Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Charmantit hopeaketut" lukekaa tämä

Vierailija
25.05.2017 |

Vaikka nuori nainen katsoo teitä silmiin ja hymyilee keskustellessa, 99% varmuudella nuori nainen ei ole kiinnostunut teistä millään tavalla.
Jos nuori nainen vetäytyy teistä poispäin, se ei tarkoita että nainen ujostelisi, vaan hän ei halua teitä lähelleen.
Jos nuori nainen kertoo seurustelevansa (ikäisensä kanssa), älkää alkako kertomaan kuinka olette mies parhaassa iässä ja kuinka osaatte kohdella naisia toisin kuin nuoret klopit, se on vain ja ainoastaan ällöttävää.
Jos ja kun saatte pakit, älkää haukkuko nuorta naista h*oraksi, läskiksi, idiootiksi tai miksikään muuksi, vaan hyväksykää se, ettei nuori nainen ole teistä kiinnostunut.
Jos nuori nainen ignooraa teidät, älkää jaksako kailottaa kovaan ääneen kuinka nykynuoriso ei kunnioita vanhempia.
Jos saatte pakit, älkää alkako vinkua syytä ja jos saatte syyn, älkää alkako väittämään vastaan.
Paras vinkki kuitenkin on, älkää lähestykö nuoria naisia, sillä senioreista tykkäävät naiset lähestyvät teitä kyllä.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen hopeakettu? Ikinä kuullutkaan. Onko se joku hienompi nimitys ikälopulle vaarille?

Nää ikäloput kutsuu itseään hopeaketuiksi. :'D kuvittelevat kai sen tekevän ikälopusta jotenkin haluttavamman.

Englanninkielisen median keksimä tai ainakin levittämä termi tuo alunperin on. Käytetty iät ajat mm. Sean Connerysta.  Harvemmin kukaan sitä itsestään käyttää, tuskin tuota anglismiakaan.

Tällä palstalla ainakin näkee silloin tällöin kun vanhat ukot yrittävät aivopestä nuoria naisia. Huonolla tuloksella. :D

Höpö höpö. Itse esiinnyt miehenä.

Täysin sairasta. Sekopää.

Vierailija
42/46 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikallani on tälläinen "hopeakettu ". Kuvittelee, että jokainen alle 30 v nainen työpaikallamme käy häneen kuumana ja torjuminen on ujostelua , tai omien tunteidensa kieltämistä! Sellainen lyhyt kaljuuntuva noin 60 v käppänä purjehduskenkineen ja paidan ylänapit auki . Varsinainen herra 47 :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen hopeakettu? Ikinä kuullutkaan. Onko se joku hienompi nimitys ikälopulle vaarille?

Nää ikäloput kutsuu itseään hopeaketuiksi. :'D kuvittelevat kai sen tekevän ikälopusta jotenkin haluttavamman.

Englanninkielisen median keksimä tai ainakin levittämä termi tuo alunperin on. Käytetty iät ajat mm. Sean Connerysta.  Harvemmin kukaan sitä itsestään käyttää, tuskin tuota anglismiakaan.

Tällä palstalla ainakin näkee silloin tällöin kun vanhat ukot yrittävät aivopestä nuoria naisia. Huonolla tuloksella. :D

Mulla ei ole mitään tarvetta esiintyä miehenä.

Vierailija
44/46 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten voisit lopettaa.

Uskomaton tapaus. Aivan pihalla.

Vierailija
45/46 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsun itseäni napaketuksi. En ole kiinnostunut kanoista, niinkun ketut yleensä, vaan pikkulinnut houkuttaa. Haahkat ja kotkat suorastaan puistattaa.

Vierailija
46/46 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten voisit lopettaa.

Uskomaton tapaus. Aivan pihalla.

Miten voin lopettaa asian jota en tee? Pitäiskö sun hakea apua sun vainoharhoihin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi