Miten hillitä valtavaa menkkavuotoa??
E -pilsut ei käy. 3ekaa päivää ihan järkyttävää vuotoa aina. Tänäänkin mennyt kahdet pikkarit jo pesuun ja päälihousut ja eilen meni yhdet pikkarit. Täytyy pitää niin tampoonia kuin sidettä ja silti vuotaa. Onneksi nyt kotona ettei missään kylässä vuoda sohvatyynyihin😬
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
17, ehdotin Caprilonia, ei mitään lääkkeitä kuulemma.....
Yritäkö nyt esiintyä minuna eli aloittajana?
Aloittaja on 37v.
Viesti oli osoitettu viestin numero 17:sta kirjoittajalle!!
Haloo.....
Aloittaja, miksi Carpilon ei käy sinulle??
Mene gynelle ja pyydä ultaraäänitutkimus, voi olla jokin hoidettavissa oleva syy miksi vuoto on niin runsas. Itsellä polyyppi kohdun limakalvolla aiheutti runsasta vuotoa. Kaavinnalla parani.
Caprilon on lääke tällaisiin vaivoihin kuten minä nro: 17 jo aiemmin kerroin.
Ap pyydä sitä gynekologiltasi nyt heti. Liiallinen vuotaminen on myös epäterveellistä. Näihin asioihin ei tartuta niiden tarvitsemalla voimakkuudella.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja, miksi Carpilon ei käy sinulle??
En ole sanonut ettei se sovi. En ole koskaan edes kuullut tuollaisesta lääkkeestä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
17, ehdotin Caprilonia, ei mitään lääkkeitä kuulemma.....
Yritäkö nyt esiintyä minuna eli aloittajana?
Aloittaja on 37v.
Viesti oli osoitettu viestin numero 17:sta kirjoittajalle!!
Haloo.....
Eteen voisi laittaa #17 jos osoittaa vieatin jollekin ilman lainausta.
Kuka alapeukuttaa kaikki vastaukset. 😁
Joku kirjoitti täällä kerran saaneensa apua samaan vaivaan, keittämällä mustikanvarpuja vedessä ja juoneensa liemen.
Jotenkin näin se meni.
Itseäni helpotti runsas kasvisten lisääminen ruokavalioon. Syön paljon raakaravintoa.
Viljat, maito ja sokeri minimiin.
-Caprilon tai Buranaa
-jos etsit luonnollisia tapoja, niin itse olen huomannut eron vuodon määrässä jos olen syömättä maitotuotteita ja jätän ruokavaliosta myös sokeriherkut ja höttöhiilarit. Ja joo, en tiedä miksi näin on (lääkärit tietenkin kieltävät asian) mutta tämä on oma kokemukseni.
Lääkärin puheille, ei onnistu omin konstein hillitseminen.
Vierailija kirjoitti:
Burana hillitsee mutta ei ole tervettä vetää sitä kuin karkkia. Itsellä kohta vatsahaava tällä menolla.
400mg kolmesti päivässä muutaman päivän ajan ei ole mitään karkin napsimista. Itse sain neuvon lekurilta.
Lekurikäyntiä suosittelen ap:lle muutenkin, kannattaa tarkistaa ultrassa ettei vuodon syy ole limakalvon liikakasvu tai myooma. Burana tai Caprilon lievittävät kummatkin vuotoa mutta eivät poista vuodon syytä.
Tämänkin neuvon ois toki löytänyt niistä aiemmista samaa aihetta käsittelevistä ketjuista.
Vierailija kirjoitti:
Kuka alapeukuttaa kaikki vastaukset. 😁
Varmaan sä ite ja tolla viestillä sitte kerjäät itelle yläpeukkuja.
Caprilon ei ole e-pilleri, eikä sisällä mitään hormoneja. Hyvin tehokas ja tarkoitettu juuri verenvuotojen hillitsemiseen. Pyydä ihmeessä resepti lääkäriltä, jos et ole kokeillut. Käytetään vain vuotopäivinä.