Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jussi Halla-aholla on avioliiton ulkopuolinen suhde ja lapsi! :O

Vierailija
24.05.2017 |

đŸ˜±

Kommentit (834)

Vierailija
81/834 |
24.05.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltalehden jutun kommentit oli taas tosi hÀmmentÀviÀ jÀlleen kerran. Esim. avioliiton ulkopuolinen lapsi on joidenkin mielestÀ kohu ja uutinen vain, koska puolue ei miellytÀ lehteÀ. Jonkun mielestÀ taas avioliiton ulkopuolella paneminen kertoo, ettÀ on syvÀsti tunteva ihminen.

Ainakin syvÀsti vaimoaan loukkaava ihminen tÀmÀ tapaus on.

Vierailija
82/834 |
24.05.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onpa hyvÀ haastattelija ylellÀ. Kaunis myös.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/834 |
24.05.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kuka uskoo sattumaan siinÀ, ettÀ kokoomuslainen poliitikko paljastaa asian juuri sinÀ pÀivÀnÀ, kun persuilla on puheenjohtajakisa telkkarissa? En minÀ ainakaan. Kokoomuksella on paljon hÀvittÀvÀnÀ jos Halla-aho voittaa ja syntyy hallituskriisi.

Vierailija
84/834 |
24.05.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KyllÀ Terho on tÀssÀ tentissÀ vahvemmilla. Halla-aho on epÀvarmemman oloinen kuin yleensÀ.

Vierailija
85/834 |
24.05.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miten nÀÀ on nÀin hermostuneita tÀssÀ tentissÀ..?

Vierailija
86/834 |
24.05.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÀnÀÀn tulee puheenjohtajatentti.

MistÀ?

Vierailija
87/834 |
24.05.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei kai kysymys nyt ole median ajojahdista, jos Àiti on itse julkistanut asian?

Vierailija
88/834 |
24.05.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis hÀh, kuka uskoo ettÀ kyse on jostain kokkarien honey trapista? Aika vaikuttavan kaukokatseinen veto Kokoomukselta pilata Halliksen pj-kampanja viettelemÀllÀ ÀijÀ 8 vuotta ennen niitÀ pj-vaaleja ja kauan ennen kuin Hallis oli edes eduskunnassa. lol

Ainakin median ajojahdista. Asia on ollut tiedossa jo kauan, mutta nostettiin julkisuuteen juuri nyt.

Soini ja kumppanit jĂ€rjestĂ€neet vuodon varmaan. Tai sitten media itse. Kuka tietÀÀ?

Vierailija
89/834 |
24.05.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kysymys nyt ole median ajojahdista, jos Àiti on itse julkistanut asian?

Nimenomaan tÀmÀ!

Vierailija
90/834 |
24.05.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ÀrsyttÀÀ salailu. Ja a-studiossa lapsen leimaaminen "ongelmaksi jonka on itse aiheuttanut". Kiva lapsen joskus nÀhdÀ/lukea471 nÀitÀ pÀtkiÀ missÀ isukki puhuu yksityiselÀmÀn virheestÀ tarkoittaen lasta. Arg.

NO MUTTA TOSIASIAHAN ON, ETTÄ SE PANO OLI VIRHE? NĂ€in ollet lapsi on virhe hĂ€nen elĂ€mĂ€ssÀÀn, ei se siitĂ€ silittelemĂ€llĂ€ miksikÀÀn muutu. Ja jos kerran Jussi itse sanoo sen olevan virhe hĂ€nen elĂ€mĂ€ssÀÀn, silloin se on nĂ€in.

SÀÀli vain niitÀ Jussi oikeita lapsia.

Vierailija
91/834 |
24.05.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Luitteko te sen SK:n jutun? Äiti oli siis itse paljastanut asian facessa. Ei siinĂ€ mitÀÀn vuotoa tarvita.

Vierailija
92/834 |
24.05.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SPORA kirjoitti:

Halla-ahosta meni kyllÀ maku viimeistÀÀn nyt. Toivottavasti ei voita.

Ei kai hÀn nyt munallaan puoluetta johtaisi? MistÀ te tiedÀtte minkÀlaisia seikkailuja muilla puoluetyypeillÀ on maakuntamatkoilla?

EikÀ tarvitse lÀhteÀ maakuntiinkaan asti, ihan HelsingissÀ nÀkee vaikka mitÀ! Ja jokaisesta puolueestÀ löytyy... Olen työni puolesta nÀiden kanssa tekemisissÀ ja olisi aikamoisia paljastuksia, jos haluaisin niillÀ oikeasti mÀssÀillÀ. J o k a puolueessa, huom.

Vierailija
93/834 |
24.05.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SPORA kirjoitti:

Halla-ahosta meni kyllÀ maku viimeistÀÀn nyt. Toivottavasti ei voita.

Ei kai hÀn nyt munallaan puoluetta johtaisi? MistÀ te tiedÀtte minkÀlaisia seikkailuja muilla puoluetyypeillÀ on maakuntamatkoilla?

EikÀ tarvitse lÀhteÀ maakuntiinkaan asti, ihan HelsingissÀ nÀkee vaikka mitÀ! Ja jokaisesta puolueestÀ löytyy... Olen työni puolesta nÀiden kanssa tekemisissÀ ja olisi aikamoisia paljastuksia, jos haluaisin niillÀ oikeasti mÀssÀillÀ. J o k a puolueessa, huom.

No heitÀ nyt jotakin. NimiÀ?

Vierailija
94/834 |
24.05.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka uskoo sattumaan siinÀ, ettÀ kokoomuslainen poliitikko paljastaa asian juuri sinÀ pÀivÀnÀ, kun persuilla on puheenjohtajakisa telkkarissa? En minÀ ainakaan. Kokoomuksella on paljon hÀvittÀvÀnÀ jos Halla-aho voittaa ja syntyy hallituskriisi.

kuka on tÀmÀ kokkomuslainen poliitikko? Elisa itse vai??

Vierailija
95/834 |
24.05.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jussi taitaa olla moniavioisuutta kannattava mies :D

Vierailija
96/834 |
24.05.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Silti ihan mahtavaa, ettÀ vielÀ tÀmmönenkin kÀÀnne tÀhÀn löytyi. Just kun aatteli, ettei voi hullummaksi mennÀ. Ja Ylen puheenjohtajatentissÀ nÀÀ ehdokkaat on kaikessa ihan samaa mieltÀ. Onneks tÀÀ moniavioisuus arvona sitten erottaa, ettei mene ÀÀnestÀjille liian vaikeeksi.

Vierailija
97/834 |
24.05.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

"Olen tehnyt yksityiselÀmÀssÀni virheitÀ" . MitÀhÀn virheitÀ tarkoitettiin? Lasta vai suhdetta? 8 vuoden virhe?

Ja kumpi vÀite on totta? Tapaus tuli julkisuuteen Àidin Facebook pÀivityksen vuoksi? Siksi ettÀ Àiti hermostui kun Jussi kertoo vÀÀrÀn lapsi luvun? Vai lehdistö julkaisi tietonsa nyt ihan tarkoituksellisesti?

MielestÀni ensimmÀinen on looginen ellei Àiti sitten ole mukana salaliitossa.

Vierailija
98/834 |
24.05.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Frosty kirjoitti:

Jussi taitaa olla moniavioisuutta kannattava mies :D

👍

Vierailija
99/834 |
24.05.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Avioeron paikka.

Vierailija
100/834 |
24.05.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

YTM:n panorinkelistÀhÀn tÀssÀ on taas kyse. Sama juttu kuin Axl:in touhut, mutta pienemmÀssÀ mittakaavassa vain

Meinaatko, ettÀ Elisa Siekkinen on "panorinkeli"?

Panorinkeli = haaremi

Ja sitten naiset vielÀ ihmettelevÀt, ettÀ miten niin kaikille miehille ei muka löydy omaa naista. Ei niitÀ riitÀ, kun YTM:t pyörittÀvÀt useita naisia yhtÀ aikaa.