Onko normaalia että nainen hikoilee tissien alta?
Mun tyttöystävä on kokoajan vaihtamassa paihtaa kun on hikoillut tissien alta. ei ole mitenkään lihava vaan ihan timmi ja suht koht pienet löllöttimet. Voiko olla jokin sairaus? Ei se kovin miellyttävää ainakaan ole
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalia, vaihda tyttistä :)
Just näin. Meistä kukaan ei nimenomaan hikoile juuri tissien alta.
Ihmisen hikoileminen on normaalia. Nainenkin (lue: tyttöystäväsi) on ihminen.
Kuule kyllä voi. Ei ole mullakaan isot rinnat, mutta hiki juoksee rintojen alta eikä ole mitään sairauksia. Laitapa itse liivit päälle kesähelteillä ja ala tehdä jotain fyysistä, niin hiki vaan valuu. Maan vetovoima pitää huolen siitä, ettei rinnat ikinä katso kohti taivasta, eli "lepäävät" tuossa ja siellä rinnan ja ihon välistä hikoiluttaa. Ainoat asiat, mitä olen miehiltä kadehtinut, ovat se, että kuseminen on heillä paljon helpompaa ja se, että kesäkuumalla vaan toteavat, heitänpä paidan pois, kun on kuuma. Teepä sama, jos olet nainen..
Naisen tulisi kyllä pitää huoli siitä että jos hikoilee niin on silti freessinä miehen silmien edessä.
No voi helv... KYLLÄ VOI.
Kyllä ne pienimmätkin rinnat tottelee painovoimaa.
Vierailija kirjoitti:
Naisen tulisi kyllä pitää huoli siitä että jos hikoilee niin on silti freessinä miehen silmien edessä.
No niinpä! Naisille kesäkuumalla pakollinen suihku viidentoista minuutin välein!
Eiku...
On ihan normaalia. Mulla on pieni a-kuppi ja tissit ei roiku yhtään (eli ei jää mitään vakoa). Silti tissinaluset hikoaa tosi helposti. Ehdota, että laittaa deodoranttia sinnekin? Ei sitten haise ainakaan.
Missä on kuuma ja iho ihoa vasten, hiki nousee. Vartalon osasta riippumatta.
Ei ole normaalia, vaihda tyttistä :)