Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Samu Haber - päiväunieni kohde!

Vierailija
24.05.2017 |

Outoa asiassa on se, että kerrankin fantasioin samaan ikäluokkaan kuuluvasta ihmisestä.

Samu on kuuma. <3

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestäni hän on ihan kerkiverron ja hyvin itseriittoisen näköinen ja herättää voimakkaat slimeball-vibat. :(

Itseriittoisuus kaukana, kun punastelee Niken rakkaudenosoituksista ja innostuu niin söpösti muiden esityksistä ja halailee kaikkea liikkuvaa. Ja ne eläytyvät ilmeet jokaisen artistin kohdalla huomisessa jaksossa!!!! Aivan parhautta!

Vetäytymisentarvetta ei voi kannata sekoittaa itseriittoisuuteen. Miten julkkis voi saada koskaan omaa rauhaa, jos ei tarvittaessa puolusta omaa tilaansa, kun kaikki haluaa repiä osansa?

<333333

Kyllä se tosiasiassa on nykyään aika leuhka. Olen tuntenut Haberin toistakymmentä vuotta hyvän päivän tuttuna ja valitettavasti neste on noussut ylöspäin. Vieraskorea ja fiksu osaa olla, mutta mutta... Olen oikeasti ollut yllättynyt kuinka mukavalta mieheltä vaikuttaa televisiossa.

Voi voi. Jos julkkisuuden henkilö kumartelisi kaikille hyvän päivän tutuille, joita pyörii ympärillä kuin meren mutaa, niin kyllä tulis niskat kipeiksi.

Varmasti näinkin. Mutta muutos on silti havaittavissa, 10 v sitten hän oli erilainen. Ja minä tapaan hänet aina hänen ollessaan vapaalla, kolmannen ihmisen kodissa. En hänen töissään tai vaikka "kylillä".

Itsehän et tietenkään ole muuttunut mitenkään 10 vuodessa :DDD.

Nielkää osanne rehdisti, beetamiehet!

Vierailija
22/41 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikee osaa ajatella et mitä mieltä olis Samusta, siis "tunnen" pelkästään Vain elämään kautta. Ohjelman perusteella vaikuttaa rennolla ja hauskalta tyypiltä. Hyvin sanavalmis.

Ulkoisesti siinä on jotain mielenkiintoisen kiehtovaa, vaikka en jotenkaa osaa ajatella sitä erityisen komeana.

Voin kyllä hyvin kuvitella et todellisuudessa saattas olla aika k-pää, mutta en ole siis mitenkään varm kun en tunne oikeasti.

Mut vähän tulee sellanen lipevä vaikutelma. Älytön kiroilu pistää mulla myös korvaan....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestäni hän on ihan kerkiverron ja hyvin itseriittoisen näköinen ja herättää voimakkaat slimeball-vibat. :(

Itseriittoisuus kaukana, kun punastelee Niken rakkaudenosoituksista ja innostuu niin söpösti muiden esityksistä ja halailee kaikkea liikkuvaa. Ja ne eläytyvät ilmeet jokaisen artistin kohdalla huomisessa jaksossa!!!! Aivan parhautta!

Vetäytymisentarvetta ei voi kannata sekoittaa itseriittoisuuteen. Miten julkkis voi saada koskaan omaa rauhaa, jos ei tarvittaessa puolusta omaa tilaansa, kun kaikki haluaa repiä osansa?

<333333

Kyllä se tosiasiassa on nykyään aika leuhka. Olen tuntenut Haberin toistakymmentä vuotta hyvän päivän tuttuna ja valitettavasti neste on noussut ylöspäin. Vieraskorea ja fiksu osaa olla, mutta mutta... Olen oikeasti ollut yllättynyt kuinka mukavalta mieheltä vaikuttaa televisiossa.

Voi voi. Jos julkkisuuden henkilö kumartelisi kaikille hyvän päivän tutuille, joita pyörii ympärillä kuin meren mutaa, niin kyllä tulis niskat kipeiksi.

Varmasti näinkin. Mutta muutos on silti havaittavissa, 10 v sitten hän oli erilainen. Ja minä tapaan hänet aina hänen ollessaan vapaalla, kolmannen ihmisen kodissa. En hänen töissään tai vaikka "kylillä".

Varmasti olen, mutta smalltalk-osastoni on parantunut ja osaan kohdata ihmiset välittömämmin kuin nuorena. Haberille on käynyt toisin päin.

Niin minä olen nainen.

Vierailija
24/41 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://m.iltalehti.fi/viihde/2014100818728630_vi.shtml

"Jos Haberia ylipäätänsä jokin ahdistaisi, sellainen olisi keski-ikäinen humalainen nainen, joka tulee nipistelemään pyllystä ja pokaamaan.

– Yössä riittää itseään tyrkyttäviä. YÖK! Painukoon helvettiin. Sinkkumiehelle tietysti sattuu kaikenlaista. Mutta vain tyhmä häviäjä pettää vakituistaan. Jos on tarvetta mennä vieraisiin, perussuhde on sellaisessa kunnossa, että se pitää lopettaa."

Eli älkää nyt pyllystä puristako, ainakaan keski-ikäiset Mervit.

Vierailija
25/41 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kaudella Vain elämää ssä on kaksi melkee jopa liiankin hyvän olosta jätkää...

Harvinaista

Vierailija
26/41 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.is.fi/viihde/art-2000000825921.html

Samu Haber: "Olen huono sängyssä."

(Pitäny varmaan jotain keksiä tätilaumojen pitämiseksi pois pyllyä nipistelemästä :)

Vierailija
27/41 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

<333333

Varmasti olen, mutta smalltalk-osastoni on parantunut ja osaan kohdata ihmiset välittömämmin kuin nuorena. Haberille on käynyt toisin päin.

Niin minä olen nainen.

Kuten sanottu, megajulkkiksilla on luonnollisesti suojakuori. Ei kannata taviksen soveltaa psykologisia sääntöjä, jotka pätevät tavisten elämänpiirissä.

Vierailija
28/41 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirvee jürgen

Se Iltalehden lööpissäkin ollut karmea photoshopattu viiksikuva on ainakin todellakin ihan Jurgen.

Samu H muuten näyttää lähes joka vuosi muuten ihan erilaiselta. (Spoilervaroitus: Sanoo itsekin, ettei tunnista vanhoja kuviaan, että onko tuossa joku serkku.)

Onkohan se reptiliaani?

Vierailija
29/41 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä kaudella Vain elämää ssä on kaksi melkee jopa liiankin hyvän olosta jätkää...

Harvinaista

Jos tarkoitat Robinia ja Samua, niin ihana katsoa, miten näillä kahdella täysin eri sukupolvien alfalla synkkaa keskenään!

Ammattitaito, lahjakkuus ja huumorintaju yhdistävät! (Ps. Robinhan siirty ohjelman jälkeen Samu Haberin talliin, tsemppiä!)

Vierailija
30/41 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fact check: Samu Haber on vankeustuomion saanut lomaosakehuijari.

Vierailija
31/41 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo neljäs on aika epätavanomainen S.Haber -video! Sissus mun sukkani pyörii!

Vierailija
32/41 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain elämäässä vinkkas, että on kusikin päähän noussut..

Osaa ajatella ja luotaa itseään jatkuvasti. Kohtelias, hauska, hyvä kroppanen, supliikki.. kyllä mulle kelpais Samun kaltainen kilttimies, vaikka petostuomio nuoruuden typeryyksissä tulikin hankittua.

Vierailija
33/41 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihku mies

Vierailija
34/41 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samu on kyllä ihana! En ymmärrä miten en ennen Vain elämää tiennyt hänestä! Siitä lähtien oon fanittanut Sunrise Avenuetan (ja Samua). Samu tekee huikeita biisejä, paras suomalainen bändi/artisti! +Samu on todella kuuma, ei millään tavalla noussut kusi päähän jos multa kysytään, symppis ja hauska, ja ihanan aidolta tyypiltä vaikuttaa. Ihan unelmien mies❤ Menossa keväällä Hartwalille keikalle, kun vihdoin saatiin metsästettyä liput. Oon ylpeä Sunrise Avenuesta, kun pärjää niin hyvin Euroopassa suomalaisena.

Vierailija
35/41 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan minä jonkun palstalaisen päiväunien kohde.

Vierailija
36/41 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samu on ihana! Miehellä upea ja erityinen ääni ja komea kun mikä! Samu on tehny niin monia upeita biisejä, harmi ettei suomalaiset osaa bändiä ja hienoo musiikkia arvostaa... Jos olisin artisti niin lähtisin mäkin tavoittelemaan menestystä ulkomailta kun ei suomalaisille kelpaa. Suomessa niin masentavaa jengiä, aina arvostelemassa ja haukkumassa. Ei tekis pahaa tippa positiivisuutta meillekään.

En tunne Samua henkilökohtaisesti mutta olen yli vuoden seurannut elämää ja nähnyt kaikki mahdolliset haastattelut ja ohjelmat ja todennut että upea mies, pitkä, kuuma, ihanan matala ääni. On myös tosi hauska ja suloinen, +kiva muille. Kaikkien Suomalaisten pitäisi olla ylpeitä Sunrise Avenuesta. Paras suomalainen bändi ylivoimaisesti!

Vierailija
37/41 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pai pai, Halivud Hils

Aim kona mis juu, veör evör ai kou

Aim kona kam päk tu vook tiis striits ökeen

Pai pai, Halivud Hils

Vierailija
38/41 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kän pronauns kirjoitti:

Pai pai, Halivud Hils

Aim kona mis juu, veör evör ai kou

Aim kona kam päk tu vook tiis striits ökeen

Pai pai, Halivud Hils

Wee vant moo, wee vant mooo!!!

Vierailija
39/41 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin sunnuntaina Berliinissä metroasemalla suurkuvajulistetta, että onpas tutunnäköinen mies kuvassa. Samu ja Sunrise Avenuehan se siinä.

Vierailija
40/41 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samu on Peter Pan -kompleksista kärsivä keski-ikäinen mies, joka yrittää leikkiä nuorempaa kuin mitä onkaan. Ei jatkoon!

Samu on Dannyn piilotettu poika. Kuin kaksoset (saa nauraa)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme