onko kukaan naimisissa saksalaisen miehen kanssa?
Kommentit (36)
Ei. Kukaan ei ole naimisissa saksalaisen miehen kanssa. ❌👀
Olen seurustellut saksalaisen miehen kanssa ja hän oli pitkä,komea,ystävällinen,huumorintajuinen...
Huumorintaju ei ole saksalaisten piirre. Jos pitää tiukkiksista niin siitä vaan.
Kunnianhimoisia, intohimoisia, vapaat tykätään käyttää kavereiden kanssa ja silloinkin radalla, innokas saliharrastaja. Kaksimielinen ;)
Vierailija kirjoitti:
Huumorintaju ei ole saksalaisten piirre. Jos pitää tiukkiksista niin siitä vaan.
Ite tykkään vakavista miehistä.
Viisitoista vuotta takana. Ystävällinen ja kohtelias, huumorintajuinen ja huomioonottava.
83 miljoonan ihmisen kansasta tosin varmaan löytyy porukkaa joka lähtöön.
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä olen.
On kokemusta...
He ovat yleisesti ottaen avuliaampia,
kohteliaampia, fiksumpia, vakavempia, söpömpiä...<3
Olen ollut kohta jo neljännesvuosisadan. Parempaa miestä ei voisi olla. Ihana ihminen, hyvä isä, mahtava kumppani. Mulla on vaan hyvää sanottavaa. Tuo klisee huumorintajuttomuudesta ei pidä monienkaan kohdalla paikkaansa, ei mun mieheni myöskään. Meillä on yhteisiä hulluja juttuja ja vitsejä ihan loputtomiin.
Mun vanhemmat oli, suomalainen nainen ja saksalainen mies. Isä on kasanoova ja naiset vaihtui useammin kuin alusvaatteet. Itse oon pysynyt suomalaisissa, vaikka ei saksalaisissa mitään vikaa.
Nakuttaa kuin kone, varsinkin amfetamiini päissään.
Onko ne sellasia kuumia, pitkiä ja miehekkäitä nat sisotilaita? Petoja sängyssä?
Itse en mutta siskoni on. Ei merkittäviä kulttuurieroja, lähinnä keittiössä, tasoa leivokset syödään haarukalla.
Vierailija kirjoitti:
Onko ne sellasia kuumia, pitkiä ja miehekkäitä nat sisotilaita? Petoja sängyssä?
Olin seksisuhteessa saksalaisen kanssa, ja hän ainakin oli pitkä ja komea, ja ne seksisessiot kesti monta tuntia tietysti välillä leväten. Lisäksi tosi mukava, hauska ja huolehtivainen.
Isoäiti seurusteli aikoinaan A.Hit lerin kanssa jonkun aikaa.
Vierailija kirjoitti:
On...
On. Esimerkiksi varsin moni saksalainen nainen.