Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa ton Kinder Maxi -mainoksen ummehtuneet sukupuoliroolit!

Vierailija
24.05.2017 |

Se suklaamies kantaa sen maitonaisen ostoskasseja, se auto on suklaamiehen ja kun se maitonainen katkaisee korkonsa, suklaamies taluttaa sitä. Lisäksi miehellä on avaimet. Siis suklaamies on aktiivinen, omistaja ja toimija, maitonainen on passiivinen, omistettu/jolle ostetaan ja toiminnan kohde.

Puistattaa toi keskieurooppalaisten patavanhoillisuus!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä typerältä mainokselta. En ole nähnyt.

Vierailija
2/12 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo on kyllä äärimmäisen puistattavaa. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Keskieurooppalaiset mainokset pistävät silmään. Kas, kun eivät ymmärrä, etteivät ne aiheuta kuin ärtymystä täällä. Sellainen tasa-arvon puute, lälly puhetyyli jne.

Vierailija
4/12 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vanhanakaista katsoa telkkaria.

Itse katson ohjelmat netistä, maksan 9e/kk netflixistä (tai 4,5e kaverin kanssa puoliksi nimittäin) ja katson niin paljon sarjoja kuin huvittaa ilman ärsyttäviä mainoskatkoja.

Jonkun kerran olen kylässä ollessani katsonut normitelkkaria ja ei luoja miten perseestä se on! Tulee koko ajan mainoskatkoja, oikeasti, 10 minuutti ohjelmaa, 10 minuuttia mainoskatkoa jne. Sitten jos se ohjelma on vielä joku ärsyttävä amerikkalainen "dokumenttisarja", niin joka mainoskatkon jälkeen käydään mainoskatkoa edeltävät tapahtumat läpi tms. introa, joka kestää 5 minuuttia. Onpa kovasti järkeä katsoa tuollaista.

Mulla ei ole ollut vuoteen edes digiboksi seinässä kiinni.

Vierailija
5/12 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olisi hienoa, jos kaikilla olisi maopuku päällä!

Vierailija
6/12 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse katson ohjelmat netistä, maksan 9e/kk netflixistä (tai 4,5e kaverin kanssa puoliksi nimittäin) ja katson niin paljon sarjoja kuin huvittaa ilman ärsyttäviä mainoskatkoja.

Jonkun kerran olen kylässä ollessani katsonut normitelkkaria ja ei luoja miten perseestä se on! Tulee koko ajan mainoskatkoja, oikeasti, 10 minuutti ohjelmaa, 10 minuuttia mainoskatkoa jne. Sitten jos se ohjelma on vielä joku ärsyttävä amerikkalainen "dokumenttisarja", niin joka mainoskatkon jälkeen käydään mainoskatkoa edeltävät tapahtumat läpi tms. introa, joka kestää 5 minuuttia. Onpa kovasti järkeä katsoa tuollaista.

toivottavasti katsot netflixiä televisiosta, niin ei tarvitse tietokoneen näytöltä katsoa.

Vierailija
7/12 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan aloitus provo? Tuli mieleen parodia feminististä.

Vierailija
8/12 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

toivottavasti katsot netflixiä televisiosta, niin ei tarvitse tietokoneen näytöltä katsoa.

Tietenkin, tietokone on liitettynä telkkariinkin. Tätä palstaakin katselen siis tällä hetkellä tv:n ruudulta, sohvalla istuen :)

Vierailija
9/12 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua sitten ärsyttää, ärsyttää ihan per*eleesti. Muakin ärsyttää. Nimittäin ihmiset, jotka eivät vaan ymmärrä että ihmisiä on monenlaisia.

Ehkä olisi parempi, että kaikkien nimi olisi Muumi ja kuljettaisiin säkissä eikä kukaan enää auttaisi ketään, kuskaisi mihinkään tai söisi muuta kuin puuroa. Ettei vaan ärsyttäisi ketään.

Sitä odotellessa, olen iloinen ap:n puolesta ettei isompia ongelmia ole. Jaxuhali.

Vierailija
10/12 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se suklaamies kantaa sen maitonaisen ostoskasseja, se auto on suklaamiehen ja kun se maitonainen katkaisee korkonsa, suklaamies taluttaa sitä. Lisäksi miehellä on avaimet. Siis suklaamies on aktiivinen, omistaja ja toimija, maitonainen on passiivinen, omistettu/jolle ostetaan ja toiminnan kohde.

Puistattaa toi keskieurooppalaisten patavanhoillisuus!

Onneksi markkinatalous toimii niin, että se mikä myy määrittää arvomaailman. Eli jos evoluutio teki miehistä miehiä ja naisista naisia (about 99 % tapauksista), ja siksi tämä "seksismi" sattuu myös myymään parhaiten, niin yhtiöt tulevat tietynlaista patavanhoillisuutta jatkamaan kunnes sukupuolten biologiset tendenssit muuttuvat... eli ehkä 50 000 - 100 000 vuotta, ja näemme jotain parannusta, tai sitten emme. 

Vierailija
11/12 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua varmaan vituttaa vaikka mikä.

Vierailija
12/12 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinder on Italiasta. Mainos tietty voi olla tehty Keski-Euroopassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi