Millaiseen ihmiseen ihastutte välittömästi?
Kommentit (28)
Rintaviin, reiteviin ja perseviin.
Olen ihastunut työkaveriini. Ihana fiftarimies. En tiedä onko hän varattu, mutta itse olen. Aivan salaa näin pääsi käymään. En yleensä pidä pyöreistä, lyhyistä miehistä, mutta tässä on jotain. Toivon tietysti tunteen haihtuvan, mutta vaikealta näyttää. Näin hänestä untakin viime yönä...
Ihastun helposti avuliaaseen, toisia kunnioittavasti kohtelevaan ihmiseen. Ja semmoseen, joka tekee jotain asiaa intohimolla (poislukien joku kaljan litkiminen). Hellyys lapsia/eläimiä kohtaan herättää myös hyviä fiiliksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiseen, joka on aito, välitön, eloisa ja omaa hyvän huumorintajun. Tiukkapipot älkööt vaivautuko!
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Millaiseen ihmiseen saatte heti sellaisen sielunsisar-tyyppisen tunteen tai sellaisen tunteen että tässä on ihminen, jonka kanssa voisi viettää loppuelämän?
oletko tavannut moniakin? on kovin harvinaista..
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja ihastun tasapuolisesti sekä naisiin tai miehiin, jotka ovat avoimen myötätuntoisia ja oma itsensä spontaanisti ja selvinpäin. Ihmisiä, jotka todella välittää ilman taka-ajatuksia.
noniin, olet ihastuttava.
t,random.nainen
Sellaiseen, joka puhuu ajatuksistaan avoimesti, niin hyvässä kuin pahassa. Miettii maailmaa ääneen, ja haluaa ymmärtää täällä eloa. Jolla on tarina/ajatuksia kerrottavana, ja suhtautuu elämään kuin mitä suurimpaan, kauniiseen seikkailuun. Uskaltaa olla läsnä ja välittämättä ympäristön paineista ja on aidosti tavoittelematta mitään materiaa tai kunniaa.