Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittavimmat mokailut tai nähtyä - ketju!

Summermadness2017
25.05.2017 |

Ketju omista mokailuista tai sitten hauskoista tilanteista mihin olette joutuneet, tai nähneet mitkä herättäneet huvitusta/naurua! Piristetään toisia. :D

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnollinen asia sinänsä, mutta jotenkin nolottaa julkisessa vessassa piereminen. Tai naurattaa, jos joltain toiselta pääsee...

Joo :D Sitä yrittää pidätellä viimeseen asti. Eri konstein saada mahdollisimman hiljaisen toimenpiteen aikaan. Saisi olla musiikkia vaikka jokaisessa vessassa, tarpeilla käynti kuitenkin henkilökohtaista puuhaa aina. Korvat höröllä on monet kerrat tultu käytyä nuissa yleisövessoissa. Toivottavasti kukaan ei kuule. :D

Vierailija
22/30 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni keitteli aamupuurot aikanaan kahvinkeittimellä. :D Sairasti Alzheimeria mikä selittää paljon. <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auraaja kaiveli risteyksessä nenäänsä estottomasti, katsoin häntä pitkään ja huonatessaan punastui ja lopetti. Hetken kuluttua näin hänet uudelleen hänen ajaessaan meidän ohi, taas sormi nenässä.

Vierailija
24/30 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt 15 ja mun kauneusihanteet on Rihanna ja Evelina (:

Vierailija
25/30 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDD oho väärä ketju t edellinen

Vierailija
26/30 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vuosia sitten ohiajavasta autosta joku urpo yritti heittää bissepullolla, väistin. Kuski otti asiakseen avata ikkunan ja homotella ja siinä tiimellyksessä rysäytti eteen valoihin pysähtyneen bussin perään. Ja vähä siltä vaikutti että oli isipapan bemari alla, sen verran nuori oli kuski. Nauratti niin perkeleesti, bussissakaan ei ollut matkustajia kun oli tullut vasta kaks pysäkkiä päättäriltä.

Vierailija
27/30 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

6luokka, kävelin ihastukseni ja tämän kaverin edellä koulun pihassa. Kävelin kohti kirjastoa, sinne on pieni alamäki, tietysti mäki oli liukas ja märkä, helmi/maaliskuuta kun elettiin, ja lensin perseelleni ja laskin mäen alas. En katsonutkaan taakseni ja jatkoin vain kävelemistä varmasti tulipunaisena samalla kun pojat tirskuivat ja huutelivat olenko kunnossa. Vieläkin nolottaa tuo vaikka kumpaakaan poikaa en ole nähnyt yli 10 vuoteen ja olen nyt 26 :D Tää on niitä tarinoita mitkä tulee mieleen kun pitäisi saada unta :D

Vierailija
28/30 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään näin kaupungilla 90-luvun auton apukuskin paikalla istuvan ylipainoisen mamman, jolla oli neonvärinen kireä toppi, tatska olkapäässä, juurikasvuinen mustaksi värjätty tukka ja lisäksi hän söi kynsiään! Tuli heti av-palsta mieleen...

Av-mammat ovat varakkaita, asuvat omakotitalossa tai rivarissa rikkaan kirurgimiehensä kanssa ja heillä on sijoitusomaisuutta. Lapsensa opiskelevat eliittilukiossa tai yliopistossa. Näin palstaa vähän aikaa seuranneelle on selvinnyt. Wt-ihmisiä halveksitaan avoimesti.

Vierailija
29/30 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toissaviikolla kävi sellainen tosi nolo moka, kun mies oli töissä ja minä olin yksin kotona, niin kun minun piti ottaa juomalasi kaapista juodakseni vettä, niin minä otinkin kahvikupin ja join siitä! Kylläpä minua niin kovin kovasti hävetti ja naurattikin hieman. Sitten illalla, kun mies oli jo tullut töistä kotiin ja katsoimme meidän olohuoneessa televisiosta Uutta Päivää, niin minua alkoi taas naurattamaan ja mies kysyi, että mikä minua niin naurattaa, vaikka ohjelmassa ei ollut naurukohtaa, niin minä sitten kerroin miehelleni, joka oli jo tullut töistä ja katsoi kanssani televisiosta Uutta Paivää, sen päivällisen vesilasiepisodin ja sitten me yhdessä nauroimme sille jutulle. Miehelläni oli niin hauskaa, että hän oikein hirnui ja löi kämmenellä itseään reiteen, kun häntä niin kovin nauratti se vesilasin ja kahvikupin sekaantuminen vesiastiana!

Tämä oli palstan paras juttu ikinä olen nauranut 20min vedet silmissä. Kiitos

Vierailija
30/30 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:DDD oho väärä ketju t edellinen

😂😂😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi