Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa että mies jättää, jos/kun kerran kokemattomuudestani

Vierailija
24.05.2017 |

Olen 21-vuotias nuori nainen ja mies on 11 vuotta minua vanhempi. Suhteemme on vasta alussa emmekä ole vielä harrastaneet seksiä. Viihdyn miehen seurassa todella hyvin ja tunnen oloni turvalliseksi hänen kanssaan. Mies on ihana, hauska ja ensimmäistä kertaa koen voivani luottaa suhteen kestävyyteen.

Ongelma on se, että olen neitsyt. En ole koskaan harrastanut mitään yhden illan juttuja enkä muutenkaan ole halunnut harrastaa seksiä kenen kanssa tahansa. Haluan harrastaa seksiä vain vakituisessa parisuhteessa ja että vierelläni on ihminen johon voin luottaa. Mies on ensimmäinen, jonka kanssa tuntuu siltä.

Nyt olen kuitenkin alkanut murehtimaan, että mitä jos mies pitää kokemattomuuttani huonona asiana eikä haluakaan minua. Aiemmat kokemukseni miehistä eivät ole olleet kovin hyviä ja siksi pelkään tämänkin päättyvän sydänsuruihin.

Miten saisin kerättyä rohkeutta ja otettua asian puheeksi hänen kanssaan? Vaikenemisesta ja pitkittämisestä seuraa kuitenkin vain enemmän kärsimystä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyisi olla aika idiootti kolmikymppinen, jos sen takia hylkäisi. Ota vaan puheeksi, sano, että se huolettaa, ettet ole kovin kokenut.

Vierailija
2/13 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat reippaasti asian puheeksi. Mistä tiedät ettei mies esimerkiksi arvosta sitä että olet neitsyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei ole mitään hävettävää, ollessaan neitsyt. Mä päinvastoin ihailen sitä, että ei hypätä sänkyyn aina kenen tahansa kanssa. Jos mies yhtään välittää ja tosissaan haluaa olla sun kanssa, ei häntä kiinnosta sinun kokemattomuutesi. Sitten jos joskus teillä seksielämä alkaa, voitte yhdessä opetella ja harjoitella, sehän on vain hauskaa. Älä ota stressiä tuosta, puhe varmaan joskus ajautuu tuohon aiheeseen kuitenkin. Jos mies suuttuu tai ei ymmärrä, tiedät heti hänen olevan väärä mies ja löydät sellaisen, joka kunnioittaa sinua ja neitsyyttäsi ja haluaa edetä sinun ehtojesi mukaan.

Vierailija
4/13 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala suhteeseen Jussi Halla-ahon kanssa niin ei tarvitse pelätä.

Vierailija
5/13 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun mielestä se voi olla vaan plussaa. Joku taas ajattelee, että voi ei, kohta se varmaan haluaa lähteä hakemaan muitakin kokemuksia, riitänköhän. Tms. Ota rohkeasti vaan puheeksi. Jos mies susta välittää, tuskin se ainakaan mikään kynnyskysymys on. Mä harrastin itsekin seksiä vasta 21-vuotiaana ekaa kertaa. Oli yhden illan juttu (joskin huolella valittu), enkä kertonut mitään. Suhteessa olisin kyllä kertonut, ei se mitenkään noloa ollut.

Vierailija
6/13 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on parikin kaveria, jotka kertoivat miehille, joita tapailivat, että olivat neitsyitä (parikymppisenä). Ei kukaan karkuun lähtenyt. Toinen on naimisissa kyseisen miehen kanssa. Toinen seurusteli vuoden verran.

Vierailija
7/13 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama aloitus,samalla lässynläällä oli jo joku aika sitten.

joku postailee vanhoja aloituksiaan uusina.

Vierailija
8/13 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies jättää sinut siksi, että olet neitsyt, niin hän ei toden totta ollut sinun arvoisesi. -Ja voin olla väärässä, mutta uskoakseni, että noin päin se on paljon helpompaa, kuin toisinpäin; eli sinä -tai yleisemmin nainen- olisi 21-vuotiaana 11 vuoota vanhempaa miestä kokeneempi, eikä se ole ollenkaan mahdotonta. 

Vierailija
9/13 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että aikuinen mies oikeasti välittää parikymppisestä tytöstä? Se haluaa vain nuoren neitsyen pillua, ei mitään muuta. 

Sitä paitsi, jos mies on terve aikuinen se ei ikinä suostu moiseen moraalittomuuteen. Sehän käyttäisi nuorta tyttöä seksuaalisesti hyväkseen. 

Ikis hei, mites ne lääkkeet josta oli puhetta?

Vierailija
10/13 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on ikiksen tekemä..

Vierailija
11/13 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulinkin, että on saman ketjun jatkoa, joka oli viikko sitten.

Vierailija
12/13 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/13 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi