Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihminen voi aika vähän tehdä ulkonäölleen, vihaan ihmisiä, jotka tuijottavat vain ulkokuorta!

Vierailija
25.05.2017 |

Itse olen ollut lapsesta asti mallia persjalkainen ja ohuthiuksinen. Kun olen nuorena laihduttanut, pienenee yläkroppa (mm. rinnat). Alaruumis on lyhytjalkaiselle tyypillisen tanakka, leveä lantio ja paksun malliset jalat takapuolesta nilkkaan saakka. Hiukset ovat ohuet, olivatpa lyhyet, polkkamittaiset, pitkät tai mitä vaan. Olen vuosien varrella hankkinut hiustenpidennystä, tuuhennusta, tekoripsiä, jopa täytettä huuliin. Käytin ikävuodet 18-25 lähestulkoon pelkästään korkokantaisia kenkiä, ettei jalat muka näyttäisi paksuista tiloilta. Sain riesakseni kipeät vaivasenluut ja siihen loppui korkkareiden käyttö. Olen jumpannut, uinut, käynyt salilla. Se on ihan feikkitouhua. Kun on tällaiset geenit suotu, eikä kukaan suvusta ole häikäisevän kaunis tai komea, niin tuskin minäkään pystyn itseäni niin paljon muuttamaan, ainakaan ilman kirurginveistä ja jalkojen pidennystä. En jaksa välittää enää, keskityn vihaamaan ulkonäkökeskeisiä ihmisiä.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisiahan se enemmän koskee. Kun katsoo Halla-Ahoa tai Hjallis Harkimoa, naisia tuntuu riittävän ulkonäöstä huolimatta.

Vierailija
2/47 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun ikääntyy, voi vieläkin vähemmän millekään mitään. Tissit roikkuu, mahassa roikkuu tyhjää nahkaa, perseestä häviää täytteet jne. Ei auta yksi tai kaksi rasvaimua tai nahankiristysleikkausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisiahan se enemmän koskee. Kun katsoo Halla-Ahoa tai Hjallis Harkimoa, naisia tuntuu riittävän ulkonäöstä huolimatta.

Jos unohdetaan miljonääriliikemiehet ja Suomen ykkösrivin poliitikot, niin ihan tavallisessa työssä käyvien ja tavallisen näköisten ihmisten keskuudessa naisiin kohdistuu paljon enemmän kysyntää. Akateeminen mies alkaa helposti parisuhteeseen kassatädin kanssa, mutta akateeminen nainen ei kassasedän. Että siinä on sekin aspekti, jos tuota menestyspuolta katsotaan.

Vierailija
4/47 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkin rientää kertomaan naapurin kaljuuntuvalle kaljamaha-Penalle että kyllä sinä naisia helposti saat tuolla ulkonäöllä, saivathan yhden suurimman puolueemme johtohenkilö sekä eräs miljonääri helposti kasattua itselleen haaremit.

Vierailija
5/47 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkin rientää kertomaan naapurin kaljuuntuvalle kaljamaha-Penalle että kyllä sinä naisia helposti saat tuolla ulkonäöllä, saivathan yhden suurimman puolueemme johtohenkilö sekä eräs miljonääri helposti kasattua itselleen haaremit.

Helposti naisia? Penalla on oikeus kaljuuntua ja keski-ikäistyä. Ikääntymiselleen hän ei voi mitään. Penakin voi löytää mukavan naisihmisen, joka ei tuijota pelkkää ulkonäköä. Tiedoksi, että suurin osa meistä keski-ikäisistä akoista ei jahtaa mitään adonista. Riittää yleensä, kun mies on hauska, ei läträä viinan tai uskonnon kanssa, ei ole väkivaltainen, pihi eikä tuhlaavainen.

Vierailija
6/47 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ian paras olisi jos laittaisi H- An ylänaaman ja Hjalliksen alanaaman.

Vierailija
7/47 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos unohdetaan miljonääriliikemiehet ja Suomen ykkösrivin poliitikot, niin ihan tavallisessa työssä käyvien ja tavallisen näköisten ihmisten keskuudessa naisiin kohdistuu paljon enemmän kysyntää. Akateeminen mies alkaa helposti parisuhteeseen kassatädin kanssa, mutta akateeminen nainen ei kassasedän. Että siinä on sekin aspekti, jos tuota menestyspuolta katsotaan.

Eihän tuo pidä paikkaansa ollenkaan. Olen akateeminen nainen ja naimisissa duunarin kanssa. Niin on moni opiskelutoverikin! Ainakaan lastentarhanopeilla ei ole tarkkaa, mikä koulutus miehellä on. Kun itsekin olen tavallisen näköinen, en voisi edes vaatia, että miehen pitäisi olla komea tai rikas.

Vierailija
8/47 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo pidä paikkaansa ollenkaan. Olen akateeminen nainen ja naimisissa duunarin kanssa. Niin on moni opiskelutoverikin! Ainakaan lastentarhanopeilla ei ole tarkkaa, mikä koulutus miehellä on. Kun itsekin olen tavallisen näköinen, en voisi edes vaatia, että miehen pitäisi olla komea tai rikas.

Lastentarhanopettajahan on perinteinen duunariammatti. Opettaja/lehtori häilyvät siinä välimaastossa.

Vierailija
9/47 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lastentarhanopettajahan on perinteinen duunariammatti. Opettaja/lehtori häilyvät siinä välimaastossa.

Ihan samantasoisen akateemisen koulutuksen käyneitä ovat lastentarhanopet ja muutkin opet. Kasvatustieteitä opiskellaan yliopistossa.

Vierailija
10/47 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenänsä voi leikata, leukaluunsa muokata ja silti voi näyttää edelleen rumalta. Geenejään ei voi vaihtaa.

Vierailija
11/47 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut totta. Geenit ovat arpajaiset, jotka vaikuttavat paljon. Mutta sinua on siunattu järjellä päässä ja hyvällä ilmaisu- ja kirjoitustaidolla. Paksut hiukset eivät olisi läheskään yhtä hyödylliset.

Vierailija
12/47 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhut totta. Geenit ovat arpajaiset, jotka vaikuttavat paljon. Mutta sinua on siunattu järjellä päässä ja hyvällä ilmaisu- ja kirjoitustaidolla. Paksut hiukset eivät olisi läheskään yhtä hyödylliset.

Sori mut ilmaisua ja kirjoitustaitoa voi harjoitella, kunnon hiuksia tai pitkiä jalkoja ei saa harjoittelemalla. Mut onneksi muutkin rupsahtaa meidän rumilusten tasolle, kun aikaa kuluu.

Vierailija
13/47 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimaikäisiä miehiä on niin tolkuttoman paljon enemmän, että ap:kin saa kumppanin ja varsinkin seksiä mielin määrin. Miksi ihmeessä naiset siis stressaavat ulkonäöstä? Miehillähän ne paineet pitäisi olla.

Vierailija
14/47 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat siis sanoa, ettet saa komeita miehiä kiinnostumaan itsestäsi?

Vierailija
15/47 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eino Makunen kirjoitti:

Kuules Makunen, kaikki ulkonäköön liittyvä ei ole aina pariutumiseen liittyvää. Mä väitän, että ura, työpaikan saanti, suositun tai epäsuositun rooli ystäväpiirissä liittyy myös ulkonäköön. Mä olin nuorena 15-25 cm lyhyempi kuin kaikki kaverit. Jotenkin siitä jäi fiilis, että on vähäisempi kuin muut. Ja kun sä et voi pituudella mitään.

Vierailija
16/47 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eino Makunen kirjoitti:

Kuules Makunen, kaikki ulkonäköön liittyvä ei ole aina pariutumiseen liittyvää. Mä väitän, että ura, työpaikan saanti, suositun tai epäsuositun rooli ystäväpiirissä liittyy myös ulkonäköön. Mä olin nuorena 15-25 cm lyhyempi kuin kaikki kaverit. Jotenkin siitä jäi fiilis, että on vähäisempi kuin muut. Ja kun sä et voi pituudella mitään.

Tämä on sinänsä totta, lyhyille miehille maksetaan pienempää palkkaa ja ylennetään harvemmin, mutta naisilla palkka (samasta työstä) korreloi lihavuuden kanssa, ei pituuden.

Vierailija
17/47 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko sun naamakin kuin petolinnun perä? Yleensä nätti naama antaa aika paljon anteeksi. Itselläni on ruma, muodoton naamakin ja kaikki piirteet siinä rumia. Yritä siinä sitten laihduttaa ja laittaa tukkaa, kun naamavärkki on mitä on, meikeistä huolimatta.

Vierailija
18/47 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöstään ei aina saa mieleistään, mutta täytyy yrittää keskittyä hyviin puoliinsa ja vahvuuksiinsa. Kuitenkin sisäiset vahvuudet ovat oikeasti tärkeimpiä. Kaunis kuori, mutta tyhmä ja ilkeä, ei hyvä. Vähän rumakin on ok, kun käyttäytyy hyvin, arvostaa itseään ja muita, lopettaa kadehtimisen ja elää omaa elämäänsä. Ei työpaikan kaunein välttämättä ole edes se suosituin. Kaikki ongelmat ja ikävyydet eivät johdu ulkonäöstä.

Vierailija
19/47 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori mut ilmaisua ja kirjoitustaitoa voi harjoitella, kunnon hiuksia tai pitkiä jalkoja ei saa harjoittelemalla. Mut onneksi muutkin rupsahtaa meidän rumilusten tasolle, kun aikaa kuluu.

Kauniit naiset ja komeat miehet ovat kyllä usein keski-ikäisinäkin hyvännäköisiä.

Vierailija
20/47 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko sun naamakin kuin petolinnun perä? Yleensä nätti naama antaa aika paljon anteeksi. Itselläni on ruma, muodoton naamakin ja kaikki piirteet siinä rumia. Yritä siinä sitten laihduttaa ja laittaa tukkaa, kun naamavärkki on mitä on, meikeistä huolimatta.

Tuo on ihan totta. Mervi Tapolasta ei saa Tanja Karpelan näköistä meikillä eikä hiuksia laittamalla.