Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan pihtaatte seksiä jos olette oksentaneet / ripuloineet / sössineet e-pillerin?

Vierailija
25.05.2017 |

Seksillä tässä tapauksessa tarkoitan suojaamatonta yhdyntää.

Kävipä tuossa taannoin niin, että pari-kolme tuntia pillerin nielemisen jälkeen oksesin todella rajusti. En ottanut uutta varmistuspilleriä perään, koska ajattelin pihtaamisen olevan helpompaa.

Mutta nyt mietin, milloinkohan sitä uskaltaisi seuraavan kerran? Päteekö tässä "7 päivän sääntö", että ehkäisyteho palaa, vai pitääkö syödä tämä epäonnen laatta loppuun? Oksentaminen tapahtui 2. pillerin kohdalla. Pakkausselosteesta ei ole apua. Kokemuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän aina kondomia pillerin lisäksi. Oletko allerginen vai onko jokin muu syy kumittomuudelle...?

Kannattaa odottaa ainakin siihen asti että seuraava pilleri on ehtinyt vaikuttaa. Vaihtoehtoisesti sormet peliin tai suuseksiä kehiin.

Vierailija
2/5 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsu viikon ajan tai mitä ikinä pillereiden ohjeissa sanotaan. Joillain viikoilla ehkäisyteho ei yhdestä imeytymättömästä pilleristä heikkene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän aina kondomia pillerin lisäksi. Oletko allerginen vai onko jokin muu syy kumittomuudelle...?

Kannattaa odottaa ainakin siihen asti että seuraava pilleri on ehtinyt vaikuttaa. Vaihtoehtoisesti sormet peliin tai suuseksiä kehiin.

Olen vakaassa parisuhteessa. Käytimme pelkkää kondomia 2 vuotta, mutta minulla meni luotto niihin kun osui se "maanantaikappale" kohdalle. Tuplaehkäisyä emme ole harkinneet. -AP

Vierailija
4/5 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

bumtsibum.

Vierailija
5/5 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käytä kortsua, vaikka välillä unohdan päivältä tai parilta silloin tällöin. En myöskään alkuvaiheen unohduksesta. Mies tietää etten aborttia tee, joten varmaan tietoinen riski, vaikkei meistä kumpikaan vielä varsinaisesti halua lasta (olen itse vasta 23v).

Olemme panneet 2-3 krt/pv viimeisen puolen vuoden ajan, eikä toistaiseksi ole muksua tulossa. Kopkopkop.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi