Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nirppanokka-Alepa ei ota jauhenlihaa takaisin vain koska paketti on AVATTU

Vierailija
25.05.2017 |

Yritin palauttaa PILAANTUNEEN tuotteen, mutta nirppanokka myyjä sanoi, etteivät he voi ottaa avattuja tuotteita takaisin. ÖÖÖ??? Mitenköhän ihmeessä voin todeta jauhenlihan olevan pilaantunut jos en ensin avaa pakettia ja voi haistaa lihaa? Mihin valitan tästä seuraavaksi?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menetit ehkä 2 euroo

Vierailija
2/34 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tämä riitti, pistä asiasta huomenna kauppiaalle viestin. Niin mihin alepaan laitan ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi joku oma äläkä yritä ratsastaa jonkun toisen suosiota keränneellä idealla

Vierailija
4/34 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen jauhenliha?

Vierailija
5/34 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikseivät ota? Jos siinä on selvä vika ja se on vain avattu, eikä jauhelihaan ole koskettu niin niillä on velvoite hyvittää tuote. Eli mikä päiväys ja mikä vika?

Vierailija
6/34 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie se elintarvikelaboratorioon tutkittavaksi .

Vierailija
7/34 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupasta vietyjä elintarvikkeita ei voita ottaa enään kauppaan takaisin, kun niitten kyläketju on katkennut.

Vierailija
8/34 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alepasta ei siis kannata ostaa mitään, jos asenne on tuollainen.

Vierailija
9/34 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Porvoosta vai vain tyhmä? Ei kukaan normaaliälyinen voi tosissaan kirjoittaa JAUHENLIHA.

Vierailija
10/34 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita palaute sille valmistajalle.

Vierailija
11/34 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaupasta vietyjä elintarvikkeita ei voita ottaa enään kauppaan takaisin, kun niitten kyläketju on katkennut.

Mikä se sellainen kyläketju on? En enääN tiedä mitä ajatella. Junttien kokoontumisajot?

Vierailija
12/34 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuotteessa on viimeinen käyttöpäivä vasta tulossa ja tuote on silti pilaantunut, tekisin valmistajalle reklamaation.

Vierailija
13/34 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂

Vierailija
14/34 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän pilaantunutta tuotetta lateta takaisin myyntiin? Joten mitä väliä on kylmäketjulla?

Olen minä palauttanut kauppaan pilantuneen tuotteet ja saanut kuuttia vastaan rahat takaisin.

Vierailija
15/34 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun ei hauenliha.

Vierailija
16/34 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän pilaantunutta tuotetta lateta takaisin myyntiin? Joten mitä väliä on kylmäketjulla?

Olen minä palauttanut kauppaan pilantuneen tuotteet ja saanut kuuttia vastaan rahat takaisin.

Awww! Minä olisin kyllä pitänyt sen kuutin <3

Vierailija
17/34 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

SE on kyllä ihan jauhenliha, onko av-mameille kova paikkka myöntää?

Vierailija
18/34 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun sedälläni on jauhetarha. Hän on jauhenlihan tuottaja. Käyn usein taputtelemassa jauheja ja minua surettaa kun ne menevät teuraaksi :(

Vierailija
19/34 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Awww! Minä olisin kyllä pitänyt sen kuutin <3

Kuutin? Kuittia tarkoitin.

Vierailija
20/34 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on vanha suomalainen perinneleikki jauhenlihan kyläketju, tähän vai on uutena mausteena tuotu kuutti . joku ehkä vielä norpat ja emättimetkin liittää.

Leikissä paketillista jauhenlihaa kuljetetaan talosta toiseen säilyvyysajan ja kylmäketjun paukkuessa. Viimein joku laittaa sen pesuun ja häviää pelin. Hauska seuraleikki koko kesäiselle kylälle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan