Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oikeastaan vituttaa, kerron miksi + kysymys (miehiin liittyvä)

Vierailija
25.05.2017 |

Olen tajunnut, että halutessani saan hyvännäköisiä miehiä, sellaisia jotka ovat ulkoisesti monen naisen mieleen. Harmi vain, että nämä parhaimman näköiset edustavat aina persoonallisuutta, joka ei vetoa minuun. Kaikenlainen julkkisnaisten kuolailu ja SoMeheiluminen on asioita, jotka esiintyvät näissä miehissä (yleistän, koska omien kokemusteni perusteella voin). Samalla ne ovat asioita, joita en arvosta enkä pystyisi seurustelemaan tällaisen miehen kanssa.

Viimeisin tapaus oli todella kuumottava pakkaus ja luonteeltaan melko kiltin oloinen. Olimme ihan vain vähän aikaa tekemisissä, mutta sinä aikana hän ei jauhanut pinnallisista asioista ollenkaan eikä ollut millään tavalla kusipäinen minua kohtaan. Hän itse halusi edetä nettideittisivulta henkilökohtaisempaan viestittelyyn ja sanoi, ettei ole kiinnostunut tutustumaan muihin. En tiedä mikä kaikki oli totta ja mikä ei, ainakin hän sanoi halveksuvansa valehtelevia ja epäluotettavia ihmisiä. Kuitenkin puhelintutustuminen oli kovin hidasta ja välimatkaa sen verran paljon, että melko tiivis puhelinkontakti olisi ollut välttämätön. Melko nopeasti suurin seksuaalinen viehätys laantui (ei kadonnut kokonaan) ja ilmoitin täysin asiallisesti syyn, miksi en jaksa jatkaa tutustumista. Mies ei vastannut mitään, mutta ei myöskään ravaa jatkuvasti whatsapissa. Itse asiassa melko vähän aina päivän aikana.

Olen vain miettinyt, miksi ihmeessä tällaiset kuumat miehet ovat aina niin samanlaisia. En aio syyttää kaikkia pelimiehiksi, koska en itsekään pyörittele miehiä vaikka helposti voisin. Ymmärrys ei vain riitä. Olisin niin kovin mielelläni saanut tietää enemmän tuosta miehestä (joka btw hänkin tällainen julkkiskuolaaja), mutta en minä jaksa pysyä skarppina jos asiat eivät etene tietyssä tahdissa. Tästäkin kyseinen mies sanoi aivan asiallisesti, ettei tietenkään voi estää minua tutustumasta muihinkin, jos niin tahdon. Sanoi kyllä hieman pilke silmäkulmassa, ettei haluaisi kuulla muista miehistä.

Harmittaa kyllä kokonaisuutena. Miksi TÄMÄNKIN kuumiksen piti olla sitä samaa massaa mitä muutkin? Sitäpä en tiedä.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytpä en oikein päässyt sisään AP:n ajatusmaailmaan. N50*

Vierailija
22/37 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

VASTAUS: Tutustut vääränlaisiin miehiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nytpä en oikein päässyt sisään AP:n ajatusmaailmaan. N50*

Et taida olla ainoa. Kenties hänen deittailemat miehetkään eivät pääse, siksi näkevät parhaimmaksi hiljetä.

Vierailija
24/37 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta oli vaikea tosiaan oivaltaa, mikä on nyt todellinen ongelma?

Tuntui jotenkin turhanaikaiselta lukea pitkää tekstiä, jossa yritetään problematisoida ulkonäön, persoonallisuuden, suhteen toimimattomuuden ja somekäyttäytymisen välistä korrelaatiota?

Mitä ihmettä itse haet? Tai ajat takaa? Miten jaksat pähkäillä ulkonäköä? Sehän on katsoja silmissä ja on yksi ja sama.

Vierailija
25/37 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan näin täti-ikäisen näkökulmasta, jaksaako nykypäivän nuoret miehet roikkua somessa 24/7 vastaamassa romanttisia lähes tuntemattomille ihmisille 😂

Kyllä on miehet muuttuneet, jos näin on 🙄

Kyse oli tutustumisesta? Ei se toimi kovin pitkään niin, että joskus vähän kirjoitellaan. Kyllä sen pitäisi olla melko tiivistä, sitten treffit ja siitä jatko joko yhdessä tai erikseen.

Ap

Vierailija
26/37 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävää on juurikin se, että hyvin usein tällaiset miehet ovat kusipäitä, omahyväisiä jne. Tämä ei antanut itsestään mitenkään hirveän kamalaa vaikutelmaa, ainoastaan minulle lopulta huonohkosti sopivan vaikutelman.

Ap

Vierailija
27/37 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärtänyt aloitusta lainkaan. Mikä siis on ongelma? Olen varmaan liian vanha.

N48

Vierailija
28/37 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teksti oli todella epäselvä. Ilmeisesti ongelma oli se, ettei mies halunnut pian chattaamisen alettua matkustaa luoksesi?

Siis... oikeasti? Ehkä miehet olisivat vähemmän kusipäisiä sikoja, jos vaikka itse matkustaisit, tai muuten vain et yrittäisi pakottaa toista omaan käytösmalliisi.

Vierailija
29/37 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teksti oli todella epäselvä. Ilmeisesti ongelma oli se, ettei mies halunnut pian chattaamisen alettua matkustaa luoksesi?

Siis... oikeasti? Ehkä miehet olisivat vähemmän kusipäisiä sikoja, jos vaikka itse matkustaisit, tai muuten vain et yrittäisi pakottaa toista omaan käytösmalliisi.

Voi jeesus. Olen varmaan kymmenen kertaa maininnut, että en pidä miestä alkuunkaan kusipäisenä. Tietäisit sen, jos olisit vaivautunut lukemaan ajatuksella. Tietäisit myöskin sen, että en ole "halunnut" kenenkään matkustavan luokseni heti. KYSE ON VIESTITTELYSTÄ.

Ap

Vierailija
30/37 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somesisältö ei muuksi muutu ja vaikka muuttuisikin, tuskin miehen ajatusmaailma siinä samassa ainakaan muuttuisi. Hän ei ikävä kyllä ollut henkisesti sitä mitä kaipaan tulevalta poikaystävältä. En halua kuitenkaan elää elämääni uskotellen miehestä jotain omiani, vaan haluan OIKEASTI arvoihini sopivan tyypin.

Ap

Vierailija
31/37 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis MIKÄ siinä viestittelyssä meni pieleen? Se, ettei hän heti vastannut, vai?

Vierailija
32/37 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi täällä on ilkeitä ihmisiä kommentoimassa! Mutta joo, ihmisiä on niin erilaisia ja jos meinaat sellaisen täydellisen pakkauksen löytää, niin onnea matkaan, kun ne "täydelliset" on varmaan viety alta pois heti kun ovat tulleet markkinoille :D Ehkä jopa jo ennakkovarauksena. Onneksi pidän itse "rumia", eli mielestäni miehekkään näköisiä miehiä seksikkäinä ;p Eikä mua haittaa pieni munakaan hahah kunhan sitä osaa käyttää ja on hyvä sängyssä <3

Mutta jokatapauksessa toivon että löydät juuri itsellesi sopivan miehen :D Ja tottakai saa olla nirso, mutta otat tietty itse vastuun siitä että löytyykö itsellesi sitte loppujenlopuksi miestä. <3

Vierailija
33/37 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi täällä on ilkeitä ihmisiä kommentoimassa! Mutta joo, ihmisiä on niin erilaisia ja jos meinaat sellaisen täydellisen pakkauksen löytää, niin onnea matkaan, kun ne "täydelliset" on varmaan viety alta pois heti kun ovat tulleet markkinoille :D Ehkä jopa jo ennakkovarauksena. Onneksi pidän itse "rumia", eli mielestäni miehekkään näköisiä miehiä seksikkäinä ;p Eikä mua haittaa pieni munakaan hahah kunhan sitä osaa käyttää ja on hyvä sängyssä <3

Mutta jokatapauksessa toivon että löydät juuri itsellesi sopivan miehen :D Ja tottakai saa olla nirso, mutta otat tietty itse vastuun siitä että löytyykö itsellesi sitte loppujenlopuksi miestä. <3

Tuorein eksäni on juuri sellainen että hänen hyvännäköisyytensä ylsi tajuntaani vasta hieman tutustuttuamme. Tavallaan elättelen toiveita onnellisesta yhteenpaluusta, toisaalta tiedostan että se taitaa olla enemmänkin vain halua saada joku. Itsehän kuitenkin jätin, joten tuskinpa eksä niin radikaalisti muuttuu että yhtäkkiä pystyisi tekemään minut onnelliseksi.

Kiitos (: Eiköhän tuolta joku mukava komistus löydy..

Vierailija
34/37 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis MIKÄ siinä viestittelyssä meni pieleen? Se, ettei hän heti vastannut, vai?

Sekin mutta myös se ettemme sen lyhyen tutustumisen aikana viestitelleet kunnolla. Mies itse halusi siirtyä henkilökohtaisempaan viestittelyyn, joten ihmettelen miksi se oli sitten kuitenkin niin vaikeaa.

Ap

Vierailija
35/37 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hottis-AP. Täällä hottismies, jolla samanlaisia kokemuksia. Saan vastakaikua aloitteisiini, mutta parempi ja enempi tutustuminen ei meinaa onnistua, kun vastapuoli on niin flegmaattista ja hidasta, ettei hommasta tule mitään. Itse uskon, että rautaa pitää takoa silloin, kun se on kuumaa. Näiden somesisällöistä en tiedä, koska en ole yhdessäkään somessa kalastelemassa huomiota.

Vierailija
36/37 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei hottis-AP. Täällä hottismies, jolla samanlaisia kokemuksia. Saan vastakaikua aloitteisiini, mutta parempi ja enempi tutustuminen ei meinaa onnistua, kun vastapuoli on niin flegmaattista ja hidasta, ettei hommasta tule mitään. Itse uskon, että rautaa pitää takoa silloin, kun se on kuumaa. Näiden somesisällöistä en tiedä, koska en ole yhdessäkään somessa kalastelemassa huomiota.

Voi meitä kahta hottista. No sinä ainakin tiedät tunteen! En tietenkää väitä, ettei kukaan muu kommentoija tiedä.

Ap

Vierailija
37/37 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan on outoa. Mies häipyi kaksi kertaa onlinesta whatsapissa heti kun tulin itse onlineen. Ekalla kerralla ajattelin sen olleen sattumaa, mutta toka kerta näytti jo hieman omituiselta ollakseen vain sattumaa. Kirjaimellisesti mies kävi sekunnin ajan onlinessa. No, saattoihan se olla jokin refleksiklikkaus whatsappiin. Kerran jo poistin miehen numeron, sitten lisäsin sen uudestaan. Enhän minä sillä mitään oikeastaan tee, mutta olkoon nyt.

Ap