Paljon mainostettu tuote, jonka ostit ja petyit?
Kommentit (21)
Kinder Bueno. Mitättömän makuinen.
Magnum uutuus jäätelö missä oli kookosta.. Ihan liikaa suklaata mun makuun.
Se joku Veet precision beauty styler mikä lie paljon telkkarissa pyörinyt tuote, aivan paska, hukkaan meni ne rahat.
Xanorin halparinnakkaisvalmiste, huomattavasti huonompi kuin alkuperäinen. Tai no eihän tuota ole kyllä hirveästi mainostettu.
Härkis... koostumus ihan Ok mutta se maku. Hyi hitto 👹
Halloumi Hotpot-valmisateria. Halloumia ei nimeksikään.
En ole ikinä sortunut paljon mainostettuun tuotteeseen koska tunnen markkinoijien kikat. "Suomen suosituin" joku myyntiargumenttinä on suorastaan mulle käsky jättää tuote hyllyyn. Enkä mä halua samaa mitä kaikki muut, en ole koskaan halunnut olla massaa.
Härkis ja nyhtis olivat molemmat aika pettymyksiä... Kauhean kalliita eivätkä maistuneet kovinkaan hyviltä (maustoin kyllä ihan reippaalla kädellä). Nyhtis ei maistunut oikeastaan miltään, mutta se suutuntuma oli jotain niin ällöttävää etten pystynyt syömään loppuun. Härkis maistui ihan ookoolta, mutta tntui siltä kuin jotain pyöränkumia järsisi. Molemmat oli pakko heittää roskiin. En ymmärrä miksi näitä hehkutetaan joka puolella... Olin oikeasti innoissani kun viimein näin näitä kaupassa :D
Vaasan leipomon leivät noin yleisesti ottaen, todella surkea laatu. Ruispalat olisi ehkä poikkeus, mutta siitä taas menee vatsa sekaisin.
Raejuustot, joissa mukana siemeniä yms. Lakritsi-rahkat, hyi yäk.
Oululaisen pullat. Kaikki maistuu taikinalta.
Vierailija kirjoitti:
Xanorin halparinnakkaisvalmiste, huomattavasti huonompi kuin alkuperäinen. Tai no eihän tuota ole kyllä hirveästi mainostettu.
Täysin sama tuote. Noissa ollaan kyllä todella tarkkoina.
Minäkin sanon tuon aiemmin mainitun karvakoneen. Ei toimi kulmakarvoille, ainakaan jos kulmakarvoja on paljon, aivan turha ostos, halpaan menin.
Joe Blascon meikkivoide, ihan järkkyä
Nyhtökaura, suorastaan pahaa
Nyhtökaura. Oon antanut jo useamman mahdollisuuden erilaisissa ruoissa, mutta ei vaan mene. Suutuntuma ällö, ihmeellinen koostumus - osa isoja kokkareita ja osa ihan murusia, ei maistu miltään...
Konjac sieni. Ei mielestäni eronnut tavallisesta pesusienestä.
Dyson-imuri. Paljon hehkutettu, mutta älyttömän kömpelö, hankala ja äänekäs imuri. Varren seisomateline murtui muutaman kuukauden päästä. Säiliöstä hankala saada kaikki pölyt pois. Electroluxin pussiton on ollut niin paljon parempi! Ja edullisempikin vielä.
- Elnet -hiuslakka. On vain niin paljon parempia muitakin hiuslakkoja.
- Klippoteket -kuivashampoo. Muut kuivashampoot esim. Pirkka tai Herbina ovat parempia.
- Ne puhelinjohtohiuspompulat. En saa niitä pois hiuksistani ja lisäksi tavalliset hiuspompulat eivät katko hiuksiani.
- Moroccan Oil -hiusöljy. Mitä tästä pitäisi hyötyä? Mikä tahansa hiusöljy tekee saman lopputuloksen.
- Mikä tahansa kulloinkin mainostettu ja hehkutettu Lumenen tuote. En tiedä mikä niissä mättää, ei vain toimi minulla.
- Härkis. Se maku, hrrr.
Maustettu kaurakerma.