Nirppanokka-Alepa ei ota jauhenlihaa takaisin vain koska paketti on AVATTU
Yritin palauttaa PILAANTUNEEN tuotteen, mutta nirppanokka myyjä sanoi, etteivät he voi ottaa avattuja tuotteita takaisin. ÖÖÖ??? Mitenköhän ihmeessä voin todeta jauhenlihan olevan pilaantunut jos en ensin avaa pakettia ja voi haistaa lihaa? Mihin valitan tästä seuraavaksi?
Kommentit (34)
Jauhenliha ja kyläketju. Nauroin!
Jauhen liha kannattaa laitta pakaste lokeroon odottamaan jersinia ja liisteria bagteerientunnistusta. Soita eviraan elin tarvike osaston tutkia johtajalle niin eiköhän ala häppeningiä tapahtumaan. Stemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kaupasta vietyjä elintarvikkeita ei voita ottaa enään kauppaan takaisin, kun niitten kyläketju on katkennut.
Eihän pilaantunutta tuotetta lateta takaisin myyntiin? Joten mitä väliä on kylmäketjulla?
Olen minä palauttanut kauppaan pilantuneen tuotteet ja saanut kuuttia vastaan rahat takaisin.
Awww! Minä olisin kyllä pitänyt sen kuutin <3
Kuutin? Kuittia tarkoitin.
Oletko vain huumorintajuton vai eikö joku oikeasti tiedä mikä on kuutti?
Kuuttijauhenliha, eikös se ole kiellettyäkin kun koko eläin on rauhoitettu?
Vierailija kirjoitti:
Kuuttijauhenliha, eikös se ole kiellettyäkin kun koko eläin on rauhoitettu?
Voi ei! Onko jauheillakin kuutteja? Haluan aloittaa jauhensuojelukampanjan, että jauhe-parat saavat rauhassa kasvattaa kuuttinsa!
Hah jotkut jaksaa nähä niin paljon vaivaa jonku tollasen takii ja mennä valittaa. Kerran kuuntelin jonossa ku joku nainen halus palauttaa pesuhanskoja. Siis niitä millä siivotaan vaikka vessa. Vesi oli tullu läpi ja kädet oli menny märäks. Vaati rahoja takas. Hinta oli varmaan joku 2 e. Ei vaan voi ymmärtää. Sai tahtonsa läpi. Varmaan oli suunnitellut että ostampa nämä ja siivoon ja nyt en tee niillä mitään, joten viempä kauppaan ja saan rahat takas.
Minkä näköinen eläin on jauhe? Ilmeisesti jonkinlainen hylje, kun kuutteja tekee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kaupasta vietyjä elintarvikkeita ei voita ottaa enään kauppaan takaisin, kun niitten kyläketju on katkennut.
Eihän pilaantunutta tuotetta lateta takaisin myyntiin? Joten mitä väliä on kylmäketjulla?
Olen minä palauttanut kauppaan pilantuneen tuotteet ja saanut kuuttia vastaan rahat takaisin.
Tiedän minä mikä kuutti on. Mutta kyseessä oli kuitti. Tiedätkö sinä mikä kuitti on?
Miksi ihmeessä minä kuutin olisin antanut kauppaan?!
Vierailija kirjoitti:
Keksi joku oma äläkä yritä ratsastaa jonkun toisen suosiota keränneellä idealla
Voiko jauhella ratsastaa?
Sinä tietenkin laitat sen palautteen valmistajalle etkä kauppaan. Ellet ole ostanut vanhentunutta tuotetta. Liha pilaantuu yleensä jos kylmäketju katkeaa ja se tapahtuu usein jossain kuljetus vaiheessa. Joko myymälään mennessä tai kotiin viedessä.
Vierailija kirjoitti:
Jauhenliha ja kyläketju. Nauroin!
Ja kuuttejakin vielä! Onko ihmisillä niin kiire kirjoittaa meheviä tarinoitaan, vai onko peruskoulusta pinnattu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän minä mikä kuutti on. Mutta kyseessä oli kuitti. Tiedätkö sinä mikä kuitti on?
Eli olet huumorintajuton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet huumorintajuton.
Ja sinä vedät herneen nenään todella helposti. :)
Ahahhahahahaaaaaaaaa