Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää rakastaako?

Vierailija
24.05.2017 |

Mulla on joku kriisi. Vasta 6vuotta oltu yhdessä.. mies paljon töissä ja minä yksinäinen... yhteistä tekemistä ei ole,eikä
Puhuttavaa.Lapsia ei ole,eikä mies halua hankkia. En taida minäkään haluta.. ärsyynnyn kun mies tulee kotia ja miehen kosketus inhottaa.

Mutta välillä taas tuntuu hyvältä olla miehen lähellä. Ja kaikki muutenkin kivasti.
Ollaan alle 30v. Ja en tiedä eteneekö tämä suhde ollenkaan.. tarviiko sen edetä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä varmaan rakastat ehkä, vai mitä ? mutta tahdotko? se onkin jo toinen juttu se.

Vierailija
2/13 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin paljon,että kadunko jos olen tässä suhteessa loppuelämän.. 🙁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää suhteesta taukoa. Onnistuu vielä suht kivuttomasti kun ei lapsia ole.

Vierailija
4/13 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on valinta. Ne jotka eivät sitä ymmärrä, eivät ole loppuelämä yhdessä.

Sinä olet jo päättänyt olla rakastamatta. 

Vierailija
5/13 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus on valinta. Ne jotka eivät sitä ymmärrä, eivät ole loppuelämä yhdessä.

Sinä olet jo päättänyt olla rakastamatta. 

Sekoitat nyt pullan puuroon. Rakkaus on tunne. Se päättävätkö ihmiset olla yhdessä rakastamansa ihmisen kanssa on päätös.

Joskus ne rakkauden tunteet kohdistuvat henkiöön jonka kanssa ei voi olla, syystä tai toisesta. Silti voi jatkaa rakastamista vuositolkulla... Järki käskee pysyä poissa mutta tunne vie luokse. Vaikka pitää itsensä fyysisesti erossa niin tunteet ovat hänellä.

Rakastan, rakastan mutta yhdessä en voi olla enkä itseäni vain hetkeksi rakkaudesta myy, ikuisuutta hän ei voinut luvata :/ Joten jäin rakastamaan vaikka päätin ettei sitten yhdessä olla jos suhteen päättyminen on jo alussa hänen mielestään mahdollisuus.

Mutta kaikkien riitojen jälkeenkiin tuo tunne palaa aina takaisin.. Järki on eri mieltä kuin tunteet ja se on aika tuskallista. Tunteita ei voi ohjailla eikä rakastamista aloittaa tai lopettaa milloin itse haluaa. Rakkaus nokittaa 6-0 eikä sitä päätökset kiinnosta.

Vierailija
6/13 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätös=valinta...

Vierailija
7/13 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa sanoit että ärsyynnyt kun mies tulee kotiin ja hänen kosketuksensa inhottaa.. mitä tuumit itse, jos kaverisi kertoisi suhteestaan samoilla sanoilla.. Voimia

Vierailija
8/13 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa sanoit että ärsyynnyt kun mies tulee kotiin ja hänen kosketuksensa inhottaa.. mitä tuumit itse, jos kaverisi kertoisi suhteestaan samoilla sanoilla.. Voimia

Ei hyvältä kuulosta,mutta onko tämä joku kausi.. tätä kestänyt jo jonkin aikaa ja oikeasti olen eroa miettinyt,mutta kovin tosissaan..

en tiedä miten tuo tauon pitäminen onnistuu...

Mies kyllä rakastaa minua. Ja hänelle riittää se,että olen kotona odottamassa.

Vierailija
9/13 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis tosissaan ole miettinyt.. olen unessa vielä😀

Vierailija
10/13 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin paljon,että kadunko jos olen tässä suhteessa loppuelämän.. 🙁

Ihan selkee "kun en parempaakaan löytänyt"-suhde. Voin kertoa että tulet katumaan.

Vierailija
11/13 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemän vuoden kriisi?

Sinun pitää miettiä, mitä haluat elämältä.

Vierailija
12/13 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rakastaa, ei pohdi rakastaako vai ei. Rakkaus tulee aika lailla luonnostaan kun se on syttynyt.

Vierailija
13/13 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille. :)

Täytyy miettiä ja keskustella..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä