Mad Cookissa syödään tänää istukkaa
" Jenni Tuominen on valmistanut vieraille istukkapiirakan. Riku ja Tunna ovat aiemmin itsekin syöneet ihmistä juuri istukan muodossa".
http://www.is.fi/viihde/art-2000005225124.html?ref=rss
Melasniemi maistaa ruokalajia rohkeasti ja tämän reaktio yllättää illan isännät ja studioyleisön. Näyttelijä pureskelee ihmislihaa sisältävää piirakkaa täysin tyynenä.
Myös Tomi Walamies suostuu popsimaan kohdun osaa.
– Mulla on nyt vähän tunteiden sekamelska, ihmispiirakkaa maisteleva Tomi sanoo naama vakavana.
Kommentit (3)
Kaffepulla kirjoitti:
Höpö, ei istukka ole kohdun osa. Se kasvaa siellä, mutta on kyllä ihan erillinen elin.
Kätilöt kuulemma syövät noita, olen kuullut. Paistavat sienten kanssa. En tiedä, onko sallittua enää, mutta ennen vanhaan kuulemma paljonkin. Turha on heittää hyvää lihaa roskiin.
Käyn dyykkaamassa aina kätilöopiston roskikset, jospa sais iltapala tarpeet sieltä.
Hyi olen kuullut myös että jotkut äidit syövät istukan synnytyksen jälkeen. Joojoo varmaan hyviä ravintoaineita mutta joku raja sentään..
Höpö, ei istukka ole kohdun osa. Se kasvaa siellä, mutta on kyllä ihan erillinen elin.
Kätilöt kuulemma syövät noita, olen kuullut. Paistavat sienten kanssa. En tiedä, onko sallittua enää, mutta ennen vanhaan kuulemma paljonkin. Turha on heittää hyvää lihaa roskiin.
🇺🇦🇮🇱