Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oikeastaan vituttaa, kerron miksi + kysymys (miehiin liittyvä)

Vierailija
25.05.2017 |

Olen tajunnut, että halutessani saan hyvännäköisiä miehiä, sellaisia jotka ovat ulkoisesti monen naisen mieleen. Harmi vain, että nämä parhaimman näköiset edustavat aina persoonallisuutta, joka ei vetoa minuun. Kaikenlainen julkkisnaisten kuolailu ja SoMeheiluminen on asioita, jotka esiintyvät näissä miehissä (yleistän, koska omien kokemusteni perusteella voin). Samalla ne ovat asioita, joita en arvosta enkä pystyisi seurustelemaan tällaisen miehen kanssa.

Viimeisin tapaus oli todella kuumottava pakkaus ja luonteeltaan melko kiltin oloinen. Olimme ihan vain vähän aikaa tekemisissä, mutta sinä aikana hän ei jauhanut pinnallisista asioista ollenkaan eikä ollut millään tavalla kusipäinen minua kohtaan. Hän itse halusi edetä nettideittisivulta henkilökohtaisempaan viestittelyyn ja sanoi, ettei ole kiinnostunut tutustumaan muihin. En tiedä mikä kaikki oli totta ja mikä ei, ainakin hän sanoi halveksuvansa valehtelevia ja epäluotettavia ihmisiä. Kuitenkin puhelintutustuminen oli kovin hidasta ja välimatkaa sen verran paljon, että melko tiivis puhelinkontakti olisi ollut välttämätön. Melko nopeasti suurin seksuaalinen viehätys laantui (ei kadonnut kokonaan) ja ilmoitin täysin asiallisesti syyn, miksi en jaksa jatkaa tutustumista. Mies ei vastannut mitään, mutta ei myöskään ravaa jatkuvasti whatsapissa. Itse asiassa melko vähän aina päivän aikana.

Olen vain miettinyt, miksi ihmeessä tällaiset kuumat miehet ovat aina niin samanlaisia. En aio syyttää kaikkia pelimiehiksi, koska en itsekään pyörittele miehiä vaikka helposti voisin. Ymmärrys ei vain riitä. Olisin niin kovin mielelläni saanut tietää enemmän tuosta miehestä (joka btw hänkin tällainen julkkiskuolaaja), mutta en minä jaksa pysyä skarppina jos asiat eivät etene tietyssä tahdissa. Tästäkin kyseinen mies sanoi aivan asiallisesti, ettei tietenkään voi estää minua tutustumasta muihinkin, jos niin tahdon. Sanoi kyllä hieman pilke silmäkulmassa, ettei haluaisi kuulla muista miehistä.

Harmittaa kyllä kokonaisuutena. Miksi TÄMÄNKIN kuumiksen piti olla sitä samaa massaa mitä muutkin? Sitäpä en tiedä.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin aloituksesta: Tuo viimeisin saa kyllä sympatiani, koska hän ei missään vaiheessa varsinaisesti kohdellut minua törkeästi. Jossain vaiheessa hän heitti ilmoille jonkin asian yhteydessä, että "...jos olet tuo kuvissa oleva henkilö". Ymmärrän täysin, ettei ihan tuntemattomaan tahdo välttämättä heti uhrata koko elämäänsä, jos hän paljastuukin vaikka feikiksi. Ja jos (ja kun) välimatkaa on paljon, ei ihan heti yleensä jaksa lähteä ajamaan/matkustamaan pitkää matkaa todetakseen, ettei tyyppi ollutkaan aito. Tietenkin voi ajatella täysin simppelisti, ettei miestä vain kiinnostanut. En kuitenkaan aio ajatella niin. Sain hänestä ihan hyvän vaikutelman, uskon luonteidemme vain olevan todella erilaiset näissä suhdeasioissa. Totuuden tietää hän itse vain, mutta minä en ole katkera enkä vihainen. Hieman harmistunut vain. Ap

Vierailija
2/37 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
4/37 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
5/37 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset valitse persoonallisuuden perusteella?

Vierailija
6/37 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
7/37 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset valitse persoonallisuuden perusteella?

Totta kai valitsen! Muutenhan olisin jäänyt roikkumaan tuohon mieheen, haloo. Tuorein eksäni ei ole yleisesti hyvännäköisenä pidetty (nyt vähän vanhempana), mutta itse ihastuin häneen lopulta ja aloin näkemään hänet ihanana ja hyvännäköisenä. Ei sitä ihanuutta kuitenkaan kauan kestänyt. Olin jättäjä, mutta edelleen ikävöin sitä alkuihanuutta, mikä ei tainnut olla totta ollenkaan.

Aluksi en edes ollut aivan varma miltä tämä viimeisin näytti. Kuva näkyi niin pienenä etten erottanut. Sitten, juttelun hieman lisäännyttyä kävin vähän kurkkaamassa jotta tiedän mille tyypille ylipäätään juttelen.

Vierailija
8/37 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkaan minunkaan ei tarvitse tyytyä johonkin rumilukseen vain ihanan luonteen takia. En aio leikkiä enkeliä, joka ottaa siipiensä suojaan minkä tahansa ruman ja leikkii, että tämä on sitä mitä haluan. Ap

Vierailija
9/37 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanu lukea tuota romaania, mutta mikä tuossa viimeisessä ihmisessä oli siis vialla?

Vierailija
10/37 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyit mieheen, koska hän ei toiminut haluamallasi tavalla, joten hylkäsit hänet? 

Ymmärsinkö oikein? Kirjoitit paljon, mutta en ole varma hahmotinko, mitä yritit kertoa. 

Vierailija
11/37 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllästyit mieheen, koska hän ei toiminut haluamallasi tavalla, joten hylkäsit hänet? 

Ymmärsinkö oikein? Kirjoitit paljon, mutta en ole varma hahmotinko, mitä yritit kertoa. 

Sama. Ei tuosta saa mitään selvää.

Vierailija
12/37 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pitänyt hänen somesisällöstään + en jaksanut odotella että tutustuminen etenee. Oli niin kovin hidasta. Vaikken nyt eron vuoksi, enkä sitoutumiskammoisena muutenkaan, kaipaa mitään meganopeaa etenemistä, niin kyllä sen pitäisi kuitenkin HIEMAN nopeammin edetä kuin tämä viimeisin. Välimatkaakin on sen verran, että puhelintutustuminen on välttämättömyys. Tai olisi ollut. Ihmettelin vähän miksei mies vastannut mitään siihen ilmoitukseeni. Viesti oli ihan asiallinen, ei mikään vihainen huutomerkkipläjäys.

Vierailija
13/37 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska

Vierailija
14/37 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Don't worry, kyllä sinäkin vielä aikuiseksi kasvat.

Vierailija
15/37 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska

Jo on aikoihin eletty, kun tutustumisen lopettaminenkin on "paska provo". Onko tässä jutussa jotain kovinkin yliluonnollista?

Ap

Vierailija
16/37 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Don't worry, kyllä sinäkin vielä aikuiseksi kasvat.

Tuskinpa tämä "aikuiseksi kasvaminen" muuttaa luonnettani niin, että yhtäkkiä pidänkin muita naisia kuolaavista miehistä, jotka hilluvat kaikissa mahdollisissa somekanavissa. Lisäksi en koe tarvetta "kasvaa aikuiseksi". Elämäni on ihan hyvin hallinnassa näin epäaikuisenakin.

Ap

Vierailija
17/37 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paska

Jo on aikoihin eletty, kun tutustumisen lopettaminenkin on "paska provo". Onko tässä jutussa jotain kovinkin yliluonnollista?

Ap

Tuon tervan lukeminen oli suunnilleen yhtä kiinnostavaa kuin kilo paskaa.

Vierailija
18/37 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paska

Ap

Kateutesi on suunnilleen yhtä säälittävää kuin tekstisi. Kuka ihme sinut pakotti lukemaan ja kommentoimaan?

Ap

Vierailija
19/37 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan näin täti-ikäisen näkökulmasta, jaksaako nykypäivän nuoret miehet roikkua somessa 24/7 vastaamassa romanttisia lähes tuntemattomille ihmisille 😂

Kyllä on miehet muuttuneet, jos näin on 🙄

Vierailija
20/37 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paska

Ap

Kateutesi on suunnilleen yhtä säälittävää kuin tekstisi. Kuka ihme sinut pakotti lukemaan ja kommentoimaan?

Ap

Kateus, mikä kateus?

Ei kukaan, luin tai yritin lukea uteliaisuuttani kuten yleensäkin kaikkia ketjuja luetaan, ja koetin selittää sinulle miksi joku kommentoi sinulla "Paska". Mutta jos ei mene jakeluun niin minkä minä sille voin. Hyvää päivänjatkoa.