Miksi mun lesboudesta irti pääsemistä koskeva ketjuni poistettiin?
Miksi ihmeessä? Aihe on kuitenkin todella tärkeä ja ainakin itseäni koskettava. Olen huomannut, että eheytymistäkin koskevat aloitukset on joskus aiemmin poistettu. Siis voihan noista asioista ajatella eri tavoin kuin mikä on se virallinen totuus...vai voiko?
Kommentit (24)
Sekin mua ihmetyttää, että siis olen aiemminkin osannut psyykata itseni heterommaksi kuin mitä olen. Miksi en enää onnistu siinä? :/ Ehkä virheeni oli sellainen, että vietin aikaa sen ihastukseni kanssa ja ihastuin vain lisää häneen. Tajusin, että hän on jotain ihanampaa kuin mitä olin koskaan ennen kohdannut. Ja nimenomaan se hänen naisellisuutensa vetosi minuun. Olen kyllä vähän niinkuin mennyttä naista nyt. :(
Jos kerran ihastut naisiin ja haluat olla naisten kanssa,niin ole, hyvä ihminen! Mitä mietittävää tuossa sitten on ? Soita vaikka johonkin SETA:n numeroon ja keskustele tai tilaa psykiatrilta aika, jos liikaa mietityttää,eikä anna rauhaa mielessäsi tuo kysymys "ollako vai eikö olla".
Eivät hekään siihen kyllä sen parempaa vastausta osaa antaa,mutta kuuntelevat kyllä, jos kuuntelijaa kaipaat.
Ne uskovaisten seurakuntien 'eheytyshoidot' ovat kyllä täydeksi humpuukiksi jo virallisestikin todistettuja, eikä niihin lääkintöhallitus taatusti ole antanut mitään lisenssejä, tai lupaa kenellekään niitä harjoittaa tai järjestää.
Eikä tuloksesta sitten kukaan ' maan päällä olevista ihmisistä' (tai tahoista) ole missään vastuussa jos jotain mielenterveydessä menee vielä pahemmin pieleen, sillä kaikkihan siinä on jätetty vain "Herran huomaan"....
Ketju varmaan poistettiin, koska "eheytymistä" ei ole olemassakaan, se on huuhaata ja sen avulla kidutetaan tuhansia ja tuhansia ihmisiä.
Miksi sinun pitäisi olla hetero jos et ole? Ongelmasi on pääsi sisällä. Hyväksy itsesi ja elämä helpottuu.
Siis olen lukenut joistain "eheytyskursseista". Oon tässä miettinyt, voisinko psyykata itseni muuttumaan. Toisaalta mulla on sellainen epäilys, että mut parantaisi siitä kamalasta häpeästä ja tuskasta juuri se, jos mulla joskus olisikin nainen kumppaninani. Ehkäpä mulla on jotain turhautumista ja ahdistusta juuri sen tukahduttamisen takia. :/ En tiedä tosiaan. Olisi mukavaa kuulla, jos jollain olisi omakohtaisia kokemuksia.