Mies eikä lapsi halua että tulen katsomaan peliä
Eilen ostin uudet,kauniit vaatteet ja aamulla laitoin itseäni.Olen mielestäni ihan kohtalaisen näköinen
Tietenkään en mene vastoin heidän tahtoaan paikalle. Olen kokoa 52 eli se kai on syy.
Kommentit (18)
Onko muilla lihavilla tällaista että muu perhe häpeää?
Vierailija kirjoitti:
Häpeekö ne sua? Kurja tilanne.
Ilmeisesti. Eihän ne sitä ääneen sano mutta niin se on. En tiedä viitsinkö yrittää lapsen kevätjuhlaan menoa?
Ei kyllä ole. Eikä pitäisi olla sinullakaan :(
Ehkä syy ei ole ulkomuodossasi vaan siitä, että haluavat pitää pelin heidän välisenä "omana juttunaan"
Ninna kirjoitti:
Ehkä syy ei ole ulkomuodossasi vaan siitä, että haluavat pitää pelin heidän välisenä "omana juttunaan"
En usko tuohon syyhyn
Paljon äitejä myös aina paikalla,tosin he ovat hoikkia ja mun perheeni on hoikka. Ehkä ehdotan että mies menee kevätjuhlaan koululle yksin ei sitten tarvitse hävetä.
Eikä kenelläkään ole samaa tilannetta?
Pitäisköhän sun vähän laihduttaa? Se piristäis kummasti parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Ei mun parisuhteessa mitään vikaa ole. Seksiä on usein ja ihan hyvää seksiä. Olen useasti laihduttanut mutta kilot tulee takaisin ja miksi mies on kanssani jos häpeää mua?
Miksi minun pitää muuttua?miksi perheeni asenteiden ja käytösen ei tule muuttua?
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun pitää muuttua?miksi perheeni asenteiden ja käytösen ei tule muuttua?
Ihan oman terveytesi vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nyt ei siitä parane. Minulla on kroonisia sairauksia joita ollut lapsesta lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö keskustella perheen kanssa. Kamalaahan se on jos mies ja lapsi häpee sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nyt ei siitä parane. Minulla on kroonisia sairauksia joita ollut lapsesta lähtien.
Ne voi kuitenkin helpottaa, ylipainon vuoksi rasvasolujen koko/määrä kasvaa -> ahdasta, eivätkä saa tarpeeksi happea ja kuolevat ja aiheuttavat tulehdustilan, joka pahentaa kroonisia sairauksia
nyt on jäänyt oleellinen laittamatta. kaikkia kiinnostaa tietää mitä peliä miehesi ja poikasi harrastaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun parisuhteessa mitään vikaa ole. Seksiä on usein ja ihan hyvää seksiä. Olen useasti laihduttanut mutta kilot tulee takaisin ja miksi mies on kanssani jos häpeää mua?
Sun lapsi häpeää sua. Koitas nyt laihtua ja keskity sen jälkeen painonhallintaan, et ole muuten hengissä enää sitten kun lapsesi on täysi-ikäinen.
Veikkaan ulosannin perusteella ap:ta ammattivalittajaksi.
ok.