Nirppanokka-Alepa ei ota jauhenlihaa takaisin vain koska paketti on AVATTU
Yritin palauttaa PILAANTUNEEN tuotteen, mutta nirppanokka myyjä sanoi, etteivät he voi ottaa avattuja tuotteita takaisin. ÖÖÖ??? Mitenköhän ihmeessä voin todeta jauhenlihan olevan pilaantunut jos en ensin avaa pakettia ja voi haistaa lihaa? Mihin valitan tästä seuraavaksi?
Kommentit (34)
Kiitos tämä riitti, pistä asiasta huomenna kauppiaalle viestin. Niin mihin alepaan laitan ?
Keksi joku oma äläkä yritä ratsastaa jonkun toisen suosiota keränneellä idealla
Mikseivät ota? Jos siinä on selvä vika ja se on vain avattu, eikä jauhelihaan ole koskettu niin niillä on velvoite hyvittää tuote. Eli mikä päiväys ja mikä vika?
Vie se elintarvikelaboratorioon tutkittavaksi .
kaupasta vietyjä elintarvikkeita ei voita ottaa enään kauppaan takaisin, kun niitten kyläketju on katkennut.
Alepasta ei siis kannata ostaa mitään, jos asenne on tuollainen.
Oletko Porvoosta vai vain tyhmä? Ei kukaan normaaliälyinen voi tosissaan kirjoittaa JAUHENLIHA.
Laita palaute sille valmistajalle.
Vierailija kirjoitti:
kaupasta vietyjä elintarvikkeita ei voita ottaa enään kauppaan takaisin, kun niitten kyläketju on katkennut.
Mikä se sellainen kyläketju on? En enääN tiedä mitä ajatella. Junttien kokoontumisajot?
Jos tuotteessa on viimeinen käyttöpäivä vasta tulossa ja tuote on silti pilaantunut, tekisin valmistajalle reklamaation.
Vierailija kirjoitti:
Eihän pilaantunutta tuotetta lateta takaisin myyntiin? Joten mitä väliä on kylmäketjulla?
Olen minä palauttanut kauppaan pilantuneen tuotteet ja saanut kuuttia vastaan rahat takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän pilaantunutta tuotetta lateta takaisin myyntiin? Joten mitä väliä on kylmäketjulla?
Olen minä palauttanut kauppaan pilantuneen tuotteet ja saanut kuuttia vastaan rahat takaisin.
Awww! Minä olisin kyllä pitänyt sen kuutin <3
SE on kyllä ihan jauhenliha, onko av-mameille kova paikkka myöntää?
Minun sedälläni on jauhetarha. Hän on jauhenlihan tuottaja. Käyn usein taputtelemassa jauheja ja minua surettaa kun ne menevät teuraaksi :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Awww! Minä olisin kyllä pitänyt sen kuutin <3
Kuutin? Kuittia tarkoitin.
Tämähän on vanha suomalainen perinneleikki jauhenlihan kyläketju, tähän vai on uutena mausteena tuotu kuutti . joku ehkä vielä norpat ja emättimetkin liittää.
Leikissä paketillista jauhenlihaa kuljetetaan talosta toiseen säilyvyysajan ja kylmäketjun paukkuessa. Viimein joku laittaa sen pesuun ja häviää pelin. Hauska seuraleikki koko kesäiselle kylälle.
ja menetit ehkä 2 euroo