Nussi Hullu-uhon mieskunto
Kommentit (9)
En olisi uskonut.
Olen aina ajatellut Jussin olevan viimeisen päälle kunnollinen perheenisä.
Nyt kyllä lähti pari pistettä häneltä.
Vierailija kirjoitti:
Voi myös olla Jussia on vedetty kuin rättiä. Tämä on se ongelma kun roskasakkia päästetään johtaviin asemiin.
Vedetty varmaan kuin rättiä kun viiden vuoden salasuhteen jälkeen syntyy yllättäen lapsi
Vierailija kirjoitti:
En olisi uskonut.
Nyt kyllä lähti pari pistettä häneltä.
Pientähän tuo on siihen verrattuna että Sampo Terho jätti perheensä kun lähti puolueesta kirjaa tehneen toimittajan kelkkaan.
Sairas pettäjä. Meni kyllä respectit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi uskonut.
Nyt kyllä lähti pari pistettä häneltä.Pientähän tuo on siihen verrattuna että Sampo Terho jätti perheensä kun lähti puolueesta kirjaa tehneen toimittajan kelkkaan.
No joo, oman perheen hylkääminen on pahinta. Ei mamuja kummempi.
Onko Timo Soini siis ainoa vaihtoehto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi uskonut.
Nyt kyllä lähti pari pistettä häneltä.Pientähän tuo on siihen verrattuna että Sampo Terho jätti perheensä kun lähti puolueesta kirjaa tehneen toimittajan kelkkaan.
Tämä ei ollut Sampo Terho vaan joku toinen persuministeri. Olisko ollut J.Niinistö?
Persuthan nyt sakkia ovat.
Eikös se eronnut/erotettu ministerikin, Hanna Mäntylä, paljastunut joksikin alaisiinsa sekaantujaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi uskonut.
Tämä ei ollut Sampo Terho vaan joku toinen persuministeri. Olisko ollut J.Niinistö?
Mikä status Terholla on? Niinistö on vieraan mukaan lähtenyt perheenisä.
Voi myös olla Jussia on vedetty kuin rättiä. Tämä on se ongelma kun roskasakkia päästetään johtaviin asemiin.