Onkä tämä määrä seksiä vähän?
Harrastamme mieheni kanssa seksiä n. 3-4 kertaa viikossa. Joskus on päiviä, kun harrastetaan päivittäin ja sitten välistä taas kerran viikossa. Mies jaksaa valittaa seksin vähyydestä ja kuinka ei enää kestä tätä. Ahdistaa pirusti, kun toinen painostaa ja se vie loputkin halut mennessään. Mies haluaisi päivittäin ja vaikka pariinkin kertaan. Olenko minä pihtailija?
Kommentit (5)
On tuo paljon. Meillä on ehkä 1-2 kertaa viikossa ja sekin on minusta paljon.
Luostarissako elätte? Vaikuttaa aseksuaaliselta. Tuo määrä päivässä olisi minimi.
Ilmeisesti muut asiat eivät tuo mielihyvää kuin seksi.
Kannattaisi suunnata ajatuksia muuhunkin elämänaloille.
Mielestäni tuo on vakiintuneessa suhteessa paljon, etenkin mikäli kumppanuksilla on muutakin elämää kuin kotona oleskelu. Aiemmin mainittu 1-2 kertaa viikossa on jo melko aktiivinen tahti kahden aikuisen keskinäiselle seksielämälle. Olen itsekin kokenut tuon, että seksiä tuntuu olevan jatkuvasti, oman jaksamiseni rajoilla, ja silti kumppani jaksaa valittaa, että hän ei kestä tällaista selibaatissa elämistä. Mielestäni useampi kerta viikossa on hyvin kaukana selibaatista. Mielenterveys ja pidemmän päälle kehokin kärsii toisen pillin mukaan tanssimisesta ja jatkuvasta syyllistetyksi tulemisesta, joten lähtöhaaveet ovat itselläni mielessä, kunhan vain saisin aikaiseksi.
Paljon tuo mielestäni on. Mulla ei ole ollut moneen vuoteen