Minkä nimen valitsisit näistä lapsellesi: Sonja, Ronja, Senja, Sanja vai Tanja?
Mikä on mielestäsi miellyttävimmän kuuloinen nimi?
Mä itse valitsisin joko Sonjan tai Tanjan.
Kommentit (46)
Ronja on jokaisen tatuoidun, mustaa hiusväriä käyttävän äidin kalpea, harmahtavanruskeahiuksinen ujo tyttö, joka ei näytä yhtään nimeltään.
Vierailija kirjoitti:
Itse valitsisin Renjan. Minusta se on raikas. Tunnen yhden.
Rinja!
Sonja ja Senja ovat ihan kauniita. Sanja on vähän liian erikoinen ja Ronjia on nykyään kyllästymiseen asti. Tanja on noista inhokkini, jotenkin tunkkaisen kasarimainen. (Todellisuudessa se oli ilmeisesti suosituimmillaan 70-luvulla, mutta silloin en vielä elänyt.)
Kamalia nimiä. Tuntemani Sonjat ja senjat eivät ole olleet mukavia.
Noista Senja. Taija ja Tinja olis myös kivat.
Sonja on ainoa, jonka itse noista valitsisin. Kaunis ja sointuva nimi, ei kuitenkaan liian heikko (kuten Silja) tai liian raskas (kuten Tanja).
Vaikea vastata kun kaikki 3 lastani alkaa j kirjaimella. Ehkä Sonja tai Sanja kun ei kauhean yleisiä nimiä
Ronja on minusta aina ollut ruma nimi. Sopii tosin esim saksanpaimenkoiralle. Tanja taas on omassa ikäluokassani yleinen, en antaisi sitä. Ehkä parin sukupolven päästä se kuulostaa jo hyvältä.
Sonja. Olen aina tykännyt siitä nimestä.
Anteeksi, mutta juuri näistä en mitenkään voisi valita mitään. En pysty. Olen aina kammonnut nimenomaan nja-loppuisia naisten nimiä. Ei pahalla ja nimimakuja on monia.
Sanja kuulostaa intialaiselta miehennimeltä. Itse tykkäsin nuorempana paljon Ronjasta, mutta kun siitä tuli muotinimi, olen nykyisin kurkkua myöten täynnä Ronjia. Noista vaihtoehdoista valitsisin Sonjan.
Itse valitsisin Renjan. Minusta se on raikas. Tunnen yhden.