Jussi Halla-aholla on avioliiton ulkopuolinen suhde ja lapsi! :O
Kommentit (834)
Onpa hyvÀ haastattelija ylellÀ. Kaunis myös.
Kuka uskoo sattumaan siinÀ, ettÀ kokoomuslainen poliitikko paljastaa asian juuri sinÀ pÀivÀnÀ, kun persuilla on puheenjohtajakisa telkkarissa? En minÀ ainakaan. Kokoomuksella on paljon hÀvittÀvÀnÀ jos Halla-aho voittaa ja syntyy hallituskriisi.
KyllÀ Terho on tÀssÀ tentissÀ vahvemmilla. Halla-aho on epÀvarmemman oloinen kuin yleensÀ.
Miten nÀÀ on nÀin hermostuneita tÀssÀ tentissÀ..?
Vierailija kirjoitti:
TÀnÀÀn tulee puheenjohtajatentti.
MistÀ?
Ei kai kysymys nyt ole median ajojahdista, jos Àiti on itse julkistanut asian?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis hÀh, kuka uskoo ettÀ kyse on jostain kokkarien honey trapista? Aika vaikuttavan kaukokatseinen veto Kokoomukselta pilata Halliksen pj-kampanja viettelemÀllÀ ÀijÀ 8 vuotta ennen niitÀ pj-vaaleja ja kauan ennen kuin Hallis oli edes eduskunnassa. lol
Ainakin median ajojahdista. Asia on ollut tiedossa jo kauan, mutta nostettiin julkisuuteen juuri nyt.
Soini ja kumppanit jÀrjestÀneet vuodon varmaan. Tai sitten media itse. Kuka tietÀÀ?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kysymys nyt ole median ajojahdista, jos Àiti on itse julkistanut asian?
Nimenomaan tÀmÀ!
Vierailija kirjoitti:
Minua ÀrsyttÀÀ salailu. Ja a-studiossa lapsen leimaaminen "ongelmaksi jonka on itse aiheuttanut". Kiva lapsen joskus nÀhdÀ/lukea471 nÀitÀ pÀtkiÀ missÀ isukki puhuu yksityiselÀmÀn virheestÀ tarkoittaen lasta. Arg.
NO MUTTA TOSIASIAHAN ON, ETTà SE PANO OLI VIRHE? NÀin ollet lapsi on virhe hÀnen elÀmÀssÀÀn, ei se siitÀ silittelemÀllÀ miksikÀÀn muutu. Ja jos kerran Jussi itse sanoo sen olevan virhe hÀnen elÀmÀssÀÀn, silloin se on nÀin.
SÀÀli vain niitÀ Jussi oikeita lapsia.
Luitteko te sen SK:n jutun? Ăiti oli siis itse paljastanut asian facessa. Ei siinĂ€ mitÀÀn vuotoa tarvita.
Vierailija kirjoitti:
SPORA kirjoitti:
Halla-ahosta meni kyllÀ maku viimeistÀÀn nyt. Toivottavasti ei voita.
Ei kai hÀn nyt munallaan puoluetta johtaisi? MistÀ te tiedÀtte minkÀlaisia seikkailuja muilla puoluetyypeillÀ on maakuntamatkoilla?
EikÀ tarvitse lÀhteÀ maakuntiinkaan asti, ihan HelsingissÀ nÀkee vaikka mitÀ! Ja jokaisesta puolueestÀ löytyy... Olen työni puolesta nÀiden kanssa tekemisissÀ ja olisi aikamoisia paljastuksia, jos haluaisin niillÀ oikeasti mÀssÀillÀ. J o k a puolueessa, huom.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SPORA kirjoitti:
Halla-ahosta meni kyllÀ maku viimeistÀÀn nyt. Toivottavasti ei voita.
Ei kai hÀn nyt munallaan puoluetta johtaisi? MistÀ te tiedÀtte minkÀlaisia seikkailuja muilla puoluetyypeillÀ on maakuntamatkoilla?
EikÀ tarvitse lÀhteÀ maakuntiinkaan asti, ihan HelsingissÀ nÀkee vaikka mitÀ! Ja jokaisesta puolueestÀ löytyy... Olen työni puolesta nÀiden kanssa tekemisissÀ ja olisi aikamoisia paljastuksia, jos haluaisin niillÀ oikeasti mÀssÀillÀ. J o k a puolueessa, huom.
No heitÀ nyt jotakin. NimiÀ?
Vierailija kirjoitti:
Kuka uskoo sattumaan siinÀ, ettÀ kokoomuslainen poliitikko paljastaa asian juuri sinÀ pÀivÀnÀ, kun persuilla on puheenjohtajakisa telkkarissa? En minÀ ainakaan. Kokoomuksella on paljon hÀvittÀvÀnÀ jos Halla-aho voittaa ja syntyy hallituskriisi.
kuka on tÀmÀ kokkomuslainen poliitikko? Elisa itse vai??
Jussi taitaa olla moniavioisuutta kannattava mies :D
Silti ihan mahtavaa, ettÀ vielÀ tÀmmönenkin kÀÀnne tÀhÀn löytyi. Just kun aatteli, ettei voi hullummaksi mennÀ. Ja Ylen puheenjohtajatentissÀ nÀÀ ehdokkaat on kaikessa ihan samaa mieltÀ. Onneks tÀÀ moniavioisuus arvona sitten erottaa, ettei mene ÀÀnestÀjille liian vaikeeksi.
"Olen tehnyt yksityiselÀmÀssÀni virheitÀ" . MitÀhÀn virheitÀ tarkoitettiin? Lasta vai suhdetta? 8 vuoden virhe?
Ja kumpi vÀite on totta? Tapaus tuli julkisuuteen Àidin Facebook pÀivityksen vuoksi? Siksi ettÀ Àiti hermostui kun Jussi kertoo vÀÀrÀn lapsi luvun? Vai lehdistö julkaisi tietonsa nyt ihan tarkoituksellisesti?
MielestÀni ensimmÀinen on looginen ellei Àiti sitten ole mukana salaliitossa.
Frosty kirjoitti:
Jussi taitaa olla moniavioisuutta kannattava mies :D
đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YTM:n panorinkelistÀhÀn tÀssÀ on taas kyse. Sama juttu kuin Axl:in touhut, mutta pienemmÀssÀ mittakaavassa vain
Meinaatko, ettÀ Elisa Siekkinen on "panorinkeli"?
Panorinkeli = haaremi
Ja sitten naiset vielÀ ihmettelevÀt, ettÀ miten niin kaikille miehille ei muka löydy omaa naista. Ei niitÀ riitÀ, kun YTM:t pyörittÀvÀt useita naisia yhtÀ aikaa.
Ainakin syvÀsti vaimoaan loukkaava ihminen tÀmÀ tapaus on.