamaan toisten hiuksia, tekemään erilaisia lettikampauksia yms. Mutta ongelmana on, että hän on tavattoman kovakätinen, siis se laitettavana ja kammattavana hänellä oleminen on ihan kivualiasta. Ainakin itselläni on niin herkkä päänahka, että haluan sitä käsiteltävän hellästi, ja ihmisillä on muutenki  hyvin yksilölliset mieltymykset sen suhteen, kuinka toivovat muiden heitä koskettelevan. Todennäköisesti ystäväni ei itse lainkaan tiedosta tätä kovakouraisuuttaan - mahtaisiko ap:lla olla samaa vikaa...? En siis vihjaa tätä kettuillakseni, vaan ihan vain tuodakseni tällaista näkökulmaa kehiin.

Kiitos näkökulmasta. Kyse ei kuitenkaan ole tästä. Ollaan puhuttu tästä miehen kanssa ja olen laittanut hiuksia helläkätisemmin. Yhtä inhottavalta kuulema tuntuu :( Hän ei pidä edes hiusten hellästä silittelystä. Hän ei myöskään tykkää silitellä/rapsutella minun hiuksiani, mikä on harmi. Tykkäisin siitä niin paljon :)

ap

Vierailija
7/10 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis taas tämä hiusaloitus onko AP:lla joku kaljufobia kun pitää hiuksista jankata?

Anteeksi mitä? :D En ole tehnyt aiheesta aloitusta aiemmin, joku muu kyseessä.

ap

Vierailija
8/10 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ämmää samassa taloudessa :D

Vierailija
9/10 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Yksi teoria tietysti on, että mies kokee maskuliinisuutensa jotenkin hassusti uhatuksi, jos kohtelet häntä kampauspäänä. En tiedä kun en tunne ap:n miehen persoonaa, mutta joillekin miehille kaikenlainen puleeraus, ulkonäön hoitaminen yms. on vastenmielistä sen takia, että he mieltävät sellaisen naisten toiminnaksi, johon pitää tehdä hajurakoa, jotta se oma identiteetti miehenä ei kärsisi.

Pitkähiuksisella miehellä ei kylläkään ole minkäänlaista maskuliinisuutta, jota voisi menettää. :D Ei siinä mitään pahaa ole, mutta huvitti vaan, kun joku puhuu lettipään miehekkyydestä.

Vierailija
10/10 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei halua, että hänen hiuksiin ei kosketa, niin et koske.

En tietenkään koske. Mutta harmittaa, kun houkutus olisi niin suuri. Menee hyvät hiukset "hukkaan".

ap