Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaarle Kustaan tulevaisuuden hautajaiset tullaan varmasti näkemään Suomen televisiossa

Vierailija
25.05.2017 |

Ja sekös pakkoruotsista ainiaan marmattavia omansa maansa historiasta mitään tietätämättömiä harmittaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten? Jos olen hengissä ja jos lähetetään, niin saatan hyvinkin katsoa. Miksen katsoisi? Ja kun kielikin on hallussa, niin hommahan sujuu kuin tanssi ikään.

Vierailija
2/15 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, onhan hän myös suomenruotsalaisten kuningas, joten kai Yle Fem ainakin lähettää tilaisuuden.

Tuollaista kanavaa ei ole olemassa enää. Ihan Yle TV1:ltä tulee. Koskettaa kaikkia suomalaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäkööt ihan vapaasti, kenenkään ei sitä ole pakko katsoa. Itse kyllä katson jos ne näytetään ja itse olen vielä elossa.

Vierailija
4/15 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, onhan hän myös suomenruotsalaisten kuningas, joten kai Yle Fem ainakin lähettää tilaisuuden.

Tuollaista kanavaa ei ole olemassa enää. Ihan Yle TV1:ltä tulee. Koskettaa kaikkia suomalaisia.

Ohhoh! En ole kelle vastasit, mutta oonpa seurannut huonosti. Milloin teema pilattiin yhdistämällä Fem siihen? Siis Fem sai puolestani olla ja joskus sieltäkin tuli katsottavaa ohjelmaa, mutta teemalla on ollut parhaat ohjelmat viime aikoina. Eikä mitään tiedejuttuja, vaan esim. musiikkidokumentteja. 

Vierailija
5/15 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti näytetään myös Englannin Elisabethin hautajaiset aikanaan, mitäs siihen sanot?!

Vierailija
6/15 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska?

Vierailija
7/15 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://svenska.yle.fi/yle-fem

Vierailija
8/15 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle on vasta vähän päälle 70 ja nykykuninkaalliset tuppaa elämään satavuotiaiksi, joten turha spekuloida, mitä sitten tapahtuu.

Vierailija
9/15 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin Kaarle Kustaan tulevaisuuden hautajaiset on?

Vierailija
10/15 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin myös aikoinaan prinsessa Dianan hautajaiset, vaikkei Hän suomea puhunutkaan.

Vierailija
11/15 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti näytetään myös Englannin Elisabethin hautajaiset aikanaan, mitäs siihen sanot?!

näytettiinkö ne kuningataräidin hautajaiset?

itse olin paikan päällä jotten tiedä

Vierailija
12/15 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomenruotsalainen =Suomalainen /Suomen kansalanen /Ruotsinkielinen Suomalainen ,ei sen kummempaa

Vierailija
13/15 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytetäänhän suomessa esim. Espanjan ja vaikka Hollannin kuninkaallisten häitä ja hautajaisiakin.

Taatusti näytetän myös kuningas Haraldin ja kuningatar Margaretan hautajaiset Suomessa.

Jos Angela Merkel tästä nyt kuolis, tulis hautajaiset takuulla myös Suomessa telkkarista.

Vierailija
14/15 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomenruotsalainen =Suomalainen /Suomen kansalanen /Ruotsinkielinen Suomalainen ,ei sen kummempaa

Muodollisesti joo, mutta henkinen kotimaa ja valtionpäämies löytyvät Ruotsista.

Vierailija
15/15 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisen merkittävän maailmanmahdin kuninkaallisen hautajaiset nyt näytetään ympäri maailmaa. Eri asia.