Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olikovatko presidentti Kekkosen hautajaiset aikoinaan yhtä suuri ja merkittävä tapahtuma kuin nyt Koiviston?

Kalevakekkonen ov
25.05.2017 |

Olin itse silloin vasta jotain 5v, niin en muista.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli, jolleivät vieläkin hienommat ja valtiomiesmäisemmät.

Vierailija
2/12 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli,oli isommatkin. Kekkonen oli Suomen keisari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan niistä ainoastaan Tellervo Von Appelgrenin twerkkausosion jossa hän esiintyi muodinmukaisissa keltaoranssisissa bikineissä. Taustalla soi Kekkonen hiihtää kekkonen kalastaa mutta miten käy kekkoselta rokkenrol.

Vierailija
4/12 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kekkosen hautajaiset olivat suurempi tapahtuma. Kekkonehan oli Suomen rakastettu puolidiktaattori.

Vierailija
5/12 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli ja vielä isommat. Sitä ennen vielä isommin mm kunnialaukauksin saateltiin haudan lepoon Marsalkka Mannerheim vuonna 1951

Vierailija
6/12 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, kun Sylvi kuoli niin radiosta ei tullut kuin virsiä koko päivän ajan ja TV:tä vain uutiset jossa surunvalitteluja sekä virallisia paperista kuuluttajan lukemia tiedotteita, muuten näytettiin vain TV:n testikuvaa sekä pimpelipom pimpelipom välimerkkiä ad nauseam. Valtakunnassa oli vain 2 TV ja radiokanavaa, sama ohjelma kaikissa.

Ja Sylvi oli sentään vain Kekkosen vaimo, ei valtionpäämies!

Siinä sulle hieman perspektiiviä, minkälaiset oli ajat -70 luvulla.

Vierailija
7/12 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kuulemma Senaatintorin laidalla katselemassa, mutta en muista siitä mitään vaikka olin sentään jo 14 vuotta. Miten olen voinut unohtaa tollasen?

Vierailija
8/12 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mikään ylittää sitä, kun hevoset vetivät Mannerheimin arkun tykkilavetilla Hietaniemeen. Ja sotilaalle kuuluivat tietysti tykinlaukauksetkin.

Vierailija
9/12 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, kun Sylvi kuoli niin radiosta ei tullut kuin virsiä koko päivän ajan ja TV:tä vain uutiset jossa surunvalitteluja sekä virallisia paperista kuuluttajan lukemia tiedotteita, muuten näytettiin vain TV:n testikuvaa sekä pimpelipom pimpelipom välimerkkiä ad nauseam. Valtakunnassa oli vain 2 TV ja radiokanavaa, sama ohjelma kaikissa.

Miljoona pojoa ad nauseam -lauseelle 😀

Vierailija
10/12 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin kuningaskin oli hautajaisissa. Hän kutsuikin Kekkosta setä Kekkoseksi, koska oli tavannut häntä jo lapsesta alkaen. Kun Neuvostoliiton pääsihteeri Breznehv kuoli, lasten ohjelmatkin peruttiin. Koko päivä/ilta tuli surumusiikkia. Ei tapahdu Putinin kuollessa.

Vierailija
11/12 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli suuremmat ja jäykemmät. Siellä oli valtionpäämiehiäkin, ainakin Kaarle Kustaa ja Kuningas Olavi.

Vierailija
12/12 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miljoona pojoa ad nauseam -lauseelle 😀

Mikä siinä niin huvittaa?

Se kuvaa mielestäni rehellisesti siihen aikaan 14v itseni tuntemuksia, nykykielellä: WTF - what is this *hit!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme