Ajatteletko pahaa ihmisestä joka asuu kerrostalossa vuokralla jos sinulla itselläsi on omakotitalo?
Kommentit (15)
En tietenkään. Ehkä olen jopa vähän kateellinen. En vuokralla asumisesta vaan siitä kerrostalosta, se on niin ihanan helppo asumismuoto. Nytkin pitäis alkaa tehä omakotitalon hommia (puutarhahommia, terassin öljyämistä) eikä kiinostais sitten yhtään. Omakotitalo ostettiin aikoinaan miehen toiveesta, onhan tämä lasten kanssa kiva asumismuoto, mutta vihaan kaikkea pientä puuhastelua mitä tähän kuuluu.
Miksi ajattelisin? Itse asun vuokralla omakotitalossa.
Miksi ihmeessä ajattelisin???
En olettanut että silloin kun minä asuin vuokralla kerrostalossa että joku ajattelisi minusta pahaa sen takia.
Kyllä. Ihmisessä on oltava joku ongelma elämänhallinnassa jos on kerrostalovuokralainen. Meillä sentään itse omistamamme omakotitalo.
En.
Mulle sopii paremmin omakotitalo, jollekki toiselle taas se kerrostalo. Ei kiinnosta.
Helppo sellaisen ajatella pahaa, jolla on varaa siihen omaan taloon. Sieltä on helppo huudella, kun menee hyvin. Ja kyllä niitä rikkaitakin asuu kerrostaloissa, yllätys😄
Vierailija kirjoitti:
Helppo sellaisen ajatella pahaa, jolla on varaa siihen omaan taloon. Sieltä on helppo huudella, kun menee hyvin. Ja kyllä niitä rikkaitakin asuu kerrostaloissa, yllätys😄
Ei se ole hyvän elämän eikä rikkauden merkki jos asuu omakotitalossa :) Useat on ihan korviaan myöten veloissa kymmeniä vuosia ja valvovat öitä että miten selviävät kaikista laskuistaan, varsinkin jos toinen jää työttömäksi. Tiedän useammankin perheen jossa lapsille ostetaan kaikki uusimmat vempaimet ja laskut on ulosotossa ja perinnässä. Itse asuisin mieluiten omakotitalossa ettei olisi seinänaapureita.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ihmisessä on oltava joku ongelma elämänhallinnassa jos on kerrostalovuokralainen. Meillä sentään itse omistamamme omakotitalo.
Minä omistan omakotitalosta osan ja voin muutta milloin vain jos haluan mutten halua ja onpa vielä kesämökkejäkin kaksi. Kaupungissa on kiva talveilla .
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä ongelma ? Ongelma elämänhallinnassa on ellet maksa vuokraasi .
Sinulla on elämänhallintaongelma ja iso koska olet kusipää.
Parempi asua vuokralla kuin kadulla, vuokralla
asuminen olisi ihan OK, kunhan asumistuet lopoetettaisiin. Asukokoon ihmiset miten haluaa, mutta omalla kustannuksellaan.
En pahaa ajattele, mutta joskus itsekseni ihmetellyt jos vakityöt molemmilla, niin miksi ei osta omaa asuntoa, koska kyllähän siinä itselleen säästää.
En, mutta monet kerrostalossa öykkäröivät voisi muuttaa jonnekin omakotitaloon.