Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

seksi ja avioliitto.

Vierailija
27.03.2006 |

kyllähän seksi kuuluu avioliittoon tai parisuhteeseen yleensä.

seksiä ei tietenkään pidä tai tarvitse vastoin omaa halua antaa, MUTTA on oikeesti syytä ehkäpä tutkia, miski sitä seksiä ei puolison kanssa mieli tee, koska onhan se niinkin, että jos seksiä ei parisuhteessa ole, niin sitten ollaan kuin kämppikset ja jos sitä seksiä ei ole niin se vaikuttaa oikeesti kaikkeen ja se vaikuttaa 90 prosenttisesti, mutta jos suhteessa seksiä on, se vaikuttaa vain 10 prosenttisesti.

mielipiteitä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta käytännössä se tuntuu aina niiiiiiiiiiiin mahdottomalta ajatukselta. Suorastaan siltä, että se katkaisee kamelin selän ja EN JAKSA ENÄÄ! Sitten kun seksiä harrastetaan se ei oikein edes onnistu ja siitä jää vaan paha mieli. Ja sitten on taas entistä suurempi kynnys pakottaa itsensä siihen. Mulla on tällä hetkellä pää pensaassa. Jos en ajattele koko asiaa ehkä se menee pois. Muuten olen suhteeseen kohtalaisen tyytyväinen.

Vierailija
2/4 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei. se haluu vaan suunnilleen viikonloppusin. pitäskö sen silti antaa mulle munaa. mun mielestä pitäs, mut toisaalta menee omatkin fiilikset jos tietäis et sitä ei oikeesti huvita. lähinnä sitä ajattelee etten ole tarpeeks viehättävä ja kaunis. mutta kun olen oikeesti ihan nätti...???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että opettele suomea. Toi sun viesti on ihan hirveä. Yhtä lausetta koko juttu. Mitä tahdoitkaan sanoa?

Vierailija
4/4 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on tietenkin vain osa parisudetta. Hämmentää miten aikuinen parisuhteessa elävä ihminen elää puutteessa, joutuu " antamaan liikaa" tai ei nauti seksistä? Olisikohan keskustelun paikka?

Omalla kohdalla ainakin tasapuolinen kotitöiden jako, lapsen hoivaus vuorovedoin ja yhdessä, sopivat harrastukset kummallakin ja toisen kunnioittaminen tukevat mukavaa petielämää. Ei tietenkään aina ole luvassa hekuman huippuja, mutta elämä valitettavasti on enimmäkseen arkea.