Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viekkaita neuvoja kiperään tilanteeseen!?

Vierailija
25.05.2017 |

Noniin. Tarvin nyt apuja, neuvoja taikka muuta mikä saa minut saamaan tavoittelemani.
Elikkä, kuukauden päästä kotipaikalleni saapuu keikalle (laulaja) eräs ihminen, jota tapailin n.puolivuotta sitten. Ehdimme tapailla puolenvuoden ajan.

Kaikki oli ihanaa, romanttista ja intohimoa täynnä. Puhuimme jo yhteisestä tulevaisuudesta, meillä oli samat haaveet ja suunnitelmat. Jotain kuitenkin tapahtui, mitä en voi kertoa, mutta luulen, että kyseinen asia vaikutti väleihimme. Lopulta se kaikki ihana hiipui, ja ajauduimme erillemme. Sovimme silloin , että näkisimme, kun molemmilla antaisi aikataulu myöden. Lopulta kumpikaan ei laittanut sitten viestiä enää. Meidän välillä on parisataa kilometriä matkaa, ja kyseinen mies tekee paljon keikkaa, mikä myös voi olla syynä ettemme kerinneet näkemään.

Nyt viimevloppuna, täysin sattumalta sekä odottamatta, lähdin ystäväni kanssa pienelle minilomalle. Ajoimme lomapaikalle(kylpylä) kunnes tien yli tallusteli tutun näköinen mies.
Ei voi olla totta! Hän oli juurikin se mies jota olin tapaillut.

Mies ei nähnyt minua. Kurkkasin välittömästi hänen keikkakalenteriaan, josko hänellä olisi ollut siellä keikka, mutta ei.
Rohkeasti laitoin viestiä, ja sanoin että näin hänet. Onneksi hän vastasi. Ei ollut keikalla, mutta muissa asioissa kyllä.
Vaihdoimme kuulumisia, kunnes mies ehdotti että tapaisimme kun tulee kotipaikkakunnalleni keikalle.

Nyt olen aivan jännityksissä, että onkohan mahdollista sytyttää enää vanhaa liekkiä, jotta saisin tämän miehen? Voiko pelkkä intohimoinen suudelma pelastaa kaiken. Olenko säälittävä?

Kohtalo tuntui olevan pelissä, sillä tämä lomapaikka on monen sadan kilometrin päässä sekä minun että hänen kotoa.
Millä todennäköisyydellä juuri sillä sekunnilla tämä mies ylittää tien kun minä kaasutan autolla hänen ohitse.
Viisikin sekuntia liian myöhään taikka aikasemmin, en olisi nähnyt koko ihmistä.
Kummallista, eikö?

Mies on ihana, ja juuri sellainen mitä olen aina halunnut.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on keikkaileva laulaja niin opettele nyt ihan ensimmäisenä pitämään suusi kiinni ja olemaan lavertelematta lehdistölle.

Vierailija
2/2 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on keikkaileva laulaja niin opettele nyt ihan ensimmäisenä pitämään suusi kiinni ja olemaan lavertelematta lehdistölle.

Ei ollut ensimmäisenä mielessäkään :) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla