Minkä nimen valitsisit näistä lapsellesi: Sonja, Ronja, Senja, Sanja vai Tanja?
Mikä on mielestäsi miellyttävimmän kuuloinen nimi?
Mä itse valitsisin joko Sonjan tai Tanjan.
Kommentit (46)
Sonja tai Ronja. Senja on vanhan naisen nimi, Sanja omituinen ja Tanja kasaria.
Senja, löytyy jo :D Sonjakin on ihana, mutta sattuu olemaan parin kaverin nimi.
En pidä tuon tyylisistä nimistä lainkaan! Samaa tyyliä Anjan, Tarjan, Seijan ja Pirjon kanssa.
Vaivauduit kuitenkin kommentoimaan!!
Sonja. Musta piti tulla Sonja mutta ei sitten tullutkaan. :D
Meillä ovat 17v Senja ja 2v Ronja. Nykyään Senjoja kastetaan paljon, mutta tyttären ollessa vauva monet kummastelivat valintaani. Ronja taas on ollut tasaisen suosittu 80-luvulta lähtien.
Sonja kaunein. Ronja sellainen rööki suussa roikkuva teinipissis, nykyajan Tanja.
Olisin kovasti halunnut tyttärestäni Ronjan, mutta minulla on r-vika ;( Sonjasta mies ei tykkää, oli kuulemma joku nirppanokka riparilta ja Sinja sekä Senja kuullostivat oudoilta. Joten meille tuli Oona. Vieläkin kyllä kaivertaa tuo Ronja...
Sonja on ehdottomasti suosikkini!
Senja, vanha kaunis nimi joka ei kuullosta mummomaiselta ja sopii kaiken ikäisille! Ronja on jokaisen rokkariparin tytön nimenä, Sonja yleinen mustalaisilla , Tanja liian ysäriä ja Sanja ruma.
Senja, Sonja ja Ronja miellyttää eniten. Tuossa järjestyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Olisin kovasti halunnut tyttärestäni Ronjan, mutta minulla on r-vika ;( Sonjasta mies ei tykkää, oli kuulemma joku nirppanokka riparilta ja Sinja sekä Senja kuullostivat oudoilta. Joten meille tuli Oona. Vieläkin kyllä kaivertaa tuo Ronja...
Kohtalotoveri! "hali" Meillä taas Ronjan korvasi Saana.
Ronja on ihana. Muut mielestäni rumia.