Voiko lapset viedä etelänmatkan ajaksi päiväkotiin.
Ajateltiin että olis anopilla hoidossa ja päiväkodissa päivät onko tälläinen onnistunut keneltäkään lapsia kaksi 6v 4v
Kommentit (7)
Voi. Me oltiin 15v hääpäivämatkalla 5 päivää ja mun äiti oli meillä. 3 lasta 10, 5 ja 3v oli päivät koulussa ja PK:ssa silleen mun äitikin jaksoi hyvin koko ajan.
Olen itse LTO ja kyllä noita tapahtuu aika paljonkin ja hyvin ne on sujunut
Hyväö reissua teille!
Vierailija kirjoitti:
Olen itse LTO...
Miten kukaan voi olla lämmön talteenotto?
Voi, totta kai!
Itse en kyllä noin tekisi vaan lapset tulisivat mukaan. Jos nyt kuitenkin olette päättäneet lähteä kahdestaan, niin varmaan parempi lasten ja anopin kannalta, että ovat päiväkodissa.
Ja jos ottaa lapset mukaan, ne saa johonkin puuhakerhoon koko päiväksi. perhelomat on nykyisin sitä, että vanhemmat on keskenään ja lapset hoidossa. Kaikilla on kivaa eikä lapsia isosti harmita, kun vanhemmat aikanaan eroaa. Eihän niitä oikeastaan edes tuntenut.
Juu, päiväkotiin vaan vanhempien loman ajaksi. Mitäs lomaa ja perheen yhteistä aikaa ne lapset tarvii. Päiväkodissa on koulutetut ihmiset huolehtimassa lapsista, parempi niiden on siellä olla kuin omien vanhempien kanssa.
No kyllä voi vanhemmat lähteä ihan keskenäänkin lomalle. Tässäkin tapauksessa jo ihan isot lapset jotka varmasti myös tykkää olla mummun kanssa. Ja kestävät ihan hyvin sen että on myös äidin ja isän lomia
Molemmat lomat tärkeitä niin perhelomat kuin aikuisten parisuhdelomat jossa saa rauhassa tehdä mitä haluaa ja milloin haluaa ja paneskella rauhassa.
Kyllä. Kunhan anoppi vie ja hakee lapset hoitosopimuksen mukaisesti.