onko kukaan naimisissa saksalaisen miehen kanssa?
Kommentit (36)
Kulttuurierot eivät ole mitenkään valtavia ja ylitsepääsemättömiä, muiden yksilöllisten ominaisuuksien osalta skaala on laaja ja miehiä löytyy värikäs variaatio hyvistä huonoihin, ihan kuten suomalaisiakin.
Kaveri on puolisaksalaisen kanssa. Mies on upseeri. Minusta sotilaallisen jämäkkä, ei naura paljoa ainakaan ääneen. Mukava on silti.
Värisyttäviä ne saksalaisten rakkaudentunnustukset, aatumaisella äänenpainolla ja retoriikalla!
Ich LIIIIIIIIIEbe DICHH!!!!!! MeeeeeeeHR als MEINe LeeeeeeederHOOOOse!
Mieheni on Hampurista ja hänellä on suklaanruskeat silmät ja hiukset.
Kyllä blondille ja sinislmäiselle suomalaiselle naiselle kelpaa;)
Mieheni on maailman komein!!!!!!!!!!!!!
Ei kai haittaa että hän on amerikansaksalainen???:D
Mieheni on 100% perisaksalainen.
Pitää kovaa ääntä, tykkää kaljasta ja makkarasta...
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on maailman komein!!!!!!!!!!!!!
Ei kai haittaa että hän on amerikansaksalainen???:D
Ei.
Minä olen naimisissa sakemannin kanssa.
Mieheni on joskus vähän ärsyttävä, koska hän ei ymmärrä sarkasmia ja hän ottaa joskus vitsitkin tosissaan.
Mutta kaikesta huolimatta, hän on silti paras!<3
Tunteettomia, tiukkoja, auktoriteettiuskovaisia, hyvännäköisiä ja pitkiä kuitenkin.
En onneksi enää! Huumorintajuton dinosaurus ja anoppi suoraan helvetistä.
Saksalaiset tunnetusti tykkää kakkaleikeistä. Tiedätkö miten toimia kun mies sanoo, essen die scheisse schlampe..
Vierailija kirjoitti:
Värisyttäviä ne saksalaisten rakkaudentunnustukset, aatumaisella äänenpainolla ja retoriikalla!
Ich LIIIIIIIIIEbe DICHH!!!!!! MeeeeeeeHR als MEINe LeeeeeeederHOOOOse!
Seurustelin nuorena ihan mukavan ja komean saksalaisen kanssa.
Vein hänet näytille vanhempien luo Lappiin. Isä ei tykännyt Lapin polttajien jälkeläisistä, vaan ihan oikeasti heitti ulko-ovesta pihalle. Suhde loppui siihen.
Vielä 1990-luvulla Saksassa oli hyvin vahva kotiäitikulttuuri, joka tarkoitti sitä, että naisella ei ollut käytännössä mahdollisuuksia mennä töihin, jos oli lapsia, mutta toisaalta kaikki kotityöt olivat naisen vastuulla. Tämä on vähitellen muuttunut, mutta saksalaisissa miehissä on suurta vaihtelua siinä, miten pitkälle he ovat mukautuneet tasa-arvoisempaan elämään.
Joo, olen, naimisissa 15v, yhdessä 22v. Hyvin toimii. Mieheni on ulospäinsuuntautuva, hyvin hauska, urheilullinen, tosi kova tekemään töitä, mainio isä ja aviomies muutenkin.
Ei juuri kultuurieroja, mutta olen itse puoliksi saksalainen, joten en välttämättä huomaa. Asumme Saksassa. Vanhempanikin ovat olleet naimisissa 55v. Asuvat Suomessa.
Olen avioliitossa sakemannin kanssa ja hänessä on pelkkää hyvää!!!<3333